eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraUsługi konserwacyjne, dyżury oraz obsługa kotłowni i węzłów cieplnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Zielona Góra: Usługi konserwacyjne, dyżury oraz obsługa kotłowni i węzłów cieplnych
Numer ogłoszenia: 188024 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136520 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Aleja Zjednoczenia 110, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacyjne, dyżury oraz obsługa kotłowni i węzłów cieplnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: napraw mających na celu utrzymanie instalacji i urządzeń technicznych w stałej sprawności technicznej i zdolnych do ciągłego użytkowania oraz obsługa i konserwacja kotłowni i węzłów cieplnych - zestawienie ogólnej powierzchni budynków objętych postępowaniem z podziałem na ABM-y wykazano na załączniku nr 2 do siwz, wraz ze szczegółowym wykazem budynków z powierzchniami na załączniku nr 1. Konserwacje i naprawy oraz dyżury dotyczą: - instalacji wodno - kanalizacyjnej, cwu i centralnego ogrzewania; - instalacji elektrycznej; - kotłowni i węzłów cieplnych. Do realizacji przedmiotu zamówienia należy przewidzieć materiały o wartości nie przekraczającej 2 % całkowitej ceny usługi. Wartość tych materiałów należy ująć w odpowiedniej stawce kalkulacyjnej. Materiały te zostały wymienione w poszczególnych zakresach prac konserwacyjnych i usług - poniżej, tj: I. Zakres prac konserwacji instalacji centralnego ogrzewania w dni robocze. 1. Zabezpieczenie awarii instalacji c.o. natychmiast, nie później niż 45 min. od otrzymania zgłoszenia. 2. Usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania natychmiast po jej zabezpieczeniu, nie później niż 12 godz. od momentu jej zabezpieczenia. 3. Przygotowanie instalacji centralnego ogrzewania do sezonu grzewczego poprzez uzupełnienie ubytków wody w instalacji oraz odpowietrzenie jej. 4. Uzupełnienie ubytków wody w instalacji centralnego ogrzewania podczas jej bieżącej eksploatacji. 5. Spuszczanie i napełnianie wody instalacji c.o. w przypadku wystąpienia awarii. 6. Spuszczanie i napełnianie wody instalacji c.o. w przypadku wykonywania prac remontowych (np. wymiany grzejników c.o., zaworów c.o., wymiany odcinków rur). 7. Odpowietrzanie instalacji centralnego ogrzewania. 8. Usuwanie nieszczelności w złączkach i dławikach armatury instalacji centralnego ogrzewania. 9. Wymiana pojedynczej niesprawnej armatury na instalacji c.o. pionowej, poziomej. 10. Usuwanie zakłóceń w funkcjonowaniu instalacji c.o. w lokalach mieszkalnych i użytkowych, spowodowane: - nieprawidłową pracą węzła c.o. (zgłaszanie do dostawcy ciepła o nieprawidłowościach), - nieprawidłową pracą kotłowni, - zapowietrzeniem grzejnika c.o., - zatkaniem zaworu grzejnikowego c.o., - zatkaniem zaworu na pionie c.o., - nieprawidłową regulacją instalacji pionowej c.o., - zamuleniem grzejnika c.o., 11. Wymiana pojedynczych złączek, uszczelek, korków grzejnikowych. 12. Przeprowadzanie na żądanie zleceniodawcy przeglądów instalacji c.o. 13. Interwencje u dostawcy ciepła o usunięciu nieprawidłowości występujących z powodu niewłaściwej pracy węzła c.o., kotłowni c.o. (przekazywanie niezgodnych z umową parametrów). 14. Prowadzenie rejestru zgłoszeń od lokatorów oraz przedstawicieli administracji. II. Zakres prac na instalacji centralnego ogrzewania w ramach dyżurów 1. Zabezpieczenie awarii instalacji c.o. natychmiast, nie później niż 45 min. od otrzymania zgłoszenia. 2. Usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania natychmiast po jej zabezpieczeniu, nie później niż 12 godz. od momentu jej zabezpieczenia. 3. Usuwanie przecieków przy złączkach, zaworach grzejnikowych, zaworach podpionowych, rozdzielniach c.o.. 4. Odpowietrzanie pojedynczych grzejników c.o. oraz całej instalacji c.o.. 5. Spuszczanie i napełnianie wody instalacji c.o. w przypadku wystąpienia awarii. 6. Spuszczanie i napełnianie wody instalacji c.o. w przypadku wykonywania prac remontowych (np. wymiany grzejników c.o., zaworów c.o., wymiany odcinków rur). 7. Wymiana niesprawnej armatury (zwrory, śrubunki) na instalacji c.o. poziomej, pionowej i przy grzejnikach. 