Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Warszawa: Dostawy : materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, niszczarek i wyposażenia fotokopiarek dla Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 196479 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy : materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, niszczarek i wyposażenia fotokopiarek dla Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy: materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, niszczarek i wyposażenia fotokopiarek dla Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy z podziałem na części: Część 1: dostawa materiałów biurowych Część 2: dostawa materiałów eksploatacyjnych Część 3: Dostawa niszczarek i wyposażenia fotokopiarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.CZĘŚĆ 1: dostawa poniższych materiałów biurowych Lp. Nazwa materiału i jego charakterystyka Jedn. miary Ilość 1 2 3 4 1 Antyrama A - 4 szkło szt. 9 2 Antyrama (70x100)cm plexi szt. 9 3 Bateria akumulatorowa R-6 1,2 V, 2300 m A szt. 4 4 Bateria R-3 1,5V alkaliczna szt. 19 5 Bateria R-6 1,5V alkaliczna szt. 70 6 Bateria R-20 1,5V alkaliczna szt. 2 7 Bateria alkaliczna 9 V szt. 2 8 Blok szkolny A-4/100 szt. 65 9 Blok szkolny A-5/100 szt. 100 10 Cienkopis z gumowanym uchwytem ENERGEL czarny 0,5 szt. 264 11 Cienkopis z gumowanym uchwytem ENERGEL czerwony 0,5 szt. 216 12 Cienkopis z gumowanym uchwytem ENERGEL niebieski 05 szt. 324 13 Cienkopis Hi-Tecpoint V5-GRIP zielony szt. 180 14 Cienkopisy do wkładu Pentel ENERGEL czarne 0,5 BLN 75 szt. 240 15 Cienkopisy do wkładu Pentel ENERGEL niebieskie 0,5 BLN75 szt. 324 16 Cienkopisy do wkładu Pentel ENERGEL zielony 0,5 BLN75 szt. 192 17 Cienkopisy do wkładu Pentel ENERGEL czerwony 0,5 BLN75 szt. 12 18 Długopis niebieski z gumowanym uchwytem do wkładu PENTEL BKL 7 szt. 468 19 Długopis czarny z gumowanym uchwytem do wkładu PENTEL BKL 7 szt. 324 20 Długopisy z przylepcem, na ciężkiej, czarnej podstawie z łańcuszkiem szt. 94 21 Długopis z żelowym czarny do wkładu PENTEL KF6 szt. 216 22 Długopis z żelowym niebieski do wkładu PENTEL KF6 szt. 240 23 Długopis z żelowym czerwony do wkładu PENTEL KF6 szt. 120 24 Długopis z żelowym zielony do wkładu PENTEL KF6 szt. 120 25 Dyskietki 3,5 szt. 80 26 Etui na 96 płyt CD/DVD szt. 5 27 Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 70x50,8mm. , w opakowaniu po 100 ark op. 5 28 Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 48x25mm. , w opakowaniu po 100 ark op. 1 29 Etykiety samoprzylepne do arkusza A4, w opakowaniu po 100 ark op. 17 30 Etykiety samoprzylepne na arkuszach A4 60x100mm. , w opakowaniu po 100 ark op. 1 31 Dziurkacz do 25 kartek z ogranicznikiem formatu szt. 40 32 Dziurkacz metalowy, duży do 50 kartek z ogranicznikiem formatu szt. 32 33 Flamastry niebieskie Stabilo Pen 69 szt. 130 34 Flamastry czerwone Stabilo Pen 70 szt. 120 35 Flamastry zielone Stabilo Pen 71 szt. 120 36 Flamastry czarne Stabilo Pen 68 szt. 130 37 Folia do drukarek laserowych, format A4, w opakowaniu po 100 ark. op. 3 38 Foliopis wodoodporny, F czarny z gumką szt. 100 39 Foliopis wodoodporny, F czerwony z gumką szt. 40 40 Foliopis wodoodporny, F niebieski z gumką szt. 70 41 Foliopis wodoodporny, M czarny z gumką szt. 40 42 Foliopis wodoodporny, M czerwony z gumką szt. 30 43 Foliopis wodoodporny, M niebieski z gumką szt. 50 44 Grafit 2B 0,5 do ołówka