Ogłoszenie z dnia 2007-10-04
Katowice: Remont dachu budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 183700 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego 32b, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581800, 3581900, fax 032 3581947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukskatowice.ires.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku biurowego Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie przy ul. Rejtana 9. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. 5.Zakres prac do wykonania będzie obejmował: Rozbiórkę kominów z cegły, Demontaż żelbetowych płyt dachowych, Wykonanie nowych płyt żelbetowych, Wykonanie nowych kominów, Usunięcie starego pokrycia dachowego, Pokrycie dachu papą podkładową i nawierzchniową termozgrzewalną, Wykonanie obróbek blacharskich wokół kominów, Wykonanie wzmocnienia płyt dachowych przylegających do kominów konstrukcjami stalowymi, wg rysunków, stanowiących załącznik nr 1 do siwz. 6.Przedmiar robót, stanowi załącznik nr 2 do siwz. 7.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 3 do siwz 8.Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów usługi napraw i konserwacji dachów. 9.Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiekcie Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie - wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym. Gwarancje Okres gwarancji na żelbetowe płyty dachowe powinien wynosić minimum 20 lat. 1.Okres gwarancji na pokrycie dachu powinien wynosić minimum 10 lat. 2.Przez gwarancję rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym prowadzące do nieodpłatnego usunięcia wady objętej gwarancją.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega konieczności wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie. 3.Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art.25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. - Dz.U. 2006 Nr 87 poz. 605 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów: 1)Oferta zgodna z formularzem oferty - wzór formularza oferty jest załącznikiem nr 4 do siwz; 2)Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót będącego załącznikiem nr 1 do siwz; 3)*Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do siwz; 4)*Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Pełnomocnictwo podpisane przez osobę lub osoby figurujące w dokumencie, o którym mowa w pkt 4, jako posiadająca uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę podpisują osoby/-a których reprezentacja nie wynika z dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do obrotu prawnego), którego wzór jest załącznikiem nr 6 do siwz; 6)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Podpisany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do siwz; 8)W przypadku składania wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot oraz podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - zamawiający wymaga załączenia odpowiedniej umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej, ze wskazaniem pełnomocnika do reprezentowania podmiotu. * - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty o których mowa w wierszu 2 i 3, muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta. - W przypadku wyboru - jako najkorzystniejszej - oferty podmiotów występujących wspólnie, ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot lub pełnomocnik umocowany do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę /osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej, posiadające umocowanie do reprezentowania) lub osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukskatowice.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej, ul.Paderewskiego 32b, V-piętro - pokój 507 Urząd Kontroli Skarbowej Ośrodek Zamiejscowy w Częstochowie ul. Rejtana 9, I piętro - pokój 116.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej, ul.Paderewskiego 32b, V-piętro - pokój 502.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie procedur oraz dokumentacji w zakresie spełniania wymagań standardów jakości dla biobanków polskich v.2.00 oraz normy ISO 9001:2015 dla Biobanku Silesia LabMed
- "Zielone dzielnice, ścieżki rekreacyjno-edukacyjne, nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż tras spacerowych przy ul. Konnej w Katowicach"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji klimatyzacyjnej w garderobach w osi "A" budynku HWS SPODEK
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie bieżących robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych nie wymagających pozwolenia na budowę mieszkań w budynkach UJ w Krakowie
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- "Remont dwóch dachów: US Wyszków, US Warszawa - Mokotów w trybie zaprojektuj i wybuduj".
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.