eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFS pn. /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 SPO RZL 2004-2006

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Nowy Sącz: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFS pn. /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 SPO RZL 2004-2006
Numer ogłoszenia: 215866 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 184389 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sadecki Urząd Pracy, ul. Węgierska, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4429110, fax 018 4429984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego ze środków EFS pn. /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 SPO RZL 2004-2006.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektu /Przeciw wykluczeniu/ - Działanie 1.5 schemat a) realizowanego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 (SPO RZL) przez Miasto Nowy Sącz-Sądecki Urząd Pracy w Nowym Sączu . Efektem audytu ma być uzyskanie racjonalnego zapewnienia, że wydatki poniesione w ramach projektu są kwalifikowalne, a projekt jest realizowany zgodnie z umową i wnioskiem oraz wydanie raportu i opinii w tym zakresie. Audyt powinien obejmować przede wszystkim analizę dokumentacji oraz stosownych procedur kontroli wewnętrznej w odniesieniu do przekazywania i rozliczania otrzymanych środków, akceptacji wydatków kwalifikowalnych, w zakresie ich zasadności i odpowiedniego udokumentowania, sprawozdawania z realizacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji przyjętych celów i realizacji postanowień umowy o dofinansowanie projektu. W projekcie uczestniczy 183 osób. Wszystkie osoby biorące udział w projekcie to osoby długotrwale bezrobotne. Usługi w ramach projektu: 1. Poradnictwo zawodowe: 183 osoby. 2. Pośrednictwo pracy: 183 osób. 3. Szkolenia: 176 osób (dodatki szkoleniowe dla 176 osób). 4. Przygotowanie zawodowe w miejscu pracy: 50 osób (stypendia dla 50 osób). 5. Prace interwencyjne (20 osób) Całkowita wartość projektu: 834 282,20 zł. Okres realizacji projektu: 01.08.2006-31.03.2008 Opisany powyżej projekt jest w trakcie realizacji i w związku z tym dokonywane są zmiany finansowe i osobowe. Może to spowodować, że liczba uczestników projektu i jego wartość może ulec niewielkiej zmianie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3150 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; W projekcie uczestniczy 183 osób. Wszystkie osoby biorące udział w projekcie to osoby długotrwale bezrobotne. Usługi w ramach projektu: 1. Poradnictwo zawodowe: 183 osoby. 2. Pośrednictwo pracy: 183 osób. 3. Szkolenia: 176 osób (dodatki szkoleniowe dla 176 osób). 4. Przygotowanie zawodowe w miejscu pracy: 50 osób (stypendia dla 50 osób). 5. Prace interwencyjne (20 osób) Całkowita wartość projektu: 834 282,20 zł. Okres realizacji projektu: 01.08.2006-31.03.2008.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROFIN Doradztwo i Szkolenia Sp. z o.o.,, ul Jałowcowa 18a, 32-410 Dobczyce, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3150
  • Oferta z najniższą ceną: 3150 / oferta z najwyższą ceną: 12000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.