eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynicasprzedaż i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Krynica: sprzedaż i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
Numer ogłoszenia: 49789 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 19450 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SPRZEDAŻ I DOSTAWA sprzętu rehabilitacyjnego według 3 pakietów, wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu Szpitala: zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Szczegółowe określenie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. W specyfikacji tej wskazano m. in. progowe wartości parametrów technicznych sprzętu, których spełnienie warunkuje dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oferta nie spełniająca parametrów wymaganych podlega odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu rehabilitacyjnego, zgodnie ze złożoną ofertą cenową. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi: - w zakresie pakietu nr 1 - max. do 70 dni kalendarzowych - w zakresie pakietu nr 2 i 3 - max. 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z pracownikiem Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. Dostawa winna być realizowana transportem Wykonawcy, rozładunek na jego koszt do miejsca przeznaczenia lub magazyny Zamawiającego tj. SPZOZ - Szpital im dr J. Dietla w Krynicy -Zdroju, ul. Kraszewskiego 142. 6. Wykonawca przekaże kompletną dokumentację w języku polskim (instrukcję obsługi, gwarancję, dokumentację w języku polskim) w dniu dostawy. 7. Wykonawca wstawi i uruchomi sprzęt rehabilitacyjny do wskazanego miejsca w SPZOZ w Szpitalu w Krynicy- Zdroju. 8. Wykonawca przeszkoli pracowników odpowiednich Pracowni Szpitala w zakresie obsługi urządzenia i bieżącej konserwacji urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, co zostanie potwierdzone w protokole podpisanym przez obie strony. 9. Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na cały oferowany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty przyjęcia sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru. a/ Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji; b/ Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia faksem na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 48 godzin. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach; c/ Wykonawca przeprowadzi min. jeden bezpłatny przegląd w ciągu roku w okresie gwarancji; d/ Wykonawca zabezpieczy serwis pogwarancyjny na terenie Polski (odpłatnie) na okres min. 10 lat; czas przystąpienia do usunięcia awarii - max. 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy; 11. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy - 2008 rok produkcji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 285411,29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic miedzy regionami - obszar A.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Specjał Sp. z o.o. Hurtownia Farmaceutyczna, ul. Ciepłownicza 8, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 112017.42
  • Oferta z najniższą ceną: 112017.42 / oferta z najwyższą ceną: 112017.42
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Technomex Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 105464.51
  • Oferta z najniższą ceną: 105464.51 / oferta z najwyższą ceną: 105464.51
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU Technomex Sp. z o.o., ul. Knurowska 45A, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 67929.36
  • Oferta z najniższą ceną: 67929.36 / oferta z najwyższą ceną: 67929.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.