To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata
Numer ogłoszenia: 392260 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187452 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć w ramach Programu aktywności lokalnej dla osób niepełnosprawnych w wieku 18-64 lata.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 12-dniowego wyjazdu szkoleniowego dla 78 osób - uczestników wyjazdu tj. dla 58 uczestników programu i 20 osób z ich otoczenia, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, suchym prowiantem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu do Puław. Uczestnicy programu to dorosłe osoby niepełnosprawne w wieku od 19 do 64 r. ż. z orzeczoną grupą inwalidzką lub stopniem niepełnosprawności z różnymi dysfunkcjami m.in. z: upośledzeniem umysłowym, chorobą psychiczną, chorobami neurologicznymi, dysfunkcją narządu słuchu, ruchu i z ogólnego stanu zdrowia. Wśród uczestników programu jest 10 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, 2 osoby poruszające się przy pomocy kul, 1 osoba niewidoma, nie ma osób głuchoniemych. Osoby z otoczenia to osoby związane z uczestnikami programu środowiskowo, którzy razem z nimi obowiązkowo biorą udział w jednym instrumencie aktywnej integracji tj. w zajęciach z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. W pozostałych zajęciach osoby z otoczenia mogą wziąć udział, jeśli osoba niepełnosprawna potrzebuje wsparcia. Uczestnicy wyjazdu w wyniku rekrutacji zostali podzieleni przez zamawiającego na 2 grupy wyjazdowe: I grupa wyjazdowa - 39 osób (29 niepełnosprawnych uczestników programu i 10 osób z otoczenia) II grupa wyjazdowa - 39 osób (29 niepełnosprawnych uczestników programu i 10 osób z otoczenia) Liczba uczestników wyjazdu może ulec zmianie w granicach do 10% in minus. 1) Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, aby miejscem realizacji zamówienia była miejscowość nadmorska położona pomiędzy miastem Świnoujście a miastem Krynica Morska z uwzględnieniem terenu tych miast i z wyłączeniem terenu miasta Jastrzębia Góra - przy czym odległość ośrodka tj. miejsca zakwaterowania uczestników do morza nie może przekraczać 1 km. Ośrodek winien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dla obydwu grup wyjazdowych zamówienie ma być zrealizowane w tej samej miejscowości i w tym samym ośrodku. 2) Termin realizacji i czas trwania zamówienia: Zamawiający zastrzega, że zamówienie ma być zrealizowane w okresie pomiędzy 6 września 2013r. a 30 września 2013r., przy czym czas trwania zamówienia to 12 dni dla każdej grupy wyjazdowej. Zamawiający dopuszcza, aby dla każdej grupy wyjazdowej zamówienie było zrealizowane w innym terminie, jednak w przedziale czasowym określonym w zdaniu wyżej. 3) Wymagany minimalny zakres tematyczny zajęć: Zakres tematyczny zajęć podczas szkolenia wyjazdowego został ustalony przez zamawiającego odrębnie dla każdej grupy wyjazdowej. 3.1) Zakres tematyczny zajęć dla I grupy wyjazdowej: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Zajęcia mają być prowadzone w formie zajęć grupowych, jak i zajęć indywidualnych. Podczas treningu grupowego wykonawca ma zrealizować poniższe zagadnienia tematyczne: - zajęcia pn. działam w grupie - akceptacja, partnerstwo, współpraca, normy grupowe, odpowiedzialność, asertywność - ćwiczenia praktyczne - komunikacja werbalna i niewerbalna, bariery i błędy komunikacyjne, efektywne słuchanie, jakich gestów należy unikać - ćwiczenia praktyczne - zachowania w sytuacjach konfliktowych, tolerancja; Natomiast zajęcia indywidualne mają na celu postawienie diagnozy w zakresie indywidualnych zasobów, budowania większej pewności siebie, realizacji własnych celów i marzeń. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs - postępowanie przy nagłej utracie przytomności - postępowanie przy zadławieniach, krwotokach, porażeniach prądem, ataku padaczki - nauka metod sztucznego oddychania przy użyciu fantoma - używanie AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego) c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową To zajęcia z zakresu umiejętności podjęcia własnej działalności gospodarczej: - zasady przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej, kto i gdzie może ubiegać się o środki (urzędy pracy, fundacje) - jakie dokumenty należy złożyć, jak napisać dobry biznes plan, jak dobrze wypełnić wniosek - ćwiczenia praktyczne (wypełnianie wniosku i wspólne pisanie biznes planu - różne przykłady) - jakie formalności należy załatwiać w urzędach m.in. w urzędzie gminy, skarbowym, statystycznym, zakładzie ubezpieczeń społecznych. 3.2) Zakres tematyczny zajęć dla II grupy wyjazdowej: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Trening ma być prowadzony wyłącznie w formie zajęć grupowych i tematyka zajęć ma dotyczyć naturalnych metod relaksacji oraz ich praktycznego zastosowania w życiu codziennym tj. w szczególności relaksacja -głęboki oddech, wizualizacja, muzyka relaksacyjna, zapachy, kontakt z naturą. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs: - używanie AED (automatycznego defibrylatora zewnętrznego) w nagłym zatrzymaniu krążenia, - postępowanie w nagłym zatrzymaniu krążenia u osób dorosłych, - nauka metod sztucznego oddychania przy użyciu fantoma, - układanie w pozycji bezpiecznej, - postępowanie w zadławieniu, - postępowanie w omdleniu, - postępowanie w zatrzymaniu krążenia u niemowląt i dzieci, - postępowanie w zadławieniu u niemowląt c ) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową To zajęcia z zakresu umiejętności podjęcia własnej działalności gospodarczej obejmującej: - zasady przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej, kto i gdzie może ubiegać się o środki (urzędy pracy, fundacje), - jakie dokumenty należy złożyć, jak napisać dobry biznes plan, jak dobrze wypełnić wniosek - ćwiczenia praktyczne (wypełnianie wniosku i wspólne pisanie biznes planu-różne przykłady), - jakie formalności należy załatwiać w urzędach m.in. w urzędzie gminy, skarbowym, statystycznym, zakładzie ubezpieczeń społecznych. d) Grupowe ćwiczenia fizyczne usprawniające psychoruchowo - ćwiczenia rozciągające mięśnie grzbietu, kończyn dolnych i górnych, - ćwiczenia wzmacniające aparat kostno- mięśniowo- stawowy, - ćwiczenia poprawiające postawę ciała, - w miarę możliwości także ćwiczenia na przyrządach np. przy drabince rehabilitacyjnej, na bieżni, na rowerku rehabilitacyjnym stacjonarnym itp. 4) Sposób prowadzenia szkolenia oraz czas trwania poszczególnych zajęć: Sposób prowadzenia zajęć oraz czas ich trwania został ustalony przez zamawiającego odrębnie dla każdej grupy wyjazdowej. Każda grupa wyjazdowa ma zostać przez wykonawcę podzielona na 2 grupy szkoleniowe. 4.1) Sposób prowadzenia poszczególnych zajęć oraz czas ich trwania ustalony dla I grupy wyjazdowej a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Ma być prowadzony zarówno w formie zajęć grupowych jak i indywidualnych. - zajęcia grupowe: Czas trwania warsztatów grupowych to 20 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (tj. dla całej grupy wyjazdowej 40 godzin łącznie) , przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć; - zajęcia indywidualne: Trening indywidualny to 2 godziny zajęć na każdego uczestnika programu (tj. łącznie 58 godzin), przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs Zajęcia będą prowadzone w formie grupowej, na każdą grupę szkoleniową ma przypadać po 6 godzin zajęć (łącznie 12 godzin kursu dla grupy wyjazdowej), przy czym 1 godzina to 45 minut zajęć. W tych zajęciach biorą udział obowiązkowo wszystkie osoby z otoczenia. c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową Szkolenie ma być prowadzone w formie zajęć grupowych. Na każdą grupę szkoleniową ma przypadać po 10 godzin zajęć (tj. łącznie 20 godzin dla grupy wyjazdowej), przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut szkolenia. 4.2) Sposób prowadzenia poszczególnych zajęć oraz czas ich trwania ustalony dla II grupy wyjazdowej a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Trening ma być prowadzony wyłącznie w formie zajęć grupowych. Czas trwania warsztatów grupowych to 16 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (tj. łącznie 32 godziny), przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs Zajęcia będą prowadzone w formie grupowej. Na każda grupę szkoleniową ma przypadać po 6 godzin kursu. (tj. łącznie 12 godzin), przy czym 1 godzina to 45 minut zajęć. W tych zajęciach oprócz uczestników programu biorą udział obowiązkowo wszystkie osoby z otoczenia. c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową Szkolenie ma być prowadzone w formie zajęć grupowych. Na każdą grupę szkoleniową ma przypadać po 10 godzin zajęć (tj. łącznie 20 godzin), przy czym 1 godzina zajęć to 45 minut. d) Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo Ćwiczenia będą prowadzone w formie grupowej w ilości 10 godzin dla każdej grupy szkoleniowej (łącznie 20 godzin ćwiczeń dla grupy wyjazdowej) z zastrzeżeniem że każdego dnia pobytu, z wyłączeniem dni przyjazdu i powrotu, czyli przez 10 dni szkolenia wyjazdowego odbywać się będzie 1 godzina ćwiczeń tj. 45 minut - dla każdej z grup szkoleniowych. 5) Wymagane minimalne kwalifikacje kadry prowadzącej zajęcia: a) Trening kompetencji i umiejętności społecznych Zajęcia powyższe mają być prowadzone przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma co najmniej wykształcenie wyższe o kierunku psychologia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe jako psycholog i aktualnie wykonuje zawód psychologa. b) Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs. Kurs ma być prowadzony przez minimum 2 osoby, z których każda posiadać ma wykształcenie co najmniej wyższe o kierunku medycyna lub wykształcenie co najmniej policealne o kierunku ratownik medyczny. c) Organizacja i finansowanie usług wspierających aktywizację zawodową Szkolenie ma być prowadzone przez minimum 1 osobę, która ma posiadać co najmniej wykształcenie policealne i przeprowadziła minimum 2 szkolenia z zakresu podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej d) Zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo Ćwiczenia mają być prowadzone przez minimum 1 osobę, która posiadać ma wykształcenie minimum średnie o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja. 6) Inne wymagania jakie ma spełnić wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca ma zapewnić oraz wliczyć w koszt zamówienia dla wszystkich uczestników wyjazdu: 6.1) transport - autokarem ze