automatycznego op. 85 45 Grzbiety do bindowania 10 pakowane po 100szt. op. 3 46 Grzbiety do bindowania 12 pakowane po 100szt. op. 5 47 Grzbiety do bindowania 22 pakowane po 100szt. op. 3 48 Grzbiety do bindowania 26 pakowane po 100szt. op. 3 49 Gumka biurowa szt. 150 50 Gumki recepturki, wytrzymałe, elastyczne, wykonane z kauczuku, rozmiar duży, w opakowaniu po 1 kg op. 40 51 Kalka kreślarska A3 opakowania po 100 ark. 90g/m2 op. 13 52 Kalka kreślarska A4 opakowania po 100 ark. 120g/m2 op. 16 53 Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiar 51/38 szt. 336 54 Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiar 51/76 szt. 336 55 Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiar 76/76 szt. 300 56 Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiar 76/127 szt. 240 57 Klej w sztyfcie, min 35g szt. 216 58 Klip deska, format A-4 szt. 47 59 Klipy do dokumentów, rozmiar 25 mm. op. min. 12 szt. op. 144 60 Klipy do dokumentów, rozmiar 32 mm. op. min. 12 szt. op. 120 61 Klipy do dokumentów, rozmiar 50 mm. op. min. 12 szt. op. 120 62 Koperty DL amerykanki sk. z paskiem (pakowane po 100 szt. op. 120 63 Koperty DL amerykanki sk. z paskiem okno prawe (pakowane po 100 szt.) op. 10 64 Koperty C-4 białe sk. (pakowane po 100 szt.) op. 100 65 Koperty B-5 białe z paskiem (pakowane po 100 szt.) op. 150 66 Koperty C-6 białe sk. (pakowane po 100 szt.) op. 1 000 67 Koperty C-4 brązowe sk. (pakowane po 100 szt.) op. 5 68 Koperty bąbelkowe B5 szt. 50 69 Koperty bąbelkowe B4 szt. 50 70 Koperty biała do kopertownicy z okienkiem prawym C6/C5 NK klejona na mokro szt. 20 000 71 Koperty C6 114/162m okno prawe 45/90 mm samoklejące szt. 15 000 72 Koperty C-5 brązowe sk. (pakowane po 100 szt.) op. 5 73 Koperty C-5 białe sk. (pakowane po 100 szt.) op. 50 74 Koperty B-4 sk. (pakowane po 100 szt.) op. 5 75 Koperty E-3 z rozszerzonym dnem sk. (pakowane po 100 szt.) op. 15 76 Koperty B5 HK białe z paskiem szt. 4000 77 Korektor w piórze szt. 120 78 Korektor w płynie, z pędzelkiem szt. 60 79 Korektor w taśmie szt. 240 80 Kostka papierowa kolorowa (500 kartek w opakowaniu) op. 220 81 Kostka papierowa biała (500 kartek w opakowaniu) op. 120 82 Kosz na śmieci biurowy 50l. szt. 10 83 Koszulki do dokumentów format A-4, z boczną klapką szt. 12 610 84 Koszulki do dokumentów format A-4, otwierane z góry, w opakowaniach po 100 szt. op. 720 85 Koszulki do dokumentów format A-5, otwierane z góry, w opakowaniach po 100 szt. op. 50 86 Koszulki na dokumenty do segregatora format A-4, z boczną klapką, wykonane z polipropylenowej gładkiej, sztywnej folii o gr. 150 mic., w opakowaniach po 10 szt. op. 970 87 Koszulki do dokumentów format A-4(ofertówki), otwierane u góry i z prawej strony, w opakowaniach po 25 szt. wykonane z polipropylenowej gładkiej, sztywnej folii op. 250 88 Książka do podpisu na dokumenty formatu A4, szt. 12 89 Książka korespondencyjna, format A4, twarda oprawa introligatorska, min. 200 kartek szt. 16 90 Linijka 20 cm. 50 91 Linijka 30 cm. szt. 50 92 Linijka 50 cm. szt. 20 93 Maczałka żelowa szt. 24 94 Magnesy do tablicy, 25 mm op. 5 95 Marker permanentny, wodoodporny, szybkoschnący, piszący po wszystkich powierzchniach czerwony szt. 84 96 Marker permanentny, wodoodporny, szybkoschnący, piszący po wszystkich powierzchniach niebieski szt. 180 97 Marker permanentny, wodoodporny, szybkoschnący, piszący po wszystkich powierzchniach czarny