Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Wrocław: Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL
Numer ogłoszenia: 19167 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów. 3.2 Zapotrzebowanie na odczynniki, materiały kontrolne i zuzywalne do wykonania 39 000 morfologgi 5Diff i 156 000 morfologii 3Diff 3.3 Analizatory 3Diff i 5 Diff muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2011. 3.4.Analizator i zaoferowane odczynniki musza być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20-05-2010 r. - O Wyrobach Medycznych ( Dz. U. 2010.107.679). - i oznakowane znakiem zgodności CE. 3.5 . Dostarczane odczynniki musza posiadać min. 6 miesięcy okresu ważności , licząc od daty dostawy. 3.6 . Analizatory muszą być dostarczone, zamontowane , uruchomione wraz z przeszkoleniem pracowników w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 3.7 Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3.8. Reklamacje jakościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy bezpośrednio do- loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-I piętro - według bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie obowiązywania umowy od poniedziałku do piatku w godz. 8-14 za wyjątkiem dni wolnych od pracy. 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do tzw. -dostaw interwencyjnych-, o ile zaistnieje taka potrzeba, w ciągu max 72 godz. od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie trwania umowy - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 3.11 Należność za realizację w/w przedmiotu zamówienia, nastąpi w PLN przelewem na konto wykonawcy, za faktycznie wykonaną dostawę wg ofertowych cen jednostkowych zawartych w arkuszu kalkulacyjnym, w terminie 30 dni od daty dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 3.12 W każdej dostawie odczynniki i materiały kontrolne będą odpowiednio zaopatrzone w ulotkę z instrukcją stosowania w języku polskim. 3.13 Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej instalacji, uruchomienia, walidacji urządzeń oraz przeszkolenia personelu. 3.14 W załączniku nr 1 - Podane ilości opakowań należy zaokrąglić do pełnych opakowań wzwyż np. z ilości zamawianej wynika 14,3 opakowania, należy podać ilość 15 opakowań. 3.15 Gdy opis parametrów systemu nie zmieści się na załączniku nr 2 -Parametry graniczne- Wykonawca przedstawi wymagania w osobnym dokumencie. 3.16 Wszystkie dostarczane odczynniki będą odpowiednio zabezpieczone na czas transportu przed uszkodzeniem mechanicznym i termicznym - zapewniony transport w temperaturze zgodnej z zaleceniem producenta odczynników. 3.17 Wykonawca winien wypełnić załącznik nr 1 wg następującego schematu:1. odczynniki 3Diff, w następnej kolejności materiały kontrolne 3Diff, potem materiały zużywalne. W tej samej kolejności dla analizatora 5 Diff..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Instrukcja pełnej inaktywacji odczynników, oświadczenie, że po inaktywacji można je bezpiecznie zgodnie z polskimi normami wylać do ścieków komunalnych bądź zutylizować jako odpad medyczny. Jeżeli jest to niemożliwe zobowiązanie się do odbioru w/w raz na miesiąc co zostanie poświadczone odpowiednim protokołem 2. karty charakterystyki preparatu/substancji chemicznej sporządzone zgodnie z aktualnymi wymogami przepisów ochrony środowiska . Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 3. Na potwierdzenie spełnienia wymagań wraz z oferta Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki in vitro zostały zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2010.107.679), Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 4 Na potwierdzenia spełniania wymagań wraz z ofertą Wykonawca przedstawi deklarację zgodności na każdy rodzaj odczynnika potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro znakiem CE. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 5. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia analizatorów 3Diff i 5 Diff oraz materiałów kontrolnych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących okolicznościach: 1.1 w przypadku nie wyczerpania ilości i wartości i asortymentu umowy przed jej wygaśnięciem, umowa może zostać przedłużona na dalszy okres aż do momentu wykorzystania całej wartości i asortymentu umowy poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 1.2 Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POKÓJ 312, BUDYNEK H,PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 10:00, miejsce: POKÓJ 312, BUDYNEK H,PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.