Ogłoszenie z dnia 2012-09-04
Warszawa: zabudowa wnętrz według projektu Aleksandry Wasilkowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn: realizacja i montaż niezbędnych urządzeń w zmodernizowanych pomieszczeniach
Numer ogłoszenia: 190003 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Plac Małachowskiego 3, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 556 96 01, faks 22 8277886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zabudowa wnętrz według projektu Aleksandry Wasilkowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn: realizacja i montaż niezbędnych urządzeń w zmodernizowanych pomieszczeniach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zabudowa wnętrz według projektu Aleksandry Wasilkowskiej realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn: realizacja i montaż niezbędnych urządzeń w zmodernizowanych pomieszczeniach 2) Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest od Wykonawcy stała współpraca z projektantką i kierownictwem działu administracji w kwestii zastosowania wymaganych rozwiązań i wszelkich innych mających wpływ na oczekiwany i ostateczny efekt wykonawczy. 3) Opis przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania zawarty jest w projekcie wykonawczym Aleksandry Wasilkowskiej - załącznik nr 1 do SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Elementy składowe przedmiotu zamówienia to: 4.1. Poziom piwnic (1 część) 1) lada szatni z blatem marmurowym w stalowej ramie RAL 9003, podnoszonym fragmentem blatu na podnośnikach teleskopowych, front oklejony lustrem, listwa przypodłogowa marmurowa, szafki, w tym 2 szuflady 4.2. Poziom Parteru (2 część)- Księgarnia wraz z antresolą i przylegającym korytarzem 1) lada kasowa 1 szt. wykonana z giętej stali 2 mm Ral 9003 wraz z pasem LED, gniazdami w blacie i blatem wysuwanym, drzwiczki lady kasowej ze stali giętej 2 mm na zawiasach (przekrój identyczny z profilem lady) 2) szafki 2 szt. przy ladzie kasowej 3) półki płaskie 7 szt. w niszy za ladą kasową ze stali 3 mm RAL 9003, mocowane do ścian (mocowania ukryte/wkute w ścianę) 4) półki z giętej stali 2 mm RAL 9003; ilość wg dokumentacji projektowej (montaż na wzór półek istniejących w holu kasowym) 5) drzwi 01 w ramie stalowej wypełnione sklejką ze stalową okleiną 1,5 mm RAL 9003 6) gablota na plakaty 1 szt z wysuwanymi ramami stalowymi RAL 9003 (system rolek do wysuwania) i szufladami do plakatów 4 szt. z metalowymi uchwytami RAL9003. 7) szafka z wieszakami na tiszerty 1 szt. rurka stalowa 20 mm RAL9003, szuflady 8 szt. 8) blat na antresoli z MDF lakierowanego na biało mocowany do istniejących balustrad, podwójne gniazda 3 szt. mocowane na blacie z klapkami w kolorze białym 4.3. Poziom Piętra (3 część) - Biblioteka 1) półki z giętej stali 2 mm pod schodami TYP D 20 szt. 2) drzwi 02 w ramie stalowej 2 mm RAL9003 z wypełnieniem sklejką oklejoną stalą 1,5 mm RAL9003 3) półki z giętej stali na ścianie 2 mm RAL9003 TYP A 10 szt., TYP B 30 szt, TYP C 20 szt.( mocowania na wzór istniejących półek w holu kasowym) 4) stoły 2 szt. blat z MDF , na ukrytej stalowej konstrukcji wkuwanej w ściany oraz podwójnymi gniazdami montowanymi w blacie, 4 szt. z białą klapką 5) półki przy stołach z giętej stali RAL9003 - 2 szt 6) lada 2 szt ( profil gięcia identyczny z ladą w księgarni) 7) półki z szafkami za ladą oraz blat 1 pod oknem 8) szafka z szufladami - 3 szt przy ladzie w tym 9 szt szuflad 9) zamykane szafki ścienne za ladami do wysokości 75 cm, 10) renowacja i malowanie istniejących szafek katalogowych oraz lakierowanie uchwytów RAL9003 11) Szafki katalogowe identyczne z istniejącymi - 4 szt. 12) szafki na antresolę w wysokości 120 cm z MDF mocowane jako balustrada na stałe do podłogi i słupów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Poziom piwnic (1 część)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH SOLIDNI Sp. z o.o., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24972,10
Oferta z najniższą ceną: 24972,10 / Oferta z najwyższą ceną: 24972,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Poziom Parteru (2 część)- Księgarnia wraz z antresolą i przylegającym korytarzem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH SOLIDNI Sp. z o.o., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84229,17
Oferta z najniższą ceną: 84229,17 / Oferta z najwyższą ceną: 84229,17
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Poziom Piętra (3 część) - Biblioteka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SOLIDNI SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- BTH Solidni Sp. z o.o., ul. Wrocławska 25/3, 61-838 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184662,05
Oferta z najniższą ceną: 184662,05 / Oferta z najwyższą ceną: 184662,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacje bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której wcześniej nie można było przewidzieć, nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem. Uzasadnienie faktyczne : 1. Prowadzone kolejno postępowania w trybie przetargów nieograniczonych nie doprowadziły do wyboru oferty najkorzystniejszej. Oba postępowania zostały unieważnione z powodu zbyt wysokich cen ofertowych na które Zachęta nie ma pokrycia finansowego. Ze względu na to iż rodzajem zamówienia jest robota budowlana i należy zachować minimalny 14 dniowy termin składania ofert, wydłuża się cała procedura wyboru oferty, która w konsekwencji stwarza zagrożenie niemożności zrealizowania zamówienia. 2. Istnieje pilna potrzeba udzielenia zamówienia, nie można było przewidzieć zaistniałej sytuacji i nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, ograniczonego i negocjacji z ogłoszeniem - wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga czasu, zabudowa jest niepowtarzalna, specjalnie zaprojektowana do charakteru pomieszczeń przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Wyremontowane pomieszczenia należy pilnie wyposażyć w zabudowę przestrzenną zgodnie z projektem artystycznym Aleksandry Wasilkowskiej, w przeciwnym razie zostanie ograniczona działalność statutowa biblioteki i księgarni artystycznej. Zabudowa musi zostać wykonana do końca listopada 2012, co przy dalszej zwłoce stwarza zagrożenie dla dotrzymania terminu wykonania zamówienia oraz skutkuje utratą środków finansowych przydzielonych na realizację zadania inwestycyjnego, które należy rozliczyć do końca 2012 roku. 3. Do negocjacji warunków umowy zostały zaproszone wszystkie dotychczas zainteresowane zamówieniem firmy, w tym dwie które złożyły oferty (oferty przekraczały środki jakie Zachęta zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). W związku z przytoczoną powyżej argumentacją udzielenie zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podst. art. 62 ust. 1 pkt 4 jest zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.