eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągPełnienie nadzoru inwestorskiego, w ramach powołanego przez Zamawiającego zespołu inspektorów nadzoru (Inżyniera Kontraktu), przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Elbląg: Pełnienie nadzoru inwestorskiego, w ramach powołanego przez Zamawiającego zespołu inspektorów nadzoru (Inżyniera Kontraktu), przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu - etap I
Numer ogłoszenia: 186110 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego, w ramach powołanego przez Zamawiającego zespołu inspektorów nadzoru (Inżyniera Kontraktu), przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego, w ramach powołanego przez Zamawiającego zespołu inspektorów nadzoru (Inżyniera Kontraktu), przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu - etap I Przedmiot główny: CPV: 71.24.70.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Nadzór nad robotami budowlanymi Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na Pełnieniu nadzoru inwestorskiego, w ramach powołanego przez Zamawiającego zespołu inspektorów nadzoru (Inżyniera Kontraktu), przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu - etap I, w następujących specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych - dla robót budowlanych obejmujących budowę instalacji wentylacji mechanicznej i chłodzenia, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - dla robót budowlanych obejmujących technologie basenowe, c) telekomunikacyjnej. Zamawiający informuje, że zadanie inwestycyjne realizowane jest w systemie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (zaprojektuj i wybuduj). Zamawiający informuje, że projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Zadanie inwestycyjne realizowane będzie w oparciu o: A. PROJEKTY BUDOWLANE: 1) Projekt budowlany- uzbrojenie terenu Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 2) Projekt budowlany- konstrukcja Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 3) Projekt budowlany- instalacja wod.-kan. Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 4) Projekt budowlany- wentylacja Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 5) Projekt budowlany- branża telekomunikacyjna Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 6) Projekt budowlany- instalacja c.o i c.t. Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 7) Projekt budowlany- węzeł centralnego ogrzewania Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 8) Projekt budowlany- branża sanitarna- technologia basenu Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 9) Projekt budowlany- branża elektryczna Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 10) Projekt budowlany- branża elektryczna- zasilanie SN 15 kV Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 11) Projekt budowlano- wykonawczy przyłącza wodociągowego Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 12) Projekt budowlany- branża drogowa Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 13) Projekt budowlany- architektura Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 14) Projekt budowlany- Opis przyłącza światłowodowego Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 15) Projekt budowlano-wykonawczy usunięcia kolizji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w projektowanym Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa 16) OPINIA GEOTECHNICZNA Centrum Rekreacji Wodnej przy ul. Spacerowej w Elblągu B. PROJEKTY WYKONAWCZE: 1) Projekt wykonawczy - architektura Tom I Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 2) Projekt wykonawczy - architektura Tom II Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 3) Projekt wykonawczy - konstrukcja Tom I Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 4) Projekt wykonawczy - konstrukcja Tom II Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 5) Projekt wykonawczy - branża drogowa Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 6) Projekt wykonawczy - instalacja c.o.i c.t Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 7) Projekt wykonawczy - węzeł c.o. i c.t. oraz moduł basenowy Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 8) Projekt wykonawczy - inst. wod-kan, sieci kan. sanitarnej, kan. deszczowej, pompowni ścieków sanitarnych P1 Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 9) Projekt wykonawczy - branża telekomunikacyjna Budowa linii optotelekom. EM04D195 (ZW-NOTKtsd 6J5A + 18J2D) w relacji: istn. złącze ZD0402 - AP195 (Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu) Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 10) Projekt wykonawczy - branża elektryczna Zasilanie SN 15 kV, usunięcie kolizji, zagospodarowanie Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 11) Projekt wykonawczy - branża elektryczna Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 12) Projekt wykonawczy - wentylacja Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 13) Projekt wykonawczy - branża telekomunikacyjna Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 14) Projekt wykonawczy - technologa basenowa Instalacja uzdatniania wody basenowej Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa dz. 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana Tom I Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana tom II Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża drogowa Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacji c.o.i c.t oraz węzłów cieplnych, moduł główny i moduł basenowy Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych -sieci wod-kan Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - inst. wod-kan Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: działki: obręb 9 (6/3, 6/4, 7, 9/4, 9/5, 38/7, 62/7, 202/1, 202/2, 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, 211/3, 211/4), obręb 10 (dz. 166, 168) 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki - ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 7) Specyfikacja techniczna D-01.03.04. Przebudowa i budowa kablowych linii telekomunikacyjnych Budowa linii optotelekom. EM04D195 (ZW-NOTKtsd 6J5A + 18J2D) w relacji: istn. złącze ZD0402 - AP195 (Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu) ul. Spacerowa/Moniuszki 8) Specyfikacja techniczna Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki/ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - projekt wykonawczy - wentylacja Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki/ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 10) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - System monitoringu wizyjnego CCTV, Dźwiękowy System Rozgłoszeniowy, Sieć Okablowania Strukturalnego. Branża: teletechniczna Obiekt: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki/ul. Spacerowa Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 11) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja uzdatniania wody basenowej Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Moniuszki/ul. Spacerowa dz. 202/3, 205/1, 206, 207, 208/2, 208/4, Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 