Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Opole: Przetarg ograniczony na usługi komputerowe dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy OPZ-381-7/08).
Numer ogłoszenia: 192824 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, fax 077 4423517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wsm.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na usługi komputerowe dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy OPZ-381-7/08)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia są usługi komputerowe świadczone dla zamawiającego w zakresie: lokalnej sieci komputerowej; archiwizowania systemu; doboru sprzętu komputerowego; wsparcia technicznego i konserwacji systemów komputerowych; serwisowania programu (Płatnik). I).Szczegóły: I.1). Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej: - aktualizacje serwisu WWW (materiały do aktualizacji dostarcza Zamawiający); - opieka nad sprawnym i bezawaryjnym działaniem Internetu oraz sieci komputerowej; - utrzymywanie systemu operacyjnego serwerów w gotowości do używania w godzinach urzędowania Zamawiającego; - zakładanie kont użytkowników na serwerze oraz nadawanie im uprawnień; - czuwanie nad bezpieczeństwem sieci; - świadczenie konsultacji, pomocy i doradztwa związanego z eksploatacją systemu operacyjnego serwerów oraz stacji roboczych w godzinach urzędowania Zamawiającego; - utrzymywanie stałego łącza należącego do Zamawiającego w stanie umożliwiającym korzystanie z usług dostępnych przez internet; - przeprowadzanie niezbędnych konserwacji i remontów elementów sieci informatycznej. I.2). Usługi archiwizacji systemu: - codzienna archiwizacja baz danych oraz przechowywania, w uzgodnieniu z Zamawiającym, nośników, na których dokonano archiwizacji. I.3). Usługi wsparcia technicznego i w zakresie konserwacji systemów komputerowych: - konfiguracja poczty elektronicznej, dostępu do internetu; - instalacja i reinstalacja systemu operacyjnego (w razie takiej potrzeby); - instalacja i konfiguracja nowych lub istniejących urządzeń wchodzących w skład zestawu komputerowego, jak i urządzeń peryferyjnych (grafika, dźwięk, sieć, drukarki, modemy, skanery); - aktualizacja oprogramowania na serwerach i stacjach roboczych ze szczególnym uwzględnieniem oprogramowania antywirusowego oraz wyszukującego i naprawiającego błędy systemowe; - informowanie o przypadkach instalacji/wykrycia nielegalnego oprogramowania na sprzęcie komputerowym użytkowanym w siedzibie Zamawiającego oraz w myśl ustaleń zamawiającego ewentualne usuwanie tego oprogramowania. I.4). Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego: - doradztwo w zakresie modernizacji oraz zakupu sprzętu komputerowego lub oprogramowania; I.5). Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania - Płatnik: - cykliczna aktualizacja związana ze zmianą wersji lub obowiązujących certyfikatów; - odnawianie certyfikatów; - przeniesienie programu wraz z bazą danych na inną stację roboczą; - reprezentacja zamawiającego w załatwianiu formalności związanych z programem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. II). Informacje dodatkowe w zakresie przedmiotu zamówienia: II.1). Zamawiający zobowiązuje się do: - udostępnienia Wykonawcy fizycznych punktów dostępowych, infrastruktury fizycznej sieci komputerowej, serwerów, a także udostępnienia pomieszczenia, w których znajdują się te urządzenia; - zapewnienia dostępu do telefonicznej sieci publicznej oraz Internetu przez łącza stałe znajdujące się w miejscu realizacji projektu; - informowania Wykonawcy o zamiarach wprowadzenia zmian organizacyjnych lub zmian w działalności przedsiębiorstwa Zamawiającego, które mają lub mogą mieć wpływ na wykonanie Zamówienia; - zapewnienia personelowi Wykonawcy możliwości wykonywania pracy w uzgodnionych z Wykonawcą godzinach. II.2). Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na żądanie Zamawiającego pisemne sprawozdania z wykonania Zamówienia, z zastrzeżeniem, że Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia takiego sprawozdania nie częściej niż raz na miesiąc. II.3). Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przystępowania do usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii (tj. nieprzewidywalnych zdarzeń, innych niż siła wyższa, które uniemożliwiają korzystanie z sieci informatycznej Zamawiającego) (dalej [Awarie]), przy czym czas reakcji nie będzie mógł być dłuższy niż 6 godziny w przypadku Awarii, które wystąpiły w dni robocze, oraz nie dłuższy niż 12 godzin, w przypadku Awarii, które wystąpiły w dniach ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca: - poinformuje wyczerpująco Zamawiającego o przyczynie, skutkach i prawdopodobnym czasie trwania Awarii i poczyni wszelkie starania w celu zapewnienia Zamawiającemu alternatywnego sposobu korzystania z sieci informatycznej i jej zasobów; - uprzedzi Zamawiającego o konieczności wejścia jego personelu do pomieszczeń Zamawiającego i wykona prace zmierzające do usunięcia Awarii w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego; - będzie zawiadamiał Zamawiającego z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem o planowanych przerwach lub zakłóceniach zwykłej działalności sieci informatycznej wynikających z konieczności dokonania konserwacji lub remontów. II.4). Aktualna ilość stacji roboczych i serwerów użytkowanych w obiektach zamawiającego: - 64 stacje robocze (w tym jeden laptop); - 2 serwery ( w tym jeden obsługujący tylko moduły aplikacji e-Szkola). II.5). Zamawiający zastrzega sobie, iż ilość stacji roboczych i serwerów może ulec zwiększeniu. Zmiana ilości stacji roboczych i serwów u Zamawiającego nie wpływa na zmianę wartości zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Oryginalny kod CPV: 72.57.00.00 - Usługi archiwizacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 72.91.00.00 - Usługi archiwizacji komputerowej Oryginalny kod CPV: 72.52.11.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego Oryginalny kod CPV: 72.11.00.00 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 72.11.00.00 - Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I). Opis warunków udziału w postępowaniu. I.1). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla potwierdzenia złożonego wykaże, że: I.1.1). posiada co najmniej jeden komputer ze stałym dostępem do internetu; I.1.2). posiada osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadające poniższe kwalifikacje niezbędnych do wykonania zamówienia, tzn. : a). ukończyły wyższą szkołę na kierunku informatycznym z wynikiem minimum dobrym; b). ukończyły kursu dla administratorów systemu Unix (dowolny klon); c). ukończyły kursu dla administratorów systemu Windows NT lub Windows 2000 lub Windows 2003 Server; d). ukończyły specjalistyczne szkolenie dla administratorów systemów i sieci teleinformatycznych z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez służby ochrony państwa, zgodnie z art.64 ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz U Nr 11 pozycja 95), I.2). Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla potwierdzenia złożonego oświadczenia wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość ubezpieczenia minimum 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące PLN). I.3). Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. II). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. II.1). Na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, zamawiający dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. II.2). Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki będzie większa niż w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę warunków wg następujących zasady: a). zasada nr 1: za każde 500 PLN dodatkowej wartości ubezpieczenia ponad minimum określone w punkcie I.2 [pola - opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], - wykonawca otrzymuje 1 pkt.; b). zasada nr 2: w przypadku, gdy wykonawcy otrzymają tą samą liczbę punktów z zasady nr 1, to o kwalifikacji zadecyduje ocena na dyplomie ukończenia wyższej szkoły na kierunku informatycznym, wykazana jako kryterium w punkcie I.1.2 lit.a [pola - opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], - wykonawca otrzyma 1 punkt za ocenę - bardzo dobry.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I). Wymagane dokumenty i oświadczenia. I.1). dla spełnienia wymogów z pkt.I.1, I.2, I.3 [pola - opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków] - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l ustawy Prawo Zamówień Publicznych o treści , cyt.: [Niniejszym przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi komputerowe dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy OPZ-381-7.08) w trybie przetargu ograniczonego. Oświadczam, że spełniam warunki, o których mowa w art.22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.), to znaczy: a)posiadam uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; d) nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych]. Oświadczenie powyższe musi posiadać datę i podpis osoby uprawnionej do występowania w imieniu Wykonawcy. I.2).Dodatkowo, dla spełnienia wymogów z pkt.I.3 [pola - opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków]: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ogłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia; c). