Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Opoczno: Odnowa nawierzchni i chodników ul. Armii Ludowej w Opocznie odcinek od
ul. Armii Krajowej do ul. Kossaka dł. ok. 200 mb.
Numer ogłoszenia: 186326 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax 044 7363111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni i chodników ul. Armii Ludowej w Opocznie odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Kossaka dł. ok. 200 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany zakres robót: ·Regulacja studzienek wod.-kan, gazowych i telefonicznych -35 szt. ·Oczyszczenie i Skropienie nawierzchni emulsją - 1228 m2 ·Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wzmocnienie krawędzi jezdni, nadanie spadków, uzupełnienie ubytków - średnio 3 cm gr- masą z asfaltobetonu. ·Warstwa ścieralna z z asfaltobetonu grub. 4 cm - 1228 m2 ·Rozebranie krawężnika na ławie betonowej - 300 mb ·Rozebranie obrzeża na podsypce cem.-piask.- 40 mb ·Ustawienie krawężnika 15x30 na ławie betonowej z oporem-300 mb . Ustawienie obrzeży trawnikowych na podsypce cementowo- piaskowej - 40mb ·Ułożenie chodnika z kostki betonowej kolorowej gr 6 cm 470m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają poniższe warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - doświadczenie ; należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 200 mb każda wraz z chodnikami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 200 mb każda wraz z chodnikami, wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie. - potencjał kadrowy: - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - potencjał techniczny - dysponują następującym sprzętem tj.: Wymagane minimum sprzętu: · układarka (rozściełacz) masy bitumicznej- 1 szt · walce drogowe - 2 szt · samochody samowyładowcze do transportu masy (oplandekowane lub termosy) -4 szt · gilotyna do cięcia kostki Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy dokument potwierdzający dysponowanie wymaganym sprzętem. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zawierający minimum 2 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 200 mb każda wraz z chodnikami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania, długości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 5 ) 3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń Wymagane minimum sprzętu: · układarka (rozściełacz) masy bitumicznej- 1 szt · walce drogowe - 2 szt · samochody samowyładowcze do transportu masy (oplandekowane lub termosy) -4 szt · gilotyna do cięcia kostki ( załącznik nr 7 ) 4. wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia/ zał. nr 6 /oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , Jeżeli wykonawca zamierza wykonać zamówienie przy pomocy osób nie będących jego pracownikami, winien załączyć deklarację lub inny dokument potwierdzający zobowiązanie tych osób do współpracy. 5. w przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2/ 6. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz.177) zał. nr 3 7. zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie 8. Zamawiający żąda ponadto: - wypełnionego we wszystkich pozycjach formularza ofertowego zgodnego z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 z załączonymi dokumentami tj. kosztorysem ofertowym zgodnymi z kosztorysami ślepymi -zał. nr 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Opocznie ul. Staromiejska 6 26-300 Opoczno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Opocznie ul. Staromiejska 6 / sekretariat/ 26-300 Opoczno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu korepetycji z matematyki oraz z fizyki na potrzeby realizacji projektu p.n.: "Rodzina to całe szczęście"
- Rozbiórka obiektów budowlanych w Brzuzie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Remont ulicy Studenckiej na terenie miasta stołecznego Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.