eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodynieRemont placówki oświatowej w Seroczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-19

Wodynie: Remont placówki oświatowej w Seroczynie
Numer ogłoszenia: 193973 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, tel. 0 25 631 26 58, fax 0 25 631 26 58.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placówki oświatowej w Seroczynie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przeprowadzenia remontu pomieszczenia świetlic poprzez: - wymianę okien zespolonych na okna z PCV, o współczynniku K 1,1 W(m2*K), wyposażone w system mikro wentylacji koloru białego, - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i wykonanie z wykładziny rulonowej TARKET, -wykonanie malowania pomieszczenia świetlicy farbami emulsyjnymi 2. Budowa ogrodzenia: - wykonanie ogrodzenia z siatki o długości 209 mb., - wykonanie bram wjazdowych - 2 kpl, - wykonanie furtki - 1 kpl, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej z wykonaniem schodów zejściowych na parking - 150 m2

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 000,00 zł Słownie: Dwa tysiące złotych.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity) Dz.U. z 2007r. nr 223, poz. 1655). Sposób oceny: ocena metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. 6 siwz. Spełnianie warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt. 1 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzające wykonywanie prac z zakresu robót budowlanych. Spełnienie warunków wymienionych w art.. 22 ust. 1 pkt. 2,3 i 4 zostanie uznane, jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków sporządzone na formularzu stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej siwz.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełnić druk formularz oferty, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji - zał. nr 1 do SIWZ 2. opracować kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał.nr 4 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3. złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi podpisane oświadczenie sporządzone na formularzu zał. nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4. sporządzić wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat (zamówienia rozpoczęte po 1.01.2003r., a zakończone do 31.12.2007r.) min. 1 roboty budowlanej o charakterze zgodnym co do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość oferty przetargowej. 5. sporządzić wykaz osób przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia na zał. nr 3 do niniejszego SIWZ. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Wymaga się aby były to dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień do wykonywania prac w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (art. 14 ust. 1 pkt. 2a), 4 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kierownika drogowych robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Przedmiotową informację składają podmioty zbiorowe, 4)aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 5)informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji zadania w wysokości co najmniej 50% ceny zadania inwestycyjnego (cena zadania wystawiona przez wykonawcę na formularzu ofertowym), Uwaga: W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt. od 1 do 6 muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d)złoży zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodyniegw.e-bip.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wodyniach, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie - pokój nr 9.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Wodyniach, ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.