szt. 120 98 Marker permanentny, wodoodporny, szybkoschnący, piszący po wszystkich powierzchniach zielony szt. 80 99 Nożyczki, o długości min. 22 cm. szt. 36 100 Nożyczki, o długości min.16 cm. szt. 48 101 Nóż do papieru mały szt. 12 102 Nóż do papieru duży szt. 20 103 Obwoluty miękkie, w opakowaniach po 100 szt. op. 14 104 Okładki do bindowania, przednie, format A-4, folia przeźroczysta 200mic., opakowania po 100szt. op. 3 105 Okładki do bindowania, tylnie, format A-4, karton laminowany folią 250 g, opakowania po 100szt. op. 10 106 Ołówek automatyczny plastikowy z gumowanym uchwytem i gumką grafit 0,5 mm. szt. 205 107 Ołówek hb z niełamliwym grafitem szt. 120 108 Papier do plotera 914x50 m. otwór wewnętrzny 48mm. szt 2 109 Pinezka kolorowa op. pojedyncze po min. 100 szt. op. 36 110 Plastelina, różne kolory, w opakowaniach po min. 10 szt. op. 19 111 Płyta CD-RW szt. 150 112 Podajnik do taśmy samoprzylepnej szt. 70 113 Poduszki do stempli czerwone szt. 15 114 Przybornik biurowy szt. 35 115 Przybornik biurowy tacka szt. 10 116 Szuflady na biurko szt. 156 117 Pojemnik na spinacze, magnetyczny szt. 50 118 Przekładki do segregatora A-4 kpl. 200 119 Rozszywacz szt. 81 120 Segregator format A4, z niklowanym lub chromowym mechanizmem dociskowym, okładki wykonane ze sztywnej tektury powleczonej lub okleinowanej tworzywem sztucznym, na rogach metalowe okucia, grzbiet o szerokości 7 cm, szt. 850 121 Segregator format A4, z niklowanym lub chromowym mechanizmem dociskowym, okładki wykonane ze sztywnej tektury powleczonej lub okleinowanej tworzywem sztucznym, na rogach metalowe okucia, grzbiet o szerokości 4 cm, szt. 280 122 Segregator format A-5, szerokości 4 cm szt. 40 123 Segregator format A-5, szerokości 7 cm szt. 70 124 Skoroszyt plastikowy wpinane do segregatora format A4 4 380 125 Skoroszyt plastikowy format A4, szt. 500 126 Skoroszyt z zawieszkami do segregatorów, wykonany z białego kartonu o gramaturze 275 g/m2 szt. 250 127 Skoroszyt papierowy szt. 900 128 Skorowidz 2/3 A-4 oprawa twarda szt. 42 129 Skorowidz A-4 oprawa twarda szt. 52 130 Skorowidz A-5 oprawa twarda szt. 50 131 Spinacz krzyżakowy op. 30 132 Spinacze metalowy 28mm op. 150 133 Spinacz metalowy długość 50 mm op. 120 134 Ściereczki nasączone do ekranów LCD op. 130 135 Tablica korkowa wym. 60x90 cm szt. 8 136 Tablica korkowa wym. 90x120 cm szt. 5 137 Tablica korkowa wym. 100x150 cm szt. 1 138 Taśma Dalton 57mm szt. 110 139 Taśma samoprzylepna, pakowa, przezroczysta o wymiarach: 48 mm x min. 50 m szt. 42 140 Taśma samoprzylepna, przezroczysta, o wymiarach 19 mm x 33 m szt. 170 141 Taśma samoprzylepna, matowa, można po niej pisać o wymiarach 19 mm x 33 m szt. 24 142 Taśma samoprzylepna, przezroczysta, o wymiarach 18 mm x 30 m szt. 160 143 Teczka na dokumenty formatu A-4, grzbietu płócienny 40 mm szt. 70 144 Teczka wiązana, kartonowa, biała, format A-4 szt. 500 145 Teczka z gumką papierowa, lakierowana różne kolory szt. 400 146 Teczka plastikowa, format A4, na gumkę szt. 620 147 Teczka zawieszkowa, na dokumenty formatu A4 śliwkowa, szt. 425 148 Teczka zawieszkowa, na dokumenty formatu A4 szt. 1 075 149 Temperówka szt. 64 150 Tusz do stempli czarny horse szt. 25 151 Tusz do stempli niebieski horse szt. 60 152 Tusz do stempli czerwony horse szt. 74 153 Wąsy do skoroszytu, wykonane z polipropylenu i metalu, w opakowaniach po 25 szt. op. 120 154 Wizytownik biurowy