8. Zakładanie obejm na rury instalacji c.o. nie przerywając dostawy ciepła. 9. Zabezpieczanie dużych awarii wymagających prac spawalniczych przy wymianie odcinków rur. 10. Interwencja u dostawcy ciepła o usunięcie usterek zakłócających dostawę ciepła do instalacji c.o. z węzłów c.o., kotłowni c.o.. 11. Powiadamianie pracowników ZWM o wystąpieniu awarii, sposobie zabezpieczenia i czasu ich usunięcia. III. Zakres czynności przy wykonywaniu obsługi i eksploatacji kotłowni i węzłów cieplnych. 1. Zabezpieczenie awarii kotłowni i węzłów cieplnych natychmiast, nie później niż 45 min. od otrzymania zgłoszenia. 2. Usuwanie awarii kotłowni i węzłów cieplnych natychmiast po jej zabezpieczeniu, nie później niż 4 godz. od momentu jej zabezpieczenia. 3. Nadzór nad prawidłową pracą kotłowni, węzłów c.o. pod względem techniczno-ekonomicznym. 4. Kontrola kotłowni, węzłów z odnotowaniem w książce kotłowni, węzłów parametrów pracy urządzeń. 5. Usuwanie zakłóceń pracy urządzeń automatycznych kotłowni, węzłów. 6. Usuwanie zakłóceń energii elektrycznej kotłowni, węzłów. 7. Usuwanie nieszczelności w połączeniach i dławikach armatury nie wymagających demontażu kotłów, węzłów. 8. Czyszczenie i płukanie filtrów i filtrodmulników w kotłowniach, węzłach. 9. Uzupełnianie wody w przypadku obniżonego ciśnienia (poniżej roboczego) w kotłowniach, węzłach. 10. Czyszczenie kanałów spalin w kotłach. 11. Utrzymywanie pomieszczeń kotłowni, węzłów w należytym porządku. 12. Powiadomienie zamawiającego o potrzebie przeprowadzenia niezbędnych remontów kotłowni i węzłów. IV. Zakres prac konserwacji instalacji ciepłej wody w dni robocze. 1. Zabezpieczenie awarii instalacji c.w. natychmiast, nie później niż 45 min. od otrzymania zgłoszenia. 2. Usuwanie awarii instalacji c.w. natychmiast po jej zabezpieczeniu, nie później niż 12 godz. od momentu jej zabezpieczenia. 3. Usuwanie nieszczelności w złączkach, armaturze ciepłej wody na poziomach instalacji, pionach instalacji i do pierwszego zaworu odcinającego lokal od pionu. 4. Wymiana pojedynczej niesprawnej armatury na instalacji poziomej, pionowej i do pierwszego zaworu odcinającego lokal od pionu. 5. Wymiana uszkodzonych pojedynczych odcinków rur o długości do 1 mb oraz kształtek instalacyjnych. 6. Usuwanie zakłóceń w funkcjonowaniu instalacji ciepłej wody w lokalach mieszkalnych i użytkowych spowodowane: - nieprawidłową pracą węzła c.o. (interwencja u dostawcy ciepła w sprawie nieprawidłowości), - usuwanie przyczyn powodujących brak cyrkulacji na pionach instalacji c.w., - usuwanie przyczyn powodujących spadek ciśnienia na poziomach instalacji c.w., pionach instalacji c.w. i do pierwszego zaworu odcinającego lokal od pionu, 7. Regulacja instalacji cyrkulacyjnej w całym budynku. 8. Przeprowadzanie na żądanie zleceniodawcy przeglądów instalacji c.w.. 9. Interwencje u dostawcy ciepła o usunięciu nieprawidłowości występujących z powodu niewłaściwej pracy węzła c.o., kotłowni c.o.. 10. Prowadzenie rejestru zgłoszeń od lokatorów oraz przedstawicieli administracji. V. Zakres prac na instalacji ciepłej wody w ramach dyżurów. 1. Zabezpieczenie awarii instalacji c.w. natychmiast, nie później niż 45 min. od otrzymania zgłoszenia. 2. Usuwanie awarii instalacji c.w. natychmiast po jej zabezpieczeniu, nie później niż 12 godz. od momentu jej zabezpieczenia. 3. Usuwanie przecieków przy złączkach, zaworach instalacji poziomej i pionowej, zaworach podpionowych i pierwszego zaworu odcinającego lokal od pionu instalacji ciepłej wody. 4. Wymiana niesprawnej armatury (zawory, śrubunki) na instalacji ciepłej wody poziomej, podpionowej i do pierwszego zaworu odcinającego lokal od pionu. 5. Zakładanie obejm na rury instalacji ciepłej wody nie przerywając dostawy ciepłej wody do lokali. 6. Interwencja u dostawcy ciepła o usunięciu usterek zakłócających dostawę ciepłej wody z węzłów c.o. do lokali. 7. Usunięcie lub zabezpieczanie powstałej awarii. 8. Powiadamianie pracowników ZWM o wystąpieniu awarii, sposobie zabezpieczenia i czasie ich usunięcia. VI. Zakres prac konserwacji na instalacjach zimnej wody i kanalizacji w ramach dyżurów. 1. Zabezpieczenie awarii instalacji z.w., kanalizacyjnej natychmiast, nie później niż 45 min. od otrzymania zgłoszenia. 