eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata
Numer ogłoszenia: 187452 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiajacy nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 12-dniowego wyjazdu szkoleniowego dla 78 osób - uczestników wyjazdu tj. dla 58 uczestników programu i 20 osób z ich otoczenia, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, suchym prowiantem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu do Puław. Uczestnicy programu to dorosłe osoby niepełnosprawne w wieku od 19 do 64 r. ż. z orzeczoną grupą inwalidzką lub stopniem niepełnosprawności z różnymi dysfunkcjami m.in. z: upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, chorobami neurologicznymi, dysfunkcją narządu słuchu, ruchu i z ogólnego stanu zdrowia. Wśród uczestników programu jest 10 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, 2 osoby poruszające się przy pomocy kul, 1 osoba niewidoma, nie ma osób głuchoniemych. Osoby z otoczenia to osoby związane z uczestnikami programu środowiskowo, którzy razem z nimi obowiązkowo biorą udział w jednym instrumencie aktywnej integracji tj. w zajęciach z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. W pozostałych zajęciach osoby z otoczenia mogą wziąć udział, jeśli osoba niepełnosprawna potrzebuje wsparcia. Uczestnicy wyjazdu w wyniku rekrutacji zostali podzieleni przez zamawiającego na 2 grupy wyjazdowe: I grupa wyjazdowa - 39 osób (29 niepełnosprawnych uczestników programu i 10 osób z otoczenia) II grupa wyjazdowa - 39 osób (29 niepełnosprawnych uczestników programu i 10 osób z otoczenia) Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 10% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była miejscowość nadmorska położona pomiędzy miastem Świnoujście a miastem Krynica Morska z uwzględnieniem terenu tych miast i z wyłączeniem terenu miasta Jastrzębia Góra - przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 1 km. Ośrodek winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dla obydwu grup wyjazdowych zamówienie ma być zrealizowane w tej samej miejscowości i w tym samym ośrodku. 2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 6 września 2013r. a 30 września 2013r., przy czym czas trwania zamówienia to 12 dni dla każdej grupy wyjazdowej. Zamawiający dopuszcza, aby dla każdej grupy wyjazdowej zamówienie było zrealizowane w innym terminie, jednak w przedziale czasowym określonym w zdaniu wyżej. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: Zakres tematyczny zajęć podczas szkolenia wyjazdowego został ustalony przez zamawiającego odrębnie dla każdej grupy wyjazdowej. 3.1) Zakres tematyczny zajęć dla I grupy wyjazdowej: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Zajęcia mają być prowadzone w formie zajęć grupowych, jak i zajęć indywidualnych. Podczas treningu grupowego wykonawca ma zrealizować poniższe zagadnienia tematyczne: - zajęcia pn. działam w grupie - akceptacja, partnerstwo, współpraca, normy grupowe, odpowiedzialność, asertywność - ćwiczenia praktyczne - komunikacja werbalna i niewerbalna, bariery i błędy komunikacyjne, efektywne słuchanie, jakich gestów należy unikać - ćwiczenia praktyczne - zachowania w sytuacjach konfliktowych, tolerancja; Natomiast zajęcia indywidualne mają na celu postawienie diagnozy w zakresie indywidualnych zasobów, budowania większej pewności siebie, realizacji własnych celów i marzeń. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs - postępowanie przy nagłej utracie przytomności - postępowanie przy zadławieniach, krwotokach, porażeniach prądem, ataku padaczki - nauka metod sztucznego oddychania przy użyciu fantoma - używanie AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego) c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową To zajęcia z zakresu umiejętności podjęcia własnej działalności gospodarczej: - zasady przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej, kto i gdzie może ubiegać się o środki (urzędy pracy, fundacje) - jakie dokumenty należy złożyć, jak napisać dobry biznes plan, jak dobrze wypełnić wniosek - ćwiczenia praktyczne (wypełnianie wniosku i wspólne pisanie biznes planu - różne przykłady) - jakie formalności należy załatwiać w urzędach m.in. w urzędzie gminy, skarbowym, statystycznym, zakładzie ubezpieczeń społecznych. 3.2) Zakres tematyczny zajęć dla II grupy wyjazdowej: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Trening ma być prowadzony wyłącznie w formie zajęć grupowych i tematyka zajęć ma dotyczyć naturalnych metod relaksacji oraz ich praktycznego zastosowania w życiu codziennym tj. w szczególności relaksacja -głęboki oddech, wizualizacja, muzyka relaksacyjna, zapachy, kontakt z naturą. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs: - używanie AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego) w nagłym zatrzymaniu krążenia, - postępowanie w nagłym zatrzymaniu krążenia u osób dorosłych, - nauka metod sztucznego oddychania przy użyciu fantoma, - układanie w pozycji bezpiecznej, - postępowanie w zadławieniu, - postępowanie w omdleniu, - postępowanie w zatrzymaniu krążenia u niemowląt i dzieci, - postępowanie w zadławieniu u niemowląt c ) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową To zajęcia z zakresu umiejętności podjęcia własnej działalności gospodarczej obejmującej: - zasady przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej, kto i gdzie może ubiegać się o środki (urzędy pracy, fundacje), - jakie dokumenty należy złożyć, jak napisać dobry biznes plan, jak dobrze wypełnić wniosek - ćwiczenia praktyczne (wypełnianie wniosku i wspólne pisanie biznes planu-różne przykłady), - jakie formalności należy załatwiać w urzędach m.in. w urzędzie gminy, skarbowym, statystycznym, zakładzie ubezpieczeń społecznych. d) Grupowe ćwiczenia fizyczne usprawniające psychoruchowo - ćwiczenia rozciągające mięśnie grzbietu, kończyn dolnych i górnych, - ćwiczenia wzmacniające aparat kostno- mięśniowo- stawowy, - ćwiczenia poprawiające postawę ciała, - w miarę możliwości także ćwiczenia na przyrządach np. przy drabince rehabilitacyjnej, na bieżni, na rowerku rehabilitacyjnym stacjonarnym itp. 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: Sposób prowadzenia zajęć oraz czas ich trwania został ustalony przez zamawiającego odrębnie dla każdej grupy wyjazdowej. Każda grupa wyjazdowa ma zostać przez wykonawcę podzielona na 2 grupy szkoleniowe. 4.1) Sposób prowadzenia poszczególnych zajęć oraz czas ich trwania ustalony dla I grupy wyjazdowej a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Ma być prowadzony zarówno w formie zajęć grupowych jak i indywidualnych. - zajęcia grupowe: Czas trwania warsztatów grupowych to 20 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (tj. dla całej grupy wyjazdowej 40 godzin łącznie) , przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć; - zajęcia indywidualne: Trening indywidualny to 2 godziny zajęć na każdego uczestnika programu (tj. łącznie 58 godzin), przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs Zajęcia będą prowadzone w formie grupowej, na każdą grupę szkoleniową ma przypadać po 6 godzin zajęć (łącznie 12 godzin kursu dla grupy wyjazdowej), przy czym 1 godzina to 45 minut zajęć. W tych zajęciach biorą udział obowiązkowo wszystkie osoby z otoczenia. c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową Szkolenie ma być prowadzone w formie zajęć grupowych. Na każdą grupę szkoleniową ma przypadać po 10 godzin zajęć (tj. łącznie 20 godzin dla grupy wyjazdowej), przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut szkolenia. 4.2) Sposób prowadzenia poszczególnych zajęć oraz czas ich trwania ustalony dla II grupy wyjazdowej a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Trening ma być prowadzony wyłącznie w formie zajęć grupowych. Czas trwania warsztatów grupowych to 16 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (tj. łącznie 32 godziny), przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs Zajęcia będą prowadzone w formie grupowej. Na każda grupę szkoleniową ma przypadać po 6 godzin kursu. (tj. łącznie 12 godzin), przy czym 1 godzina to 45 minut zajęć. W tych zajęciach oprócz uczestników programu biorą udział obowiązkowo wszystkie osoby z otoczenia. c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową Szkolenie ma być prowadzone w formie zajęć grupowych. Na każdą grupę szkoleniową ma przypadać po 10 godzin zajęć (tj. łącznie 20 godzin), przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut. d) Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo Ćwiczenia będą prowadzone w formie grupowej w ilości 10 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 20 godzin ćwiczeń dla grupy wyjazdowej) z zastrzeżeniem że każdego dnia pobytu, z wyłączeniem dni przyjazdu i powrotu, czyli przez 10 dni szkolenia wyjazdowego odbywać się będzie 1 godzina ćwiczeń tj. 45 minut - dla każdej z grup szkoleniowych. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry prowadzącej zajęcia: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs Kurs ma być prowadzony przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny. c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła minimum 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej d) Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo Ćwiczenia mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma wykształcenie minimum średnie o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników wyjazdu: 6.1) transport - autokarem ze sprawną klimatyzacją z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, 6.2) transport - w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 0,5km, 6.3) pełne wyżywienie - 3 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, kompot, deser) i kolację dla wszystkich uczestników oraz osób z otoczenia tj. dla 78 osób, przy czym w dniu dowozu uczestników wykonawca ma zapewnić kolację, a w dniu powrotu śniadanie - w miejscu zakwaterowania uczestników; 6.4) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników wyjazdu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym lub w więcej budynkach położonych obok siebie, - zakwaterowanie uczestników w pokojach wyłącznie 2 -osobowych, - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) oraz wyposażone w ręczniki, w czajnik elektryczny, w szklanki po 1 na osobę, pokoje i budynek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, 6.5) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników wyjazdu za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana, 6.6) materiały biurowe dla 58 uczestników programu tj. po 1 teczce na gumkę, po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie i po 1 zakreślaczu, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). 