szt. 10 155 Wkład cienki do długopisów na łańcuszek niebieski z cienką końcówką szt. 70 156 Wkład cienki do długopisów na łańcuszek niebieski z grubą końcówką szt. 60 157 Wkład do długopisu metalowy, wielkopojemny niebieski szt. 84 158 Wkład do długopisu metalowy, wielkopojemny czarny szt. 36 159 Wkłady do długopisów Pentel BK101niebieski szt. 180 160 Wkłady do długopisów Pentel BK101czarny szt. 180 161 Wkłady do długopisów Pentel BK101czerwony szt. 60 162 Wkłady do długopisów Pentel BK101zielony szt. 60 163 Wkłady do długopisów żelowych Pentel K106 niebieski szt. 120 164 Wkłady do długopisów żelowych Pentel K106 czarny szt. 120 165 Wkłady do długopisów żelowych Pentel K106 czerwony szt. 36 166 Wkłady do długopisów żelowych Pentel K106 zielony szt. 36 167 Wkłady do cienkopisów Pentel BL77 niebieski szt. 120 168 Wkłady do cienkopisów Pentel BL77 czarny szt. 120 169 Wkłady do cienkopisów Pentel BL77 czerwony szt. 36 170 Wkłady do cienkopisów Pentel BLN75 niebieski szt. 48 171 Wkłady do cienkopisów Pentel BLN75 czarny szt. 48 172 Zakładki indeksujące, foliowe, rozmiar min. 4x12 mm x 43 mm op. 120 173 Zakładki indeksujące papierowe 4x20x50 op. 10 174 Zakreślacz różowy szt. 180 175 Zakreślacz pomarańczowy szt. 204 176 Zakreślacz zielony szt. 180 177 Zakreślacz żółty szt. 240 178 Zestaw do tablicy suchościeralnej - markery 4 szt. kolory: czarny, zielony, czerwony, niebieski, z okrągłą końcówką i gąbką do tablicy kpl. 1 179 Zeszyt A-4/96 k. kratka, twarda, sztywna oprawa szt. 100 180 Zeszyt A-5/32 k. kratka szt. 40 181 Zeszyt A-5/60 k. kratka szt. 30 182 Zeszyt A-5/96 k. kratka, twarda, sztywna oprawa szt. 40 183 Zszywacz na zszywki 24/6, zszywający jednorazowo do 25 kartek szt. 45 184 Zszywacz na zszywki nr 10 mini szt. 52 185 Zszywki 24/6, stalowe, w opakowaniu po min. 1000 szt. op. 300 186 Zszywki nr 10 mini, stalowe, w opakowaniu po min. 1000 szt. op. 110 187 Zszywacz MAX HD-10F szt. 10 188 Zszywacz do zszwek LEITZ K-6, K-8, K-10, K-12 szt. 7 189 Zszywki do zszywacza LEITZ 5550 K-6 ( op. 5 wkładów ) op. 70 190 Zszywki do zszywacza LEITZ 5550 K-8 ( op. 5 wkładów ) op. 76 191 Zszywki do zszywacza LEITZ 5550 K-10 ( op. 5 wkładów ) op. 71 192 Zszywki do zszywacza LEITZ 5550 K-12 ( op. 5 wkładów ) op. 65 193 Kalkulator z funkcjami CITIZEN 355DPIII szt. 13 194 kołobrulion 96 k A4 sztywna oprawa szt. 10 195 Ręczna wytłaczarka etykiet typu OMEGA DYMO szt. 1 196 Taśma DYMO 3D do w/w wytłaczarki szt. 10 197 Podkładka żelowa pod mysz z podpórką na nadgarstek szt. 30 198 Poduszka do stempli TRODAT niebieska 5204 szt. 50 199 Poduszka do stempli TRODAT niebieska 5440 szt. 50 200 Poduszka do stempli TRODAT niebieska 4913 szt. 20 2. CZĘŚĆ 2: dostawa poniższych materiałów eksploatacyjnych: - taśm do drukarek , - wkłady drukujące (tusze) do drukarek, - tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych; - bębnów do drukarek; dla Urzędu Dzielnicy Ursynów. Lp. Nazwa, symbole i wydajność materiałów eksploatacyjnych do posiadanych urządzeń biurowych: Jednostka miary Zamawiana ilość I II III IV 1 Czarny toner CANON C-EXV5 do kopiarki IR 1600/ 2000 (na min. 2 x 7.800 str. lub 2 x 440 gram dla każdego opakowania). opak. = 2 szt 6 2 Czarny toner CE 505X do drukarki HP LaserJet P2055 (na min. 6.500 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 50 3 Purpurowy toner (magenta) Q3963A (M) do drukarki HP LaserJet 2550/ 2820/ 2840 (na min. 4.