eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFS pn. /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 SPO RZL 2004-2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-04

Nowy Sącz: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFS pn. /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 SPO RZL 2004-2006
Numer ogłoszenia: 184389 - 2007; data zamieszczenia: 04.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, fax 018 4429984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFS pn. /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 SPO RZL 2004-2006.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 schemat a) realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 (SPO RZL) przez Miasto Nowy Sącz-Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu . Efektem audytu ma być uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie raportu i opinii w tym zakresie. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosownych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, akceptacji wydatków kwalifikowalnych, w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawania z realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu. W projekcie uczestniczy 183 osób. Wszystkie osoby biorące udział w projekcie to osoby długotrwale bezrobotne. Usługi w ramach projektu: 1. Poradnictwo zawodowe: 183 osoby. 2. Pośrednictwo pracy: 183 osób. 3. Szkolenia: 176 osób (dodatki szkoleniowe dla 176 osób). 4. Przygotowanie zawodowe w miejscu pracy: 50 osób (stypendia dla 50 osób). 5. Prace interwencyjne (20 osób) Całkowita wartość projektu: 834 282,20 zł. Okres realizacji projektu: 01.08.2006-31.03.2008 Opisany powyżej projekt jest w trakcie realizacji i w związku z tym dokonywane są zmiany finansowe i osobowe. Może to spowodować, że liczba uczestników projektu i jego wartość może ulec niewielkiej zmianie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. złożą oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (Dz. U. Nr 164 poz. 1163, z późn. zm.), zawierające m.in. informację o tym, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp (Dz. U. Nr 164 poz. 1163, z późn. zm.); 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5. uprawnieni są do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust 1 ustawy z dnia 13 października 1994r. O biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z roku 2001 nr 31 poz. 359, z późn. zm.) lub zatrudniają osoby, które spełniają przynajmniej jeden z niżej wymienionych warunków: - posiadają uprawnienia biegłego rewidenta lub, - posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants lub, - posiadają międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA Certified Internal Auditor, itp.) lub, - spełniają wymagania o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych, (Dz.U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104 z późn.zm.). W przypadku ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, wyżej wymienione warunki muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców rozdzielnie. Audyt zewnętrzny powinien być przeprowadzony przez zespół składający się z co najmniej dwóch audytorów, z czego co najmniej jeden winien posiadać uprawnienia biegłego rewidenta. Osoby uczestniczące w przeprowadzeniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do badania sprawozdań finansowych (zgodnie z pkt. V.5 SIWZ). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków z Art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, póz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług w zakresie przeprowadzania audytów w ramach funduszy strukturalnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz co najmniej 2 dokumenty potwierdzające, że wymienione wcześniej zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie spełniają warunki określone w pkt. V.5 SIWZ. 10. Oświadczenie osób przeprowadzających audyt o bezstronności i niezależności od: badanego Beneficjenta, Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej wypełnione poprawnie przez każdą z osób na druku wymaganym przez Zamawiającego (załącznik nr 5) . 11. Oświadczenie Wykonawcy o bezstronności i niezależności od badanego Beneficjenta, Instytucji Wdrażającej, Instytucji Pośredniczącej oraz Instytucji Zarządzającej - załącznik nr 5a. 12. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą do oferty zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że: 1) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public w części zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sądecki Urząd Pracy ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 08:00, miejsce: Sądecki Urząd Pracy ul. Węgierska 146 33-300 Nowy Sącz pok. Nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miasto Nowy Sącz - Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu (SUP) realizuje projekt w ramach Priorytetu l: /Aktywna polityka rynku pracy oraz integracji zawodowej i społecznej/ Działanie 1.5 - /Promocja aktywnej polityki społecznej poprzez wsparcie grup szczególnego ryzyka/ - schemat a) Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich (SPO RZL) 2004-2006. Projekt /Przeciw wykluczeniu/ Projekt ma na celu zwiększenie szans osób długotrwale bezrobotnych (zarejestrowanych powyżej 24 miesięcy nieprzerwanie od ostatniej rejestracji), zamieszkałych na terenie Miasta Nowego Sącza, na uzyskanie zatrudnienia. W projekcie uczestniczy 183 osób. Wszystkie osoby biorące udział w projekcie to osoby długotrwale bezrobotne. Usługi w ramach projektu: 1. Poradnictwo zawodowe: 183 osoby. 2. Pośrednictwo pracy: 183 osób. 3. Szkolenia: 176 osób (dodatki szkoleniowe dla 176 osób). 4. Przygotowanie zawodowe w miejscu pracy: 50 osób (stypendia dla 50 osób). 5. Prace interwencyjne (20 osób) Całkowita wartość projektu: 834 282,20 zł. Okres realizacji projektu: 01.08.2006-31.03.2008 Koszt specyfikacji w wersji papierowej: 12 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.