2. Usuwanie przecieków przy złączkach, zaworach instalacji poziomej, pionowej, zaworach podpionowych oraz pierwszego zaworu odcinającego lokal od pionu zimnej wody. 3. Zakładanie obejm na rury instalacji zimnej wody nie przerywając dostawy zimnej wody do lokali. 4. Usunięcie lub zabezpieczanie powstałej awarii. 5. Udrażnianie pionów, poziomów instalacji kanalizacyjnej. 6. Interwencja u dostawcy wody w sprawie usunięcia usterek z tytułu braku wody, niskiego ciśnienia, niedrożności przyłącza kanalizacyjnego będącego po stronie dostawcy wody. VII. Zakres prac na instalacjach elektrycznych w ramach dyżurów. 1. Wymiana uszkodzonych bezpieczników w tablicach elektrycznych części wspólnej budynku. 2. Usuwanie awarii braku energii elektrycznej w częściach wspólnych budynku. 3. Usuwanie awarii braku energii elektrycznej od tablicy elektrycznej głównej (piętrowej) do licznika energii elektrycznej lokalu. 4. Interwencje u dostawcy energii elektrycznej w sprawie usunięcia awarii, która wynikła po jego stronie. 5. Powiadamianie ABM o wykonaniu napraw instalacji elektrycznej, która wynikła na dyżurze a wymaga większego zakresu prac. Wykonawca zobowiązany jest podczas zmiany dziennej w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 - 15:00 wykonywać usługi konserwacyjne na instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz obsługę i konserwację kotłowni i węzłów cieplnych. W pozostałych godzinach w dniach roboczych, tj. od godz. 15:00 - 7:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta prowadzić konserwację instalacji: centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, zimnej wody, kanalizacji i i instalacji elektrycznej oraz eksploatacji kotłowni i węzłów cieplnych w formie dyżurów pogotowia technicznego przyjmującego zgłoszenia na wypadek awarii oraz innych zdarzeń losowych, ich usuwanie i wykonanie wszelkich prac zabezpieczających. W przypadku wystąpienia awarii lub innych zdarzeń losowych na obiektach będących przedmiotem postępowania - wykonawca po otrzymaniu zgłoszenia podejmuje niezwłocznie działania niezbędne do ich likwidacji i wykonania wszelkich prac zabezpieczających. O zaistniałej awarii lub innym zdarzeniu losowym wykonawca informuje niezwłocznie zamawiającego. Prace konserwatorskie należy świadczyć: 1) instalacja centralnego ogrzewania: - w dni robocze (godz. od 7:00 - 15:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni robocze (godz. od 15:00 - 7:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni wolne i święta (całodobowo) 2) Instalacja ciepłej wody użytkowej: - w dni robocze (godz. od 7:00 - 15:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni robocze (godz. od 15:00 - 7:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni wolne i święta (całodobowo); 3) Instalacja zimnej wody i kanalizacyjna: - dyżury pogotowia technicznego w dni robocze (godz. od 15:00 - 7:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni wolne i święta (całodobowo) 4) Instalacja elektryczna: - dyżury pogotowia technicznego w dni robocze (godz. od 15:00 - 7:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni wolne i święta (całodobowo) 5) Kotłownie i węzły; - w dni robocze (godz. od 7:00 - 15:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni robocze (godz. od 15:00 - 7:00); - dyżury pogotowia technicznego w dni wolne i święta (całodobowo). Zamawiający informuje, że nie posiada dokumentacji technicznej instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody i zimnej wody, kanalizacji i instalacji elektrycznej oraz węzłów cieplnych i kotłowni w administrowanych budynkach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 50.53.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 241421.01 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Sokół, Wojciech Sokół, Kinga Sokół prowadzący wspólnie działalność gosp. pod nazwą Zakład Instalacji Sanitarnych i Centralnego Ogrzewania s.c., ul. Słowacka 27/12, 65-943 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 241421.01
  • Oferta z najniższą ceną: 241421.01 oferta z najwyższą ceną: 2248788.26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.