Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-26
Zielona Góra: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz materiałów biurowych finansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL na
2009 rok (współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego).
Numer ogłoszenia: 187635 - 2009; data zamieszczenia: 26.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, faks 068 3270111.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz materiałów biurowych finansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL na 2009 rok (współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz materiałów biurowych finansowanych ze środków Pomocy Technicznej PO KL na 2009 rok (współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego). 1. dostawa sprzętu komputerowego kod CPV: 30.21.30.00-5 1) Zestaw komputerowy z pakietem biurowym - 2 szt. 2) Drukarka wielofunkcyjna kolorowa laserowa - 2 szt. Szczegółowe parametry podane są w załączniku nr 1a) do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części pierwszej. 2. dostawa akcesoriów komputerowych, kod CPV: 30.23.72.00-1 Szczegółowe parametry akcesoriów komputerowych podane są w załączniku nr 1b) do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części drugiej. 3. dostawa materiałów biurowych , kod CPV: 30.19.20.00-1 Szczegółowe parametry materiałów biurowych podane są w załączniku nr 1c) do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części trzeciej. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych, odrębnie w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. 4.1., 4.2., 4.3..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.72.00-1, 30.19.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm., tzn. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. 2. Zamawiający oceni spełnienie stawianych warunków w oparciu o treść złożonych dokumentów stosując formułę spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie się wiązało w wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w pkt. 6 ust. 1 lit. a - d niniejszej specyfikacji, Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: 1. stosowne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego występowania Wykonawców, dokument musi być podpisany przez każdego z Wykonawców odrębnie, lub przez powołanego do ich reprezentowania pełnomocnika. 2. aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców składa właściwy dokument odrębnie. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawców. W każdym przypadku pełnomocnictwo powinno wskazywać czynności do jakich upoważniony jest Pełnomocnik. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze,
ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra
Sekretariat II piętro, pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra Sekretariat II piętro, pok. 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) na 2009 rok; współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego kod CPV: 30.21.30.00-5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw komputerowy z pakietem biurowym - 2 szt. 2) Drukarka wielofunkcyjna kolorowa laserowa - 2 szt. Szczegółowe parametry podane są w załączniku nr 1a) do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części pierwszej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów komputerowych, kod CPV: 30.23.72.00-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry akcesoriów komputerowych podane są w załączniku nr 1b) do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części drugiej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych , kod CPV: 30.19.20.00-1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry materiałów biurowych podane są w załączniku nr 1c) do SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia ujętego w części trzeciej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 303 w zakresie korekty rozwiązań geometrycznych przebiegu wraz ze skrzyżowaniem z drogami gminnymi w m. Świebodzin
- Sukcesywna dostawa nabiału w II kwartale 2025 r. na potrzeby jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP - OSiW OHP w Zielonej Górze
- Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu: "Rozwijanie systemu ratownictwa i ochrony przed zjawiskami katastrofalnymi poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze"
- "Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: "Od szkolenia - do zatrudnienia"
- NZ.261.22.2025. Sukcesywne dostawy specjalistycznego asortymentu stosowanego w chirurgii ogólnej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Zakup wraz z dostawą laptopów biznesowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego - wyposażenie pracowni BCU
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.