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 5 4 Błękitny toner (cyan) Q3961A (C) do drukarki HP LaserJet 2550/ 2820/ 2840 (na min. 4.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 5 5 Czarny toner (black) Q3960A (BL) do drukarki HP LaserJet 2550/ 2820/ 2840 (na min. 5.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 5 6 Żółty toner (yellow) Q3962A (Y) do drukarki HP LaserJet 2550/ 2820/ 2840 (na min. 4.000str. przy pokryciu 5% A4) szt. 5 7 Czarny toner Q5949X do drukarki HP LaserJet 1320/ 1320N/ 1320NW/ 1320TN/ 3390/ 3392 (14 szt. na min. 14 x 6.000 str. lub 7 dwupaków na min. 7 x 2 szt. x 6.000 str) szt. 14 8 Czarny toner (black) CC530A (BL) do drukarki HP LaserJet CM 2320nf MFP (na min. 3.500 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 4 9 Błękitny toner (cyan) CC531A (C) do drukarki HP LaserJet CM 2320nf MFP (na min. 2.800 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 4 10 Żółty toner (yellow) CC532A (Y) do drukarki HP LaserJet CM 2320nf MFP (na min. 2.800 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 4 11 Purpurowy toner (magenta) CC533A (M) do drukarki HP LaserJet CM 2320nf MFP (na min. 2.800 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 4 12 Czarny toner Q6000A do drukarki HP LaserJet 1600/ 2600/ CM1015/ CM1017 2600 (na min. 2.500 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 13 Błękitny (cyan) toner Q6001A (C) do drukarki HP LaserJet 1600/ 2600/ CM1015/ CM1017/2600 (na min. 2.000str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 14 Żółty (yellow) toner Q6002A (Y) do drukarki HP LaserJet 1600/ 2600/ CM1015/ CM1017 (na min. 2.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 15 Purpurowy (magenta) toner Q6003A (M) do drukarki HP LaserJet 1600 /2600/ CM1015/ CM1017 (na min. 2.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 16 Czarny toner Q7551X do drukarki HP LJet P3005/ M3027/ MFP/ M3035 MFP (na min. 13.000 str.) szt. 20 17 Czarny toner TK-440 do kopiarki KYOCERA MITA KM FS 6950 DN (na min.15.000 kopii) szt. 15 18 Czarny toner OE250A11E do drukarki LEXMARK E250 (na min. 3.500 str.) szt. 30 19 Bęben OE250X22G do drukarki LEXMARK E-250 (na min. 30.000 str.) szt 1 20 Czarny toner (black) 44059108 (BL) do drukarki OKI C810/ C830 (na min. 8.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 21 Błękitny toner (cyan) 44059107 (C) do drukarki OKI C810/ C830 (na min. 8.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 6 22 Purpurowy toner (magenta) 44059106 (M) do drukarki OKI C810/ C830 (na min. 8.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 6 23 Żółty toner (yellow) 44059105 (Y) do drukarki OKI C810/ C830 (na min. 8.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 6 24 Czarny toner 43640302 do drukarki OKI B 2200/ 2400 (na min. 2 000 str.) szt. 25 25 Czarny toner B0526 do urządzenia wielofunkcyjnego OLIVETTI D-copia 18MF (na min. 7.200 stron) szt. 10 26 Czarny toner B0446 D-copia 200d do kopiarki OLIVETTI D-copia 1600 (na min. 15.000 kopii) szt. 20 27 Błękitny toner (cyan) CLP-C660B (C ) do drukarki SAMSUNG CLP-610ND/ 650N/ 660N (na min. 5.