Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-12
Kłodzko: Mała fontanna - płyta wodna
- Budowa fontanny na ul. Wojska Polskiego
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm..)
Numer ogłoszenia: 184477 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mała fontanna - płyta wodna - Budowa fontanny na ul. Wojska Polskiego Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 4.845.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm..).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa fontanny w postaci płyty wodnej wraz z zagospodarowaniem otoczenia w elementy małej architektury takie jak ławki oraz gazony wraz z nasadzeniami. Konstrukcja fontanny będzie się składać z zamocowanych 8 tryskaczy wodnych o wysokości strumieni wodnego max 1,0 m oraz 4 lamp podświetlających strumienie wody. Całość wkomponowana w istniejącą nawierzchnię. Obwodowo zamontowane zostaną rynny kamienne. Zbiornik wody, stanowiący obieg zamknięty dla wody w fontannie będzie umiejscowiony pod powierzchnią kostki brukowej. Otoczenie fontanny zagospodarować w obiekty małej architektury takie jak ławki o konstrukcji żeliwno - drewnianej w ilości 4 szt., donice betonowe szt. 4 oraz żeliwne słupki blokujące w ilości 12 szt. Wymagania Zamawiającego dotyczące elementów instalacji elektrycznej i hydraulicznej płyty wodnej: -grill LED z dyszami dającymi efekt -clear stream - według rysunku - załącznik nr 5 (1 wylot) z 2 lampami diodowymi ; 8 szt. -pompa z filtrem wstępnym o wydajności nie mniejszej niż 18,3 m3-h; -falownik - przetwornica częstotliwości; -zestaw filtracyjny: filtr piaskowy, pompa obiegowa, ręczny zawór 6-drogowy; -automatyczne urządzenie kontrolno-pomiarowe do dozowania środka dezynfekującego i korektora pH; -przerywacz strugi; -filtr wstępny; -automatyczny regulator poziomu wody z zaworem elektromagnetycznym i sondami poziomu wody; -zbiornik wyrównawczy; -szafa zasilająco-sterownicza do urządzeń fontannowych; -oprawy oświetleniowe hermetyczne kpl. 4 szt. w niszy 12V-35W; -zasilacz do oświetlenia LED oraz programator; -puszka przyłączeniowa z dławikiem hermetyczna; -transformator 160W-12V -orurowanie i armatura (wentylator kanałowy ze sterowaniem 200W ; grzejnik elektryczny 500W) -montaż, rozruch, szkolenie obsługi. Wszystkie elementy powinny być zabezpieczone przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zamawiający wymaga aby zastosowane elementy dodatkowe nawiązywały do historycznej formy miasta: -ławki o konstrukcji żeliwno - drewnianej, typ pomorski; -słupki blokujące żeliwne, typ retro; -donice betonowe kwadratowe 50x50x50 cm, kamień rzeczny, w dnie otwór odpływowy nadmiaru wody. Wykonawca zobowiązany jest do obsadzenia 4 donic betonowych według poniższej instrukcji: -w podłożu ogrodniczym należy zastosować następujące komponenty: warstwa 5 cm keramzyt, hydrożel, substrat torfowy, nawóz. -do obsady należy zastosować następujące rośliny: obwód donicy - jałowiec nadbrzeżny (Juniperus conferta), wypełnienie roślinami sezonowymi: begonia stale kwitnąca (Begonia semperflorens ), Coctail Rum, Coktail Mix Gęstość nasadzeń powinna zapewnić całkowite pokrycie powierzchni donicy. Do nasadzeń dopuszcza się zastosowanie roślin o podobnym charakterze i wartości - wyłącznie po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszystkie montowane elementy powinny posiadać aktualne certyfikaty (w języku polskim) lub dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą, atest z gwarancjami producenta. Montaż według instrukcji producenta. Zamawiający wymaga aby wszelkie materiały i montowane urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia były fabrycznie nowe i kompatybilne. Wykonanie komory technicznej z betonu żwirowego Kl. C20 25; Wersja 1 : płyta denna żelbetowa gr. 25 cm z betonu żwirowego j.w., ściany piwniczne gr. 25 cm z bloczków betonowych M6 14x25x38 cm murowane na zaprawie cem. kl. min. 10.0 z dodatkami uszczelniającymi. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje koncepcja, program funkcjonalno użytkowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwagi: Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót -harmonogram rzeczowo - finansowy-do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót (Załącznik 5). Uwagi: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy do opracowania oferty - kosztorysu ofertowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 44.61.15.00 - Zbiorniki na wodę 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa 39.11.36.00 - Ławki 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający ustala wadium w wysokości: 6.000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium wnosi się na czas równy okresowi związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45, ust 6 ustawy PZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 3.Jeżeli Wykonawca wnosi Wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. Wykonawca wpłaca je przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium - Mała fontanna - płyta wodna - Budowa fontanny na ul. Wojska Polskiego. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Potwierdzenie Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6.Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie konstrukcji betonowych i żelbetowych oraz - min 1 robota na kwotę min. 80 000 PLN/brutto, należy przedstawić wykaz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.[w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie]
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Dysponuje osobą lub osobami na stanowisku kierownika budowy-robót posiadającymi stosowne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej. Oświadczenie, że osoby te posiadają uprawnienia i przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa lub odpowiedniej instytucji w przypadku Wykonawców z krajów UE należy dołączyć do oferty.[w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny].
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia. [w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa].
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wszystkie montowane elementy powinny posiadać aktualne certyfikaty (w języku polskim) lub dokument potwierdzający zgodność z Polską Normą, atest z gwarancjami producenta. Montaż według instrukcji producenta. Zamawiający wymaga aby wszelkie materiały i montowane urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia były fabrycznie nowe i kompatybilne.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty dodatkowe: 1)Wypełniony formularz ofertowy + CENA OFERTY wzór stanowi załącznik nr 1 2) Zaleca się dołączyć do oferty zaakceptowany projekt umowy. Projekt umowy powinien zostać zaakceptowany bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian. 3) Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy, ma on wyłącznie charakter poglądowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Pozostałe istotne dla Wykonawcy postanowienia zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ, reguluje to w szczególności paragraf 14 projektu umowy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, technologii wykonywania robót, zakresu rzeczowego wykonywanych robót, w następujących przypadkach: 1) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania i zdarzeń losowych, 2) konieczności wykonania robót zamiennych a także zaniechaniu poszczególnych robót, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia i wynikającej stąd zmiany terminów wykonania zadania i wynagrodzenia, 3) zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia, 4) opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy przez innych Wykonawców, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, 5) działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mających wpływ na zakres rzeczowy, sposób wykonania, terminy, 6) wykonywania przez Wykonawcę zamówień dodatkowych, a mających wpływ na realizację zamówienia podstawowego, 7) zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę, 8) zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, . 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Nieważna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian jest następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 217 w godzinach 7.30-15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: 1. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego, to znaczy Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności w godzinach 7.30-15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- "UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ KŁODZKO"
- Dostawa artykułów spożywczych Dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej' w Kłodzku
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Kłodzko
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r. "
- Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko
- Przetarg krajowy na dostawę produktów mleczarskich i mięsnych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż instalacji ppoż. w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia w Sukiennicach 10 i 11 (w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie instalacji hydrantowej wraz z montażem zestawów hydroforowych..."
- Odwodnienie budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych w Przedszkolu nr 1 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- Budowa ulicy Osiedlowej od ul. Srebrna Polana do ul. Warzywniczej w Konstantynowie Łódzkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.