6.7) serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka), 6.8) suchy prowiant na drogę powrotną tj. co najmniej dla każdego uczestnika wyjazdu po: 2 kanapki, 1 batonie, 1/2 litra wody mineralnej; 6.9) ubezpieczenie uczestników i osób z otoczenia tj. 78 osób od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania wyjazdu łącznie z podróżą (tj. na okres od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), 6.10) co najmniej po 1 koordynatorze wyjazdu dla każdej grupy wyjazdowej - do zadań których należeć będzie m.in. nadzór nad prawidłową realizacją Harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności plan każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, 6.11) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, sale mają być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, 6.12) zapewnienie dostępu do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia, w przypadku wystąpienia potrzeby udzielania pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, 6.13) organizację po o najmniej 2 wycieczki dla każdej z grup wyjazdowych np. do pobliskiej, atrakcyjnej miejscowości, 6.14) organizację po co najmniej 2 ogniska/grille i 2 dyskoteki/wieczorki taneczne dla każdej z grup wyjazdowych, 6.15) Uczestnicy mają otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. Treningu kompetencji i umiejętności społecznych (odpowiednio grupowych i indywidualnych), Kursu pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs (w tym przypadku również osoby z otoczenia), Organizacji i finansowania usług wspierających aktywizację zawodową, Zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo. Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, należycie co najmniej 2 usługi szkoleniowe w formie wyjazdowej z zapewnieniem zakwaterowania i wyżywienia, o wartości brutto minimum 145 000,00 zł każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział minimum 7 osób tj.: - minimum 2 osób, z których każda posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa- do prowadzenia Treningu kompetencji i umiejętności społecznych oraz - minimum 2 osób, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny - do prowadzenia Kursu pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs oraz - minimum 1 osoby, która ma posiadać co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej - do prowadzenia Organizacji i finansowania usług wspierających aktywizację zawodową, oraz - minimum 1 osoby, która posiadać ma wykształcenie minimum średnie o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja - do prowadzenia Zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo, i - minimum 1 osoby, która będzie pełnić funkcję koordynatora wyjazdu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według formuły: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, polegające na: a) zmianie terminu realizacji zamówienia, jednak w granicach czasowych określonych w SIWZ - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty, b) zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c) zmianie warunków płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych instytucji wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d) zmianie osób, przy pomocy których wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn wskazanych przez wykonawcę, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez wykonawcę w to miejsce osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy lecz jedynie pisemnej zgody zamawiającego, e) zmianie miejsca realizacji usługi, z zastrzeżeniem że proponowane w zamian miejsce spełnia warunki określone w SIWZ, zmiana taka jest możliwa jedynie po uprzednim wyjaśnieniu i udokumentowaniu przez wykonawcę przyczyn dokonania zmiany, a przyczyny te nie leżą po stronie wykonawcy i nie mogły być wcześniej przez niego przewidziane, f) zmianie w zakresie podwykonawstwa wyłącznie w sytuacji gdy konieczność jej dokonania wynika z ważnych i niemożliwych wcześniej do przewidzenia przyczyn oraz jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym dokonana przez wykonawcę zmiana w powyższym zakresie bez zgody zamawiającego może skutkować rozwiązaniem przez zamawiającego niniejszej umowy ze skutkiem natychmiastowym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach al. Królewska 3 24-100 Puławy sekretariat - pok.nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani udzielenia zamówień uzupełniających ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.