sprawną klimatyzacją z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, 6.2) transport - w przypadku, gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 0,5km, 6.3) pełne wyżywienie - 3 posiłki dziennie, tj. śniadanie, obiad (zupa, drugie danie, kompot, deser) i kolację dla wszystkich uczestników oraz osób z otoczenia tj. dla 78 osób, przy czym w dniu dowozu uczestników wykonawca ma zapewnić kolację, a w dniu powrotu śniadanie - w miejscu zakwaterowania uczestników; 6.4) bazę noclegową: - zakwaterowanie uczestników wyjazdu w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym lub w więcej budynkach położonych obok siebie, - zakwaterowanie uczestników w pokojach wyłącznie 2 -osobowych, - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym (łazienkami i toaletami) oraz wyposażone w ręczniki, w czajnik elektryczny, w szklanki po 1 na osobę, pokoje i budynek powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, 6.5) opłatę klimatyczną, miejscową i inną związaną z pobytem uczestników wyjazdu za cały okres pobytu, jeśli jest wymagana, 6.6) materiały biurowe dla 58 uczestników programu tj. po 1 teczce na gumkę, po 1 notatniku A-4, po 1 długopisie i po 1 zakreślaczu, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników. Wszystkie materiały szkoleniowe i biurowe wydawane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logo PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy). 6.7) serwis kawowy dla wszystkich uczestników podczas trwania zajęć grupowych (tj. co najmniej kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, woda mineralna, ciastka), 6.8) suchy prowiant na drogę powrotną tj. co najmniej dla każdego uczestnika wyjazdu po: 2 kanapki, 1 batonie, 1/2 litra wody mineralnej; 6.9) ubezpieczenie uczestników i osób z otoczenia tj. 78 osób od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania wyjazdu łącznie z podróżą (tj. na okres od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), 6.10) co najmniej po 1 koordynatorze wyjazdu dla każdej grupy wyjazdowej - do zadań których należeć będzie m.in. nadzór nad prawidłową realizacją Harmonogramu wyjazdu (harmonogram wyjazdu ma zawierać w szczególności plan każdego dnia wyjazdu z uwzględnieniem posiłków, szkoleń, zajęć, imprez o charakterze integracyjnym, a także godzin i czasu podróży), nadzór nad zaopatrzeniem uczestników w apteczkę pierwszej pomocy, zapoznanie uczestników z zasadami bezpieczeństwa oraz zapewnienie warunków do ich przestrzegania, nadzór nad prowadzeniem dokumentacji, 6.11) sale szkoleniowe wyposażone w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć a w szczególności stoły, krzesła, tablicę, ekran projekcyjny, sale mają być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, 6.12) zapewnienie dostępu do opieki medycznej tzn. zapewnienie przez wykonawcę dowozu uczestnika do przychodni zdrowia, w przypadku wystąpienia potrzeby udzielania pomocy lekarskiej lub pielęgniarskiej, 6.13) organizację po o najmniej 2 wycieczki dla każdej z grup wyjazdowych np. do pobliskiej, atrakcyjnej miejscowości, 6.14) organizację po co najmniej 2 ogniska/grille i 2 dyskoteki/wieczorki taneczne dla każdej z grup wyjazdowych, 6.15) Uczestnicy mają otrzymać zaświadczenia o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć tj. Treningu kompetencji i umiejętności społecznych (odpowiednio grupowych i indywidualnych), Kursu pierwszej pomocy przedmedycznej - podstawowy kurs (w tym przypadku również osoby z otoczenia), Organizacji i finansowania usług wspierających aktywizację zawodową, Zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo. Wszystkie zaświadczenia mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS, i PO KL, zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją Projekt systemowy Samodzielni - nie sami współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dostępnymi u Zamawiającego (logotyp PCPR w Puławach) oraz na stronie internetowej www.wup.lublin.pl (pozostałe logotypy)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.12.12.70 - 80.12.12.70 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Samodzielni - nie sami jest współfinansowany przez UE w ramach Priorytetu VII promocja integracji społecznej Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY "PROMYK"
- Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży PROMYK, ul.Wojska Polskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154387,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129948,00
Oferta z najniższą ceną: 129948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa ARTYKUŁÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH i NABIAŁU
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- Sukcesywna dostawa jaj SPF w 2025 r.
- SYNTEZA OLIGONUKLEOTYDÓW NIEMODYFIKOWANYCH I MODYFIKOWANYCH
- Dostawa ogniotrwałych wyrobów wysokoglinowych korundowych
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3 z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy".
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- "Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"- II
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- Kompleksowa organizacja stacjonarnych szkoleń jedno i dwudniowych dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.