eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego pn. Remont kompleksowy - budynki niskie KWP przy ul. Mogilskiej 109.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-07

Kraków: Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego pn. Remont kompleksowy - budynki niskie KWP przy ul. Mogilskiej 109.
Numer ogłoszenia: 214524 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 191643 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego pn. Remont kompleksowy - budynki niskie KWP przy ul. Mogilskiej 109..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy remontu budynków niskich KWP przy ul. Mogilskiej 109: 1)pełnobranżowych projektów wykonawczych - w zakresie niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania ofert przez Wykonawców i dla realizacji robót budowlanych przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Projekty wykonawcze winny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 2)kosztorysu inwestorskiego. Kosztorys inwestorski winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389 z 2004 r.). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud - informacja o cenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; UWAGA: Kosztorysy inwestorskie należy opracować odrębnie dla każdego budynku. 3)przedmiarów robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi § 7, § 8, § 9 i § 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 4)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającej wymagania zawarte w Rozdziale 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); 5)informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Dokument winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126 z 2003 r.). 2.Zakres projektów budowlano-wykonawczych obejmuje dla poszczególnych obiektów: 1)Budynek nr 9: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 2)Budynek nr 10: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 3)Budynek nr 11: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej 4)Budynek nr 12: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany pokrycia dachowego (z eternitu na blachę trapezową powlekaną wraz z utylizacją eternitu) oraz z impregnacją więźby dachowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; 5)Budynek nr 13: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowych; 6)Budynek nr 15: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego w szczegółowości: wymiana stolarki okiennej i części drzwiowej, ocieplenia, wymiany instalacji sanitarnych i wentylacji, roboty wykończeniowe, wymiana bramy WOS, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 7)Budynek nr 16: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 8)Budynek nr 17: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 9)Budynek nr 18: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wykonania opaski i odprowadzenia wód opadowych (od strony zachodniej), c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 10)Budynek nr 19: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wykonania opaski i odprowadzenia wód opadowych (od strony zachodniej); 11)Budynek nr 19b: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej; 12)Budynek nr 19c: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany pokrycia dachowego (z eternitu na blachę trapezową powlekaną wraz z utylizacją eternitu) oraz z impregnacją więźby dachowej; 13)Budynek nr 20: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego; 14)Budynek nr 21: a)opracowanie dokumentacji w zakresie remontu kompleksowego, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 15)Budynek nr 23: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie wymiany pokrycia dachowego (z eternitu na blachę trapezową powlekaną wraz z utylizacją eternitu) oraz z impregnacją więźby dachowej; 16)Budynek nr 24: a)opracowanie dokumentacji w zakresie instalacji odgromowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, c)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 17)Budynek nr 25: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej; 18)Budynek nr 26: a)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 19)Budynek nr 27: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej, b)opracowanie dokumentacji w zakresie impregnacji więźby dachowej; 20)Budynek nr 29: a)opracowanie dokumentacji w zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej. UWAGI: 1)Wysokości pomieszczeń w budynkach wynoszą: nr nr: 9-3,50m; 10-3,30m; 11-3,50m; 12-3,30m; 13-3,45m; 15-(5,4+5,7)m:2; 16-(5,3+5,8)m:2; 17-3,10m; 18-(4,55+4,15)m:2; 19-3,7m; 19b-2,8m; 19c-3,30m; 21-5,25m; 22-2,7m; 23-3,45m; 24-(3,0+4,6m):2; 25-4,3m; 26-3,4m; 27-4,3m. 2)Zakres remontu budynków: 16, 20 i 21 - remont kompleksowy, tj. obejmuje: naprawę pokrycia dachowego, ocieplenie, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wymianę instalacji sanitarnych i wentylacji, roboty wykończeniowe (posadzki, tynki, malowanie). 3.Opracowania, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wybrany Wykonawca winien wykonać w 4 egzemplarzach, za wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego, który należy wykonać w 1 egz. Wszystkie opracowania wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu również w wersji elektronicznej. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia. 5.Projekt budowlano-wykonawczy winien: 1)zawierać wszelkie wymagane przepisami opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych m.in. potwierdzenie zgodności projektu z przepisami ochrony pożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarnymi - w tym uzgodnienie z Państwowym Inspektorem Sanitarnym MSWiA; 2)spełniać wszelkie warunki techniczno-budowlane jakim winny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz winien spełniać obowiązujące wymogi zawarte w wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji; 3)spełniać wszystkie wymogi Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.03.2003r. w sprawie warunków jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia w jednostkach organizacyjnych Policji przeznaczone dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, oraz regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach. 6.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym remontu budynków niskich KWP przy ul. Mogilskiej 109.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 118600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Projektowo-Usługowe INPRO Sp. z o.o., ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 118600
  • Oferta z najniższą ceną: 118600 / oferta z najwyższą ceną: 122100
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.