eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrynicaSPRZEDAŻ I DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO WRAZ Z URUCHOMIENIEM I PRZESZKOLENIEM PERSONELU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-29

Krynica: SPRZEDAŻ I DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO WRAZ Z URUCHOMIENIEM I PRZESZKOLENIEM PERSONELU
Numer ogłoszenia: 19450 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO WRAZ Z URUCHOMIENIEM I PRZESZKOLENIEM PERSONELU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SPRZEDAŻ I DOSTAWA sprzętu rehabilitacyjnego według 3 pakietów, wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Szpitala: zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Szczegółowe określenie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. W specyfikacji tej wskazano m. in. progowe wartości parametrów technicznych sprzętu, których spełnienie warunkuje dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oferta nie spełniająca parametrów wymaganych podlega odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu rehabilitacyjnego, zgodnie ze złożoną ofertą cenową. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi: a. w zakresie pakietu nr 1 - max. do 70 dni kalendarzowych b. w zakresie pakietu nr 2 i 3 - max. 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z pracownikiem Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. Dostawa winna być realizowana transportem Wykonawcy, rozładunek na jego koszt do miejsca przeznaczenia lub magazyny Zamawiającego tj. SPZOZ - Szpital im dr J. Dietla w Krynicy -Zdroju, ul. Kraszewskiego 142. 6. Wykonawca przekaże kompletną dokumentację w języku polskim (instrukcję obsługi, gwarancję, dokumentację w języku polskim) w dniu dostawy. 7. Wykonawca wstawi i uruchomi sprzęt rehabilitacyjny do wskazanego miejsca w SPZOZ w Szpitalu w Krynicy- Zdroju. 8. Wykonawca przeszkoli pracowników odpowiednich Pracowni Szpitala w zakresie obsługi urządzenia i bieżącej konserwacji urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, co zostanie potwierdzone w protokole podpisanym przez obie strony. 9. Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na cały oferowany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty przyjęcia sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru. a/ Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji; b/ Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia faksem na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 48 godzin. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach; c/ Wykonawca przeprowadzi min. jeden bezpłatny przegląd w ciągu roku w okresie gwarancji; d/ Wykonawca zabezpieczy serwis pogwarancyjny na terenie Polski (odpłatnie) na okres min. 10 lat; czas przystąpienia do usunięcia awarii - max. 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy; 11. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy - 2008 rok produkcji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy-konania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy sprzętu rehabilitacyjnego będących przedmiotem postępowania. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, b) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum odpowiadającej wartości złożonej oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń c) W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.a i 1.d ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.b - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), 1.2. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.c specyfikacji - wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), 1.3. Na potwierdzenie warunków szczegółowych określonych w punkcie 2.a specyfikacji - do oferty każdy z Wykonawców musi załączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P.z.p. (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), b) oświadczenie, że posiada uprawnienia do realizacji tego rodzaju przedmiotu zamówienia, (wzór oświadczenia zał. nr 2A do specyfikacji), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Świadectwa dopuszczenia do obrotu dotyczące przedmiotu zamówienia: f.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) f.2. wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). f.3. w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania lub stosowne oświadczenia g) materiały katalogowe dotyczące oferowanego asortymentu, które w sposób jednoznaczny będą potwierdzać spełnianie parametrów technicznych przez dany sprzęt zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; w przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do dostawy oferowanego sprzętu do siedziby Szpitala. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.3: 2.1. pkt. c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.2. pkt. d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2.1 lit. a i b oraz w pkt. 2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.3 i 4 specyfikacji stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 109.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2008 godzina 13:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami - obszar A

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: łózka ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: łózko ortopedyczne szt. 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: urządzenia do fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia do fizykoterapii sztuk 15.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: urządzenia do aktywizacji ruchowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenia do aktywizacji ruchowej sztuk 13.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.