eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiPrzedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego następujących pięciu częściach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Konstantynów Łódzki: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego następujących pięciu częściach.
Numer ogłoszenia: 195226 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159410 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Słowackiego 11, 95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 0-42 211 19 67, faks 0-42 211 67 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego następujących pięciu częściach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego następujących pięciu częściach: Część I : Trening kompetencji wychowawczych Przewidziano do przeszkolenia ok. 18 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa ok. 18 osób. Osoby będą kierowane w grupach 9-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie: lipiec 2012 r., dwa razy w tygodniu na grupę. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 30 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się dwa razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 5 godzin dydaktycznych. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest podnoszenie umiejętności rodzicielskich, wzmocnienie więzi rodzinnych. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować: sposoby radzenia sobie z trudnościami wychowawczymi, sytuacja szkolna dziecka-trudności w nauce i sposoby radzenia sobie z nimi, modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka bez stosowania różnorodnych form przemocy, wywieranie wpływu wychowawczego na postawę i zachowanie dziecka, wspieranie prawidłowego rozwoju emocjonalnego dziecka. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego). Trening prowadzony będzie przez mgr pedagogiki lub psychologii, którzy okażą Zamawiającemu dyplom z zakresu pedagogiki lub psychologii i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie i lub powiatowych urzędów pracy. Materiały szkoleniowe dla uczestników:Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogramy będące propozycją terminów szkoleń, - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 12) . Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część II: Trening kompetencji i umiejętności społecznych Przewidziano do przeszkolenia 30 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 30 osób. Osoby będą kierowane w grupach 15-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie 04 czerwca - 12 lipca 2012 r. dwa razy w tygodniu na grupę. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 30 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut); przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się dwa razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 5 godzin dydaktycznych, a w przypadku zajęć z zakresu aktywnego wypoczynku i wizażu po 6 godzin dydaktycznych. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest: podniesienie samooceny, podniesienie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych, zwiększenie aktywności własnej, podniesienie wiary w możliwości zmiany swojej sytuacji osobistej i społecznej; nabycie rozwój kompetencji społecznych Ponadto program powinien obejmować: komunikacja interpersonalna, asertywność, negocjacje, zorganizowanie w czasie szkolenia dwóch form zajęć: z zakresu aktywnego wypoczynku i radzenia sobie ze stresem (zajęcia w plenerze); kreowanie własnego wizerunku w formie konsultacji wizażysty. w celu dostarczenia praktycznych doświadczeń związanych z realizowanymi tematami i treściami. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego). Trening prowadzony będzie przez mgr psychologii, którzy okażą Zamawiającemu dyplom z zakresu psychologii i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie i lub powiatowych urzędów pracy. W przypadku konsultacji z zakresu wizażu, konsultacje prowadzone będą przez dyplomowanego wizażystę, który okaże Zamawiającemu dyplom z zakresu wizażu i wykaże, że prowadził w ciągu ostatnich trzech lat trzy konsultacje o podobnej tematyce. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów oraz w przypadku dwóch form zajęć dodatkowo obiadu w postaci jednego gorącego posiłku tj. drugiego dania. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będące propozycją terminów szkoleń - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 12). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu, inne koszty. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część III: Gospodarowanie czasem i budżetem domowym Przewidziano do przeszkolenia 30 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie około 30 osób, w 2 grupach około 15-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie: lipiec 2012r. Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się w formie wyjazdowej i stacjonarnej: Zajęcia w formie wyjazdowej na terenie województwa łódzkiego w terminie 13 - 15 lipiec 2012r. Zajęcia w formie stacjonarnej na terenie Konstantynowa Łódzkiego w terminie 16 - 31 lipca 2012 r. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Szkolenie obejmuje 30 godzin dydaktycznych łącznie (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia w formie stacjonarnej winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 4 godziny dydaktyczne dziennie, w przypadku wyjazdów maksymalnie po 8 godzin dydaktycznych dziennie. Szkolenie obejmuje: Zajęcia w formie wyjazdowej w wymiarze 18 godzin (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika zorganizowane w formie wyjazdowej w terminie 13 - 15 lipca 2012 r. na terenie województwa łódzkiego wraz z przejazdem dla uczestników z Konstantynowa Łódzkiego do miejsca szkolenia oraz transportu powrotnego z miejsca szkolenia do Konstantynowa Łódzkiego. Zajęcia w formie stacjonarnej na terenie Konstantynowa Łódzkiego - w wymiarze 12 godzin (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczone dla jednego uczestnika. Szkolenie winno odbywać się w terminie 16 - 31 lipca 2012 r. Wykonawca na okres trwania szkolenia musi: zapewnić noclegi i wyżywienie dla 30 uczestników (na terenie województwa łódzkiego - hotel z pokojami 1 i 2 osobowymi, własną restauracją i zapleczem szkoleniowym). Obiekt w którym będzie realizowane szkolenie, winien posiadać w jednym kompleksie co najmniej dwie sale konferencyjne mieszczące 15 osób, pokoje 1 i 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, spełniające warunki minimum dla obiektów trzygwiazdkowych, określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r., stołówkę. Zapewnić i wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia; Zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia. Zapewnić uczestnikom szkolenia: pierwszy dzień (5 godz. dydaktycznych): obiad o godz. 13.00, zajęcia 14.00 - 18.15 w tym 2 przerwy kawowe, kolacja oraz nocleg w pokojach max. 2-osobowych; drugi dzień (8 godzin dydaktycznych): śniadanie, zajęcia 9 - 18 w tym trzy przerwy kawowe, obiad, kolacja, nocleg ;trzeci dzień (5 godz. dydaktycznych): śniadanie , zajęcia 9.00 - 14.00, obiad, wyjazd o godz. 15.00;zorganizowanie przejazdu dla 12 uczestników z Konstantynowa Łódzkiego do miejsca szkolenia oraz transportu powrotnego z miejsca szkolenia do Konstantynowa Łódzkiego. zorganizowanie czasu wolnego wieczorem pierwszego i drugiego dnia; serwis kawowy w postaci: herbaty, kawy, zimnych napojów i ciastek w trakcie przerw kawowych. Trening prowadzony będzie przez mgr pedagogiki lub psychologii, którzy okażą Zamawiającemu dyplom z zakresu pedagogiki lub psychologii i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie i lub powiatowych urzędów pracy. Minimalny zakres tematyczny szkolenia Celem szkolenia jest nabycie umiejętności gospodarowania pieniędzmi i budżetem domowym poprzez naukę prowadzenia budżetu domowego oraz wypracowanie własnych zasad zarządzania czasem. Program powinien obejmować m in.: Sporządzanie budżetu czasu - na co zużywamy nasz czas? Jak skutecznie gospodarować czasem; Definiowanie celów - warunki poprawnego sformułowania celu; Kontrola i weryfikacja celów; Realne koszty zakupów; Jak stworzyć budżet domowy; Organizacja prac domowych - oszczędzanie. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego). Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będące propozycją terminów szkoleń - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 12). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część IV: Poradnictwo specjalistyczne o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, cywilnego i rodzinnego służące przywróceniu samodzielności życiowej w tym powrotu na rynek pracy. Przewidziano do przeszkolenia 30 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 30 osób. Osoby będą kierowane w grupach 15-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie - sierpień 2012r., dwa razy w tygodniu na grupę (warsztaty grupowe). Szkolenie obejmuje: warsztaty grupowe w wymiarze 20 godzin dydaktycznych na uczestnika (godz. dydaktyczna = 45 minut), konsultacje indywidualne w wymiarze średnio 1 godz. dydaktyczna na uczestnika, maksymalnie 40 godz. dydaktycznych ogółem (godz. dydaktyczna = 45 minut). Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować winien 20 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych dla jednego uczestnika. Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się dwa raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 4 godziny dydaktyczne. W przypadku konsultacji indywidualnych na jednego uczestnika przewiduje się średnio 1 godzinę dydaktyczną (godz. dydaktyczna = 45min.), przy czym łączny czas konsultacji indywidualnych dla 30 uczestników nie może przekroczyć 40 godzin dydaktycznych (godz. dydaktyczna = 45min.). Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie informacji o prawach i uprawnieniach z zakresu prawa pracy, rodzinnego i cywilnego. zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę ; umowy cywilnoprawne; dochodzenie roszczeń przez pracowników w zakresie mobbingu, dyskryminacji; władza rodzicielska ; sprawy o rozwód i separację, alimenty ; prawa majątkowe i prawa dziedziczenia. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego). Trening prowadzony będzie przez co najmniej mgr prawa, którzy okażą Zamawiającemu dyplom ukończenia studiów prawniczych i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia konsultacje o podobnej tematyce skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie i lub powiatowych urzędów pracy. Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będące propozycją terminów szkoleń - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 12). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt cateringu. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Część V: Doradztwo zawodowe - grupowe i poradnictwo indywidualne Przewidziano do przeszkolenia 30 osób. Szkolenie zostanie sfinansowane w ramach projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Liczba osób i czas trwania szkolenia. W powyższym szkoleniu uczestniczyć będzie łącznie grupa 30 osób. Osoby będą kierowane w grupach 15-osobowych. Szkolenie winno odbyć się w terminie 04 czerwca - 12 lipca 2012 r. dwa razy w tygodniu na grupę ( warsztaty grupowe). Miejsce szkolenia. Kurs powinien odbywać się na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Jest to podyktowane faktem, iż uczestnicy Projektu są mieszkańcami Konstantynowa Łódzkiego i osobami o bardzo niskich dochodach. Liczba godzin i program szkolenia. Program zajęć obejmować: winien 20 godzin dydaktycznych grupowych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych na uczestnika oraz 5 godzin dydaktycznych konsultacji indywidualnych (godz. dydaktyczna = 45 minut) przeznaczonych na uczestnika. Szkolenie obejmuje: warsztaty grupowe w wymiarze 20 h dydaktycznych przeznaczonych na uczestnika (godz. dydaktyczna = 45 minut). Zajęcia dla każdej z grup winny odbywać się dwa razy w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do piątku maksymalnie po 5 godzin dydaktycznych dziennie; konsultacje indywidualne w wymiarze 5h dydaktycznych na uczestnika (godz. dydaktyczna = 45 minut) zorganizowane w dwóch spotkaniach po 2,5 h na uczestnika. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest pomoc w zidentyfikowaniu przez uczestników swoich mocnych stron, umiejętności i kwalifikacji przydatnych do wykonywania pracy oraz podniesienie o umiejętności praktycznych w zakresie wypełniania formularzy aplikacyjnych, przygotowywania dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) przez uczestników projektu. Zakres tematyczny szkolenia doradztwa grupowego - warsztaty diagnozy zawodowej powinien obejmować: planowanie i podejmowanie decyzji dot. pracy i edukacji, sposoby poszukiwania pracy, sposoby kontaktowania się z pracodawcą, warunki ekonomiczne określonych prac i zawodów,przygotowywanie formularzy dokumentów aplikacyjnych (cv, list motywacyjny) Zakres tematyczny szkolenia poradnictwo indywidualne powinien obejmować: analiza predyspozycji, umiejętności i kompetencji zawodowych, analiza dotychczasowej edukacji oraz doświadczenia zawodowego, ustalenie preferencji dotyczących rodzaju i charakteru poszukiwanej pracy, ustalanie luk kompetencyjnych, wskazanie kursów i szkoleń uzupełniających kompetencje zawodowe i osobiste, wskazanie możliwych kierunków rozwoju kariery zawodowej, opracowanie Indywidualnego Planu Działania. Program zajęć powinien zawierać dodatkowo: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, ankiety ewaluacyjne służące sprawdzaniu efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów (zaakceptowane przez Zamawiającego). Trening prowadzony będzie przez licencjonowanych doradców zawodowych spełniających wymagania w stosunku do doradców zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, którzy okażą Zamawiającemu dyplom poświadczający wykształcenie oraz odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadane kompetencje zawodowe i wykażą, że prowadzili w ciągu ostatnich trzech lat trzy szkolenia o podobnej tematyce, skierowane do klientów ośrodków pomocy społecznej, powiatowych centrów pomocy rodzinie i/lub powiatowych urzędów pracy Materiały szkoleniowe dla uczestników Uczestnicy szkolenia winni mieć zapewniony sprzęt, jak również winni otrzymać materiały poświęcone tematyce kursu zaopatrzone w logo UE i POKL oraz notatniki, długopisy, ołówki itp. przybory piśmiennicze. W czasie przerw wymagane jest zapewnienie uczestnikom tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek i zimnych napojów. Harmonogram, preliminarz kosztów, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć harmonogram będące propozycją różnych terminów szkoleń, - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy program szkolenia a także jego treści ( załącznik nr 12). Należy przedstawić preliminarz kosztów zawarty na druku stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Preliminarz winien zawierać wszystkie przedstawione na druku pozycje: m. in. ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt catering, itp. Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom kursu certyfikaty o jego ukończeniu na druku stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W czas trwania poszczególnych szkoleń nie wlicza się przerw kawowych, przerw obiadowych, ani też żadnych innych przerw technicznych. Dla Części II i V prosimy o zaproponowanie po kilka terminów do jednego szkolenia ponieważ pod uwagę należy wziąć fakt, że jeden uczestnik projektu może brać udział w obu szkoleniach. Usługi szkoleniowe powinny obejmować: zapewnienie wykwalifikowanej kadry prowadzącej szkolenie, zapewnienie sal wykładowych szkoleniowych wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do przeprowadzenia szkolenia (np. rzutnik, ekran, flipchart,, kalkulator - jeśli dotyczy itp.), odpowiednio dostosowanych do ilości uczestników każdej z grup szkoleniowych, zapewnienie warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia, przygotowanie i druk materiałów dydaktycznych z naniesionymi odpowiednio logotypami (dla każdego uczestnika: program szkolenia, materiały szkoleniowe, bindowane lub w inny sposób trwale połączone, długopis, notatnik, ewentualnie dodatkowo multimedialne materiały dydaktyczne oraz jeden komplet tak przygotowanych materiałów dla Zamawiającego), przygotowanie i druk certyfikatów ukończenia szkolenia z naniesionymi odpowiednio logotypami - załącznik nr 11, zapewnienie wyżywienia podczas każdego dnia szkoleniowego tzw. cateringu: serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, ciastek, kanapek, zimnych napojów, a w przypadku zajęć z zakresu aktywnego wypoczynku i radzenia sobie ze stresem (zajęcia w plenerze) oraz kreowania własnego wizerunku w formie konsultacji wizażysty catering w formie obiadu w postaci jednego gorącego posiłku tj. drugiego dania. W przypadku zajęć w formie wyjazdowej zapewnienie uczestnikom szkolenia całodziennego wyżywienia zgodnie z częścią III zamówienia. Ponadto w trakcie szkolenia uczestnicy powinni mieć zapewniony ciągły dostęp do wody mineralnej, dowóz uczestników do miejsca przeprowadzenia zajęć w plenerze i z powrotem autokarem busem, sporządzenie dokumentacji fotograficznej szkolenia (min. 10 zdjęć na płycie CD), przeprowadzenie badań ewaluacyjnych każdego z rodzajów szkolenia uwzględniając poziom wiedzy uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia i po jego zakończeniu (ankiety zaakceptowane przez Zamawiającego) oraz sporządzenie raportu końcowego z efektów szkolenia pod kątem osiąganych celów, ubezpieczenie NNW, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację szkoleń tj.: protokół odbioru wykonanego szkolenia, faktury VAT, dzienniki, listy obecności, kopie certyfikatów i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, ankiety ewaluacyjne, zdjęcia w formie papierowej i elektronicznej, listy potwierdzające odbiór cateringu, certyfikatów, zaświadczeń i materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wszystkie szkolenia na terenie miasta Konstantynowa Łódzkiego. W przypadku wyjazdu winien być zorganizowany na terenie województwa łódzkiego wraz z transportem dla uczestników do miejsca szkolenia oraz transportu powrotnego z miejsca szkolenia do Konstantynowa Łódzkiego, opracowanie szczegółowego programu i harmonogramu szkolenia, oznakowanie miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne szkolenia. Wykonawca może złożyć ofertę na część jedną, dwie, trzy lub wszystkie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług, polegającego na udzieleniu tego samego rodzaju zamówienia w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający ze względu na specyfikę usług nie dopuszcza powierzania wykonania zamówienia podwykonawcom. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług zgodną z opisem przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zmawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.51.10.00 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dla uczestników projektu systemowego Siedmiomilowy krok Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Trening kompetencji wychowawczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich Sp. z 0.0., ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łodź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8321,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8321,40 / Oferta z najwyższą ceną: 17028,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Trening kompetencji i umiejętności społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Biznesu Sp.z o.o., ul. Piłsudskiego 12, 90-051 Łodź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19170,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Gospodarowanie czasem i budżetem domowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inicjatyw Europejskich Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25614,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21893,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Doradztwo zawodowe - grupowe i poradnictwo indywidualne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Obsługi Inicjatyw Europejskich Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 99, 90-425 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.