To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-23
Siemianowice Śląskie: Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 193139 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119059 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej dla potrzeb realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych (w edukacji wczesnoszkolnej) rozumianych jako prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III siemianowickich szkół podstawowych - zgodne z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi. Projekt pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów i uczennic klas I - III szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich, współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem głównym projektu jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez wprowadzenie indywidualizacji nauczania i wychowania uczniów /uczennic klas I - III w szkołach podstawowych, w co najmniej 70% szkół podstawowych w Siemianowicach Śląskich. Cele szczegółowe projektu: 1. Zapewnienie każdemu uczniowi/uczennicy odpowiedniej oferty edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznej w edukacji wczesnoszkolnej, zgodnej z indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi ucznia/uczennicy, 2. Zwiększenie stopnia i zakresu rozwoju sprawności umysłowej oraz osobistych zainteresowań ucznia/uczennicy poprzez organizację różnorodnych zajęć, 3. Zwiększenie stopnia i zakresu wykorzystania w szkołach podstawowych nowoczesnej bazy dydaktycznej. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wykonanie następujących czynności: 1. przygotowanie i realizowanie programów zajęć edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych ukierunkowanych na realizację celu głównego oraz celów szczegółowych projektu; 2. opracowanie, przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testów kompetencji dostosowanych do każdej formy wsparcia odrębnie, mających na celu pomiar poprawy efektów kształcenia uczniów/uczennic projektu oraz ich analiza; 3. opracowanie harmonogramu świadczenia usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych. Harmonogram nie może kolidować z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem; 4. prowadzenie zajęć dydaktycznych: edukacyjno - wychowawczo - profilaktycznych dla uczniów/uczennic klas I - III siemianowickich szkół podstawowych - zgodne z ich indywidualnymi potrzebami edukacyjnymi i rozwojowymi, według ustalonego harmonogramu; 5. bieżące prowadzenie dokumentacji tj. kart ewidencji czasu pracy wskazującej liczbę zrealizowanych godzin zajęć, dziennika zajęć, okresowych statystyk wykonawczych, arkuszy obserwacji merytorycznych i praktycznych ucznia/uczennicy itp.; 6. współpraca z koordynatorami projektu w szkołach, dyrektorami szkół, prawnymi opiekunami uczniów/uczennic oraz Zespołem do spraw realizacji projektu, 7. uczestnictwo, w razie konieczności, w spotkaniach z udziałem opiekunów prawnych uczniów/uczennic, Zespołu do spraw realizacji projektu itp.; 8. sporządzanie, gromadzenie oraz udostępnienie dokumentacji fotograficznej i innej na rzecz promocji realizowanego projektu; 9. prowadzenie zajęć zgodnie z polityką równych szans, w tym równości płci; 10. wykonywanie innych bieżących zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu. Wykonawcy udostępni się: 1. sprzęt i pomoce dydaktyczne itp. będące na stanie szkoły oraz zakupione w ramach realizowanego projektu, z których nauczyciel prowadzący zajęcia będzie korzystać celem uatrakcyjnienia zajęć i podniesienia ich jakości. 2. listę uczestników (uczniów/uczennic) projektu w podziale na grupy. Wszystkie materiały edukacyjne (w tym testy kompetencji), które zostaną przygotowane przez Wykonawcę, muszą być zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie w zakresie usługi edukacyjnej będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2013r. Realizacja zajęć dydaktycznych nastąpi w dni nauki szkolnej lub w pozostałe dni powszechne, w godzinach nie kolidujących z obowiązkowymi, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów objętych projektem - na podstawie ustalonego harmonogramu. Zajęcia dydaktyczne będą prowadzone w okresie od 09.09.2013r. do 20.12.2013r.- zgodnie z Harmonogram Form Wsparcia. Zamawiający wymaga, by: 1. w terminie do 03.09.2013 r., Wykonawca przedłożył Zamawiającemu autorskie programy zajęć zgodne z celami projektu - odrębnie dla każdych zajęć. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie każdego programu zajęć przez Koordynatora projektu w danej szkole, akceptację programu przez dyrektora danej szkoły i zatwierdzenia przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu- Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Autorski program zajęć powinien zawierać projekt testu kompetencji dostosowany do każdej formy wsparcia, 2. w terminie do 4 września 2013r. Wykonawca przedłożył Zamawiającemu harmonogram zajęć (Harmonogram Form Wsparcia) - odrębnie dla każdej ze szkół, który uzyskał pozytywną opinię koordynatora projektu w danej szkole, akceptację dyrektora poszczególnej szkoły oraz zatwierdzenie przez Przewodniczącego zespołu ds. realizacji projektu - Kierownika Referatu Edukacji w Wydziale Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Jednostka 1-godziny używana poniżej odpowiada czasowo: 45 minutom w stosunku do zajęć rozwijających uzdolnienia ucznia/uczennicy i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych oraz zajęć gimnastyki korekcyjnej, natomiast w stosunku do zajęć specjalistycznych - 60 minut. Ze względu na miejsce odbywania zajęć oraz ich specyfikę zamówienie zostało podzielone na 11 Części: Część I. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Niepodległości 47 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 7. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych muzycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 210 godzin. Część II. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Szkolna 15 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć rozwijające zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych językowo - język angielski - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie (teatralnie, plastycznie, muzycznie) - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 180 godzin. Część III. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Witolda Budryka w Zespole Szkół Nr 4, ul. Dąbrowskiej 10 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 7. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych plastycznie i muzycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 8. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych teatralnie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 240 godzin. Część IV. Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Adama Mickiewicza, ul. Michałkowicka 15 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 120 godzin. Część V. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Hanki Sawickiej, ul. 1 Maja 16 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie (teatralno - muzycznie) - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 150 godzin. Część VI. Szkoła Podstawowa Nr 8 w Zespole Szkół Sportowych, ul. Mikołaja 3 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami komunikacji społecznej - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 6. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 7. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych artystycznie - ogółem 60 godzin, prowadzonych w 2 grupach po 30 godzin w każdej grupie, w tym uzdolnionych plastycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie oraz uzdolnionych muzycznie - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 240 godzin. Część VII. Szkoła Podstawowa Nr 9 w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Myśliwiecka 6 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć gimnastyki korekcyjnej dla uczniów/uczennic z wadami postawy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 5. specjalistycznych zajęć terapeutycznych - arteterapia - dla uczniów/uczennic niepełnosprawnych - 30 godzin prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 150 godzin. Część VIII. Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Juliusza Słowackiego, ul. Słowackiego 5 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 120 godzin. Część IX. Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Józefa Skrzeka, ul. Barlickiego 2 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 120 godzin. Część X. Szkoła. Podstawowa Nr 16 im. Bolesława Prusa w Zespole Szkół Nr 1, ul. Szymanowskiego 11 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. zajęć logopedycznych dla uczniów/uczennic z zaburzeniami rozwoju mowy - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów/uczennic szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 120 godzin. Część XI. Szkoła Podstawowa Nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego w Zespole Szkół Integracyjnych, ul. Lipowa 3 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie: 1. zajęć dla uczniów/uczennic ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 2. zajęć dla uczniów/uczennic z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 3. specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla uczniów/uczennic niepełnosprawnych - wspomaganie rozwoju psychoruchowego dla uczniów niepełnosprawnych ruchowo oraz z zaburzeniami grafomotoryki - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie, 4. zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z uwzględnieniem nauk językowych - język angielski, przyrodniczych, matematyczno - informatycznych - 30 godzin, prowadzonych w 1 grupie; zajęcia 3 modułowe: 1 moduł: zajęcia z języka angielskiego, 2 moduł: zajęcia przyrodnicze, 3 moduł: zajęcia matematyczno - informatyczne. Ogólna liczba godzin zajęć dydaktycznych w szkole: 120 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Niepodległości 47
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10749,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8589,00
Oferta z najniższą ceną: 8589,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13689,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Szkolna 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9199,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7362,00
Oferta z najniższą ceną: 7362,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11734,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III. Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Witolda Budryka w Zespole Szkół Nr 4, ul. Dąbrowskiej 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Imagine Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12199,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9816,00
Oferta z najniższą ceną: 9816,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15645,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV. Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Adama Mickiewicza, ul. Michałkowicka 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6199,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4908,00
Oferta z najniższą ceną: 4908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V. Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Hanki Sawickiej, ul. 1 Maja 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7349,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6135,00
Oferta z najniższą ceną: 6135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9778,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Część VII. Szkoła Podstawowa Nr 9 w Zespole Szkół Specjalnych, ul. Myśliwiecka 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA EDUKACYJNO-SZKOLENIOWA "SOKRATES" ANNA STALMACH-TKACZ
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA EDUKACYJNO-SZKOLENIOWA "SOKRATES" ANNA STALMACH-TKACZ
- Grupa Edukacyjno - Szkoleniowa Sokrates, ul. Dworcowa 16, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7650,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7348,50
Oferta z najniższą ceną: 7348,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9778,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Część VIII. Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Juliusza Słowackiego, ul. Słowackiego 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5899,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4908,00
Oferta z najniższą ceną: 4908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część IX. Szkoła Podstawowa Nr 13 im. Józefa Skrzeka, ul. Barlickiego 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5899,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4908,00
Oferta z najniższą ceną: 4908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Część X. Szkoła. Podstawowa Nr 16 w Zespole Szkół Nr 1, ul. Szymanowskiego 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5899,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4908,00
Oferta z najniższą ceną: 4908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część XI. Szkoła Podstawowa Nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Wł. Broniewskiego w Zespole Szkół Integracyjnych, ul. Lipowa 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMAGINE Sylwia Wojtyńska, ul. Bluszczowa 7, 05-807 Podkowa Leśna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6099,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4908,00
Oferta z najniższą ceną: 4908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7822,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkoleń oraz konkursów kulinarnych dla Kół Gospodyń Wiejskich z województwa łódzkiego podczas VI Krajowych Dni Pola w Bratoszewicach.
- Kompleksowa organizacja dwóch jednodniowych warsztatów praktycznych pn."Przetwórstwo produktów rolnych szansą na rozwój inicjatyw przedsiębiorczych i krótkich łańcuchów dostaw na obszarach wiejskich".
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.