D. WYKAZ WYPOSAŻENIA Nazwa inwestycji: Centrum Rekreacji Wodnej w Elblągu Inwestor: Gmina Miasto Elbląg, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 Zamawiający informuje, że Projekty Budowlane, Projekty Wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) oraz Wykaz Wyposażenia stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia. Zakres działania inspektora nadzoru inwestorskiego określają przepisy Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami). A. Do obowiązków Wykonawcy, w specjalnościach i dla zakresu robót budowlanych wymienionych w § 1 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, należy: 1) sporządzenie opinii dotyczącej dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 2) nadzorowanie przygotowania i zaopiniowania ewentualnej dodatkowo opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, niezbędnej do prawidłowego wykonania robót i uzyskania założonego efektu użytkowego; 3) zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy; 4) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji kontraktu; 5) wykonywanie zadań inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego; 6) kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych Wykonawcy robót; 7) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji kontraktu, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót; 8) obsługa okresu gwarancyjnego z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych; 9) przygotowanie dokumentacji do ewentualnego arbitrażu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego powołał koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego - Anettę Kowalską-Sobczak - inspektora nadzoru robót budowlanych. B. Zakres działania Wykonawcy, w specjalnościach i dla zakresu robót budowlanych, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ: 1) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opinii dotyczącej dokumentacji projektowo-kosztorysowej; 2) w terminie 14 dni od daty otrzymania dokumentacji projektowej od Zamawiającego, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu opinię o której mowa w pkt a. wraz z wnioskami w zakresie konieczności wprowadzenia ewentualnych zmian; 3) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w przygotowaniu ewentualnej dodatkowo opracowanej dokumentacji projektowej, niezbędnej do prawidłowego wykonania robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 4) Wykonawca będzie stosował wzory dokumentów ustalone przez Zamawiającego; 5) w terminie 7 dni od otrzymania od wykonawcy robót budowlanych harmonogramów finansowego i rzeczowego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu swoją ocenę tych harmonogramów; 6) Wykonawca ma prowadzić nadzór inwestorski, we wszystkich aspektach, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); 7) Wykonawca będzie monitorował postępy w realizacji kontraktu zgodnie z dokumentacją projektową oraz zatwierdzonymi harmonogramami, a także zidentyfikuje potencjalne obszary problemów oraz zarekomenduje odpowiednie środki zaradcze; 8) Wykonawca sprawdzi, czy wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę robót budowlanych posiadają odpowiednie kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia robót budowlanych; 9) Wykonawca sprawdzi, czy wszystkie używane przez wykonawcę robót budowlanych urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty; 10) Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ważność ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu; 11) Wykonawca będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramów finansowego i rzeczowego inwestycji, jak również kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót; 12) Wykonawca będzie kontrolował co miesiąc postęp wykonania robót w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów; 13) Wykonawca ma obowiązek składania comiesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od następnego miesiąca kalendarzowego po podpisaniu umowy; 14) Wykonawca ma obowiązek sporządzania raportów z przebiegu realizacji kontraktu; 15) Wykonawca jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych; 16) Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia we wszystkich naradach technicznych, problemowych i innych spotkaniach, które będą odbywały się w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; 17) Wykonawca jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; 18) Wykonawca jest odpowiedzialny, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych; 19) Wykonawca kontroluje i potwierdza dostarczenie przez Wykonawcę robót sprzętu i materiałów wyszczególnionych w kontrakcie oraz, że wszystkie środki pozostają na placu budowy, aż do momentu upoważnienia do ich zwolnienia; 20) Wykonawca opiniuje proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych podwykonawców; 21) Wykonawca sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 22) Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, dodatkowo musi uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowym, jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów i konstrukcji; 23) Wykonawca wydaje kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, odkrycia robót lub elementów zakrytych wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 24) Wykonawca ma obowiązek zawiesić roboty budowlane w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne; 25) Wykonawca wystawia świadectwa przeprowadzonych prób lub uznaje świadectwa wystawione przez Wykonawcę robót; 26) Wykonawca jest odpowiedzialny za otrzymywanie od wykonawcy robót budowlanych rozliczeń, do których otrzymania uważa się za uprawnionego, łącznie z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia oraz weryfikowanie tych rozliczeń; 27) Wykonawca uzgadnia z wykonawcą robót budowlanych rodzaj dokumentacji powykonawczej, sprawdza ją i zatwierdza; 28) Wykonawca uczestniczy w całym procesem przekazania obiektu do użytkowania; 29) Wykonawca odbiera roboty od wykonawcy robót budowlanych protokołami odbioru częściowego i końcowego; 30) Wykonawca będzie nadzorował wszystkie próby. Wszystkie koszty prób będą pokryte przez wykonawcę robót budowlanych. Wykonawca przekaże wykonawcy robót budowlanych, nie później niż w ciągu 24 godzin, zawiadomienie o zamiarze przeprowadzenia inspekcji lub o obecności w czasie prób. Wykonawca jest zobowiązany do uczestnictwa w próbach końcowych; 31) Wykonawca dokona końcowego rozliczenia robót z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych; 32) Wykonawca, po uzgodnieniu z Zamawiającym wykona wszystkie inne czynności, niewymienione w umowie lub w umowie na roboty, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji; 33) Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu; podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Wykonawca zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych (takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie, łącznie z CV proponowanych osób, do aprobaty Zamawiającego); 34) działalność Wykonawcy obejmuje również okres rękojmi za wady, wynikający z zapisów zawartych w umowie na realizację robót budowlanych. Wykonawca będzie uczestniczył w zorganizowanych przez Zamawiającego przeglądach gwarancyjnych i będzie między innymi nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad; 35) Wykonawca nie ma prawa zaciągać zobowiązań finansowych, w stosunku do wykonawcy robót budowlanych, oraz innych uczestników procesu inwestycyjnego, wykraczających poza kwoty zawarte w umowach. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, gdyż środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia, zostały Zamawiającemu przyznane. 5. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia, jako załącznika do umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu skutków działalności Wykonawcy za szkody powstałe wobec Zamawiającego lub osób trzecich w związku z prowadzoną usługą - zgodnie z wymaganiami określonymi w § 5 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) inspektorem nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych obejmujących budowę instalacji wentylacji mechanicznej i chłodzenia, który musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych; - doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych przy budowie przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 10 000 m3 zaliczonego do XV kategorii obiektów budowlanych (określonych w załączniku do ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.), z basenem o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku co najmniej 300 m2 lub basenami o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku łącznie co najmniej 500 m2 b) inspektorem nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych obejmujących technologie basenowe, który musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - doświadczenie obejmujące technologie basenowe (w tym m.in. systemy filtracji wody) jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w specjalności sanitarnej przy budowie przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 10 000 m3 zaliczonego do XV kategorii obiektów budowlanych (określonych w załączniku do ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.), z basenem o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku co najmniej 300 m2 lub basenami o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku łącznie co najmniej 500 m2, c) inspektorem nadzoru inwestorskiego dla robót teletechnicznych, który musi posiadać: - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru inwestorskiego, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej; - doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej przy budowie przynajmniej jednego obiektu o kubaturze minimum 10 000 m3 wyposażonego w systemy: telefonii VIOP, monitoringu wizyjnego IP, kontroli dostępu i nagłośnienia. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013, poz. 1409 z późn. zm.). Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, Nr 63, poz. 394). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. i 1.3. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. b) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie bez wzrostu wynagrodzenia: 1) konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności (np.: przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę, - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - konieczności zmiany terminu realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych; - konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., - zmiany wymagań związanych ze zmianą lub wydaniem nowego pozwolenia na budowę dla realizowanego zamówienia, wynikających z konieczności wykonania robót zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, a koniecznych dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, - zmiany przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, - konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru Budowlanego itp.; 2) ograniczenie zakresu robót budowlanych, wynikające z braku środków finansowych lub zmianą wysokości dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013; 3) zmiany w składzie zespołu Wykonawcy, tj. zmiany osób na inne pod warunkiem, że będą one spełniały warunki udziału postawione przez Zamawiającego w SIWZ; 4) zmiana koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 5) ustawowa zmiana stawki VAT. c) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy zostanie przeprowadzona następująca procedura: 1) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem; 2) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. d) Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Zamówień Publicznych, pokój 405, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Referat Zamówień Publicznych pokój 403, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 31 sierpnia 2015 r. 3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Dla osób wskazanych w wykazie należy podać: - dla osoby wymienionej w Sekcji III.3.4) lit. a) ogłoszenia rodzaj specjalności, liczbę lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru inwestorskiego oraz doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych przy budowie przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 10 000 m3 zaliczonego do XV kategorii obiektów budowlanych (określonych w załączniku do ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.), z basenem o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku co najmniej 300 m2 lub basenami o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku łącznie co najmniej 500 m2 - dla osoby wymienionej w Sekcji III.3.4) lit. b) ogłoszenia rodzaj specjalności, liczbę lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru inwestorskiego oraz doświadczenie obejmujące technologie basenowe (w tym m.in. systemy filtracji wody). jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w specjalności sanitarnej przy budowie przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 10 000 m3 zaliczonego do XV kategorii obiektów budowlanych (określonych w załączniku do ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.), z basenem o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku co najmniej 300 m2 lub basenami o powierzchni lustra wody wewnątrz budynku łącznie co najmniej 500 m2 - dla osoby wymienionej w Sekcji III.3.4) lit. c) ogłoszenia rodzaj specjalności, liczbę lat doświadczenia zawodowego jako inspektor nadzoru inwestorskiego oraz doświadczenie jako inspektor nadzoru lub kierownik robót w specjalności telekomunikacyjnej przy budowie przynajmniej jednego obiektu o kubaturze minimum 10 000 m3 wyposażonego w systemy: telefonii VIOP, monitoringu wizyjnego IP, kontroli dostępu i nagłośnienia b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. c) Wykonawca, który polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie Wykonawcy składają wspólnie. 6. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 9. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 11. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 12. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.