eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Wrocław: Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL
Numer ogłoszenia: 38411 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19167 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów.ZP/PN/06/12/LZDL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów. 3.2 Zapotrzebowanie na odczynniki, materiały kontrolne i zuzywalne do wykonania 39 000 morfologgi 5Diff i 156 000 morfologii 3Diff 3.3 Analizatory 3Diff i 5 Diff muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie starsze niż 2011. 3.4.Analizator i zaoferowane odczynniki musza być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20-05-2010 r. - O Wyrobach Medycznych ( Dz. U. 2010.107.679). - i oznakowane znakiem zgodności CE. 3.5 . Dostarczane odczynniki musza posiadać min. 6 miesięcy okresu ważności , licząc od daty dostawy. 3.6 . Analizatory muszą być dostarczone, zamontowane , uruchomione wraz z przeszkoleniem pracowników w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy. 3.7 Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3.8. Reklamacje jakościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić w ciągu 7 dni kalendarzowych od ich zgłoszenia. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy bezpośrednio do- loco Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej Budynek D-I piętro - według bieżących potrzeb Zamawiającego w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie obowiązywania umowy od poniedziałku do piatku w godz. 8-14 za wyjątkiem dni wolnych od pracy. 3.10 Wykonawca zobowiązany jest do tzw. -dostaw interwencyjnych-, o ile zaistnieje taka potrzeba, w ciągu max 72 godz. od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faxem, w okresie trwania umowy - od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy. 3.11 Należność za realizację w/w przedmiotu zamówienia, nastąpi w PLN przelewem na konto wykonawcy, za faktycznie wykonaną dostawę wg ofertowych cen jednostkowych zawartych w arkuszu kalkulacyjnym, w terminie 30 dni od daty dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 3.12 W każdej dostawie odczynniki i materiały kontrolne będą odpowiednio zaopatrzone w ulotkę z instrukcją stosowania w języku polskim. 3.13 Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej instalacji, uruchomienia, walidacji urządzeń oraz przeszkolenia personelu. 3.14 W załączniku nr 1 - Podane ilości opakowań należy zaokrąglić do pełnych opakowań wzwyż np. z ilości zamawianej wynika 14,3 opakowania, należy podać ilość 15 opakowań. 3.15 Gdy opis parametrów systemu nie zmieści się na załączniku nr 2 -Parametry graniczne- Wykonawca przedstawi wymagania w osobnym dokumencie. 3.16 Wszystkie dostarczane odczynniki będą odpowiednio zabezpieczone na czas transportu przed uszkodzeniem mechanicznym i termicznym - zapewniony transport w temperaturze zgodnej z zaleceniem producenta odczynników. 3.17 Wykonawca winien wypełnić załącznik nr 1 wg następującego schematu:1. odczynniki 3Diff, w następnej kolejności materiały kontrolne 3Diff, potem materiały zużywalne. W tej samej kolejności dla analizatora 5 Diff...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dzierżawa 2 szt analizatorów hematologicznych 3 Diff i 5 Diff zaopatrzonych w podajniki próbek wraz z ich dostawą , montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi eksploatacyjnej i analitycznej oraz sukcesywna dostawa odczynników , materiałów kontrolnych i zużywalnych do wymienionych analizatorów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SYSMEX POLSKA SP. Z O.O., ALEJE JEROZOLIMSKIE 176, 02-486 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 289395,00

  • Oferta z najniższą ceną: 289395,00 / Oferta z najwyższą ceną: 289395,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.