eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego pn. Remont kompleksowy - budynki niskie KWP przy ul. Mogilskiej 109.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-11

Kraków: Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego pn. Remont kompleksowy - budynki niskie KWP przy ul. Mogilskiej 109.
Numer ogłoszenia: 191643 - 2007; data zamieszczenia: 11.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego pn. Remont kompleksowy - budynki niskie KWP przy ul. Mogilskiej 109..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy remontu budynków niskich KWP przy ul. Mogilskiej 109: 1)pełnobranżowych projektów wykonawczych - w zakresie niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania ofert przez Wykonawców i dla realizacji robót budowlanych przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Projekty wykonawcze winny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 2)kosztorysu inwestorskiego. Kosztorys inwestorski winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389 z 2004 r.). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud - informacja o cenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; UWAGA: Kosztorysy inwestorskie należy opracować odrębnie dla każdego budynku. 3)przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi § 7, § 8, § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 4)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającej wymagania zawarte w Rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 5)informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokument winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126 z 2003 r.). 2.Zakres projektów budowlano-wykonawczych obejmuje dla poszczególnych obiektów: 1)Budynek nr 9: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 2)Budynek nr 10: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 3)Budynek nr 11: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej 4)Budynek nr 12: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany pokrycia dachowego (z eternitu na blachę trapezową powlekaną wraz z utylizacją eternitu) oraz z impregnacją więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 5)Budynek nr 13: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowych; 6)Budynek nr 15: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego w szczegółowości: wymiana stolarki okiennej i części drzwiowej, ocieplenia, wymiany instalacji sanitarnych i wentylacji, roboty wykończeniowe, wymiana bramy WOS, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 7)Budynek nr 16: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 8)Budynek nr 17: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 9)Budynek nr 18: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wykonania opaski i odprowadzenia wód opadowych (od strony zachodniej), c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 10)Budynek nr 19: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wykonania opaski i odprowadzenia wód opadowych (od strony zachodniej); 11)Budynek nr 19b: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej; 12)Budynek nr 19c: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany pokrycia dachowego (z eternitu na blachę trapezową powlekaną wraz z utylizacją eternitu) oraz z impregnacją więźby dachowej; 13)Budynek nr 20: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego; 14)Budynek nr 21: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 15)Budynek nr 23: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany pokrycia dachowego (z eternitu na blachę trapezową powlekaną wraz z utylizacją eternitu) oraz z impregnacją więźby dachowej; 16)Budynek nr 24: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 17)Budynek nr 25: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 18)Budynek nr 26: a)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 19)Budynek nr 27: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 20)Budynek nr 29: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej. UWAGI: 1)Wysokości pomieszczeń w budynkach wynoszą: nr nr: 9-3,50m; 10-3,30m; 11-3,50m; 12-3,30m; 13-3,45m; 15-(5,4+5,7)m:2; 16-(5,3+5,8)m:2; 17-3,10m; 18-(4,55+4,15)m:2; 19-3,7m; 19b-2,8m; 19c-3,30m; 21-5,25m; 22-2,7m; 23-3,45m; 24-(3,0+4,6m):2; 25-4,3m; 26-3,4m; 27-4,3m. 2)Zakres remontu budynków: 16, 20 i 21 - remont kompleksowy, tj. obejmuje: naprawę pokrycia dachowego, ocieplenie, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wymianę instalacji sanitarnych i wentylacji, roboty wykończeniowe (posadzki, tynki, malowanie). 3.Opracowania, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wybrany Wykonawca winien wykonać w 4 egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w 1 egz. Wszystkie opracowania wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. 5.Projekt budowlano-wykonawczy winien: 1)zawierać wszelkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych m.in. potwierdzenie zgodności projektu z przepisami ochrony pożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnymi - w tym uzgodnienie z Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSWiA; 2)spełniać wszelkie warunki techniczno-budowlane jakim winny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz winien spełniać obowiązujące wymogi zawarte w wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji; 3)spełniać wszystkie wymogi Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.03.2003r. w sprawie warunków jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia w jednostkach organizacyjnych Policji przeznaczone dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, oraz regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach. 6.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym remontu budynków niskich KWP przy ul. Mogilskiej 109.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a)wykonali co najmniej 1 usługę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej modernizacji, adaptacji lub budowy budynku o charakterze biurowo-administracyjnym o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 500 m2; b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności: -architektonicznej, -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -telekomunikacyjnej. UWAGA: Osoby posiadające ww. uprawnienia winne przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3)decyzje o nadaniu osobom, które będą brały udział w wykonaniu zamówienia uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności: a)architektonicznej, b)konstrukcyjno-budowlanej, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych, d)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e)telekomunikacyjnej. 4)zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - odnoszące się do osób, które pełnić będą brały udział w wykonaniu zamówienia, 5)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym osobę pełniącą funkcję koordynatora opracowań projektowych), 6)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 7)Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 6 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru). 2.Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)ze strony internetowej zamawiającego, 2)osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 101B 3)na pisemny wniosek wykonawcy przesłany na nr faksu: 012 61-54-887..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.