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wymóg składania dokumentu dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art.2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz.1661 z późn. zm.)); Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie I.2 [pola - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)], - stosuje się dokumenty określone §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą składać (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz.605). I.3). Dla spełnienia wymogów z pkt.I.2 [pola - Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. I.4). Dla spełnienia wymogów z pkt.I.1.1 [pola - Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. I.5). Dla spełnienia wymogów z pkt.I.1.2 [pola - Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], - wykaz osób, które będą uczestniczyć w zamówieniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia przedstawionych w postaci poniższych dokumentów: a). dla pkt. I.1.2 lit. a - dyplom ukończenia wyższej szkoły; b). dla pkt. I.1.2 lit. b - certyfikat lub innym dokument wystawiony przez firmę prowadzącą szkolenie, który potwierdza ukończenie kursu dla administratorów systemu Unix (dowolny klon); c). dla pkt. I.1.2 lit. c - certyfikat lub innym dokument wystawiony przez firmę prowadzącą szkolenie, który potwierdza ukończenie kursu dla administratorów systemu Windows NT lub Windows 2000 lub Windows 2003 Server; d). dla pkt. I.1.2 lit. d - uzyskane przez osobę wykonującą zamówienie, świadectwo ukończenia specjalistycznego szkolenia dla administratorów systemów i sieci teleinformatycznych z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez służby ochrony państwa, zgodnie z art.64 ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (Dz U Nr 11 pozycja 95); II).Dokumenty określone w pkt.I [pola - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)], potwierdzające spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem (tzn. z opisem - za zgodność z oryginałem) przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Poświadczenie za zgodność winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (tzn. z podpisem czytelnym osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem, lub podpisem nieczytelnym z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). III). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 15:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ul. Katowicka 68, kod 45-060 Opole, pokój 102, I piętro...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje - pisemnie lub faksem lub droga elektroniczną. Zamawiający żąda aby wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przekazywane faksem lub drogą elektroniczną były potwierdzone pisemnie. Potwierdzenie pisemne dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie niepóźniejszym niż 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków do siedziby Zamawiajacego. (Administracja Zamawiającego pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku - w godzinach 7:30 - 15:30). Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na uslugi komputerowe dla PMWSZ w Opolu (nr sprawy opz-381-7/08) składa sie wraz z oświadczeniami i dokumentami określonymi w pkt.III.2 niniejszego ogłoszenia [tj. warunki udziału - informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu] stanowiąc załączniki do wniosku. Sama treść wniosku ma być oświadczeniem woli wykonawcy stwierdzającym, że wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na usługi komputerowe dla PMWSZ w Opolu (nr sprawy opz-381-7/08).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby przygotowywania posiłków w Domu Pomocy Społecznej w Opolu.
- TP.D.BO.63.24 Zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego sterylnego do zabiegów małoinwazyjnych z zakresu laparoskopii
- TP.D.AS.59.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Zakup wraz z dostawą mięsa dla potrzeb Kuchni Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu (z podziałem na 2 zadania)
- Zakup aktualizacji posiadanego oprogramowania TRBOnet Enterprise i TRBOnet Watch firmy Neocom do najnowszych wersji na potrzeby KWP w Opolu i podległych jednostek i jej uruchomienie.
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń zdalnych, zamkniętych na temat świadczenia pracy w elastycznych formach zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Krakowie
- Zwiększenie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Niemce
- TPm-104/24 Świadczenie usługi odnowienia wsparcia dla oprogramowania Veeam na okres 3 lat.
- Zakup i wdrożenie systemu kompleksowej ochrony sieci teleinformatycznej Urzędu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd w Knurowie
- Stworzenie działającej na ogólnodostępnych systemach Android oraz iOS aplikacji AR wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym i publikacją na ogólnodostępnych platformach dla grodziska w Chodliku
- Zakup przedłużenia wsparcia producenta dla macierzy dyskowej 3PAR
więcej: Usługi doradcze w zakresie doboru sprzętu komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.