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 28 Czarny toner (black) CLP-K660B (BL)do drukarki SAMSUNG CLP-610ND/ 650N/ 660N (na min. 5.500 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 29 Purpurowy toner (magenta) CLP-M660B (M) do drukarki SAMSUNG CLP-610ND/ 650N/ 660N (na min. 5 000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 8 30 Żółty toner (yellow) CLP-Y660B (Y) do drukarki SAMSUNG CLP-610ND/ 650N/ 660N (na min. 5.000 str. przy pokryciu 5% A4) szt. 12 31 Czarny toner ML-D3470B do drukarki SAMSUNG ML-3470/ ML-3471ND (na min. 10.000 str.) szt. 70 32 Czarny toner KX-FA83 do faxu Panasonic KX-FL513 PD/ KX-FLM653 / KX-FL613/ KX-FL611/ KX-FL513/ KX-FL512/ KX-FL511/ KX-FL541 (na min. 2.500 str.) szt. 30 33 Taśma barwiąca czarna C13S015384 do drukarki EPSON DFX- 9000 (na min. 15 mln znaków) szt. 10 2.1. Przedstawione w powyższym opisie przedmiotu zamówienia zastrzeżone znaki handlowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych do określenia ich kompatybilności. W myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały fabrycznie nowe (nie dopuszcza się możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych), niezawodne w eksploatacji, zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku (kopii) muszą być co najmniej takie jak materiałów oryginalnych, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego sprzętu, w którym będą zastosowane. Przy czym w przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych: a) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych oraz zobowiązany jest do zwrotu kosztów jego naprawy lub wymiany na nowy. b) Zamawiający wymaga dostawy wyłącznie materiałów fabrycznie nowych. Pod pojęciem materiału fabrycznie nowego należy rozumieć materiały do których produkcji zostały wykorzystane produkty w 100% nowe, nie prefabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, posiadające m.in. nową obudowę, nowe dysze. Natomiast za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, przerobiony lub wcześniej eksploatowany. c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych. d) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu cenowym: marki, symbolu i wydajności oferowanych materiałów równoważnych. e) Ciężar udowodnienia, iż materiał jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają min. wymagania określone przez Zamawiającego w pkt II.1.3) 2. Ogłoszenia o zamówieniu. Na potwierdzenie (oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt.IV.3.13) 5.2.4.a) Ogłoszenia o zamówieniu należy do oferty dołączyć stosowne (z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w pozycji 2, 7, 16, 30, 24, 31 pkt II.1.3) 2. Ogłoszenia o zamówieniu) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych z: - normą ISO/IEC 19752 - w przypadku tonerów dla urządzeń monochromatycznych; - normą ISO/IEC 19798 - w przypadku tonerów dla urządzeń kolorowych; - normą ISO/IEC 24711 - w przypadku kolorowych wkładów drukujących (tuszy). 2.2.Zaleca się aby oferowane materiały równoważne znajdowały się na liście referencyjnej materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu (tzn. aby były zalecane przez producenta sprzętu). 2.3.Okres przydatności do użytku zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy i musi być widoczny na opakowaniu jednostkowym. 2.4.Wprowadzanie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego jest niedopuszczalne. 2.5. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty i ryzyko związane z dostarczeniem powyższych materiałów do Siedziby Zamawiającego lub innego miejsca przez niego wskazanego na obszarze m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów. 3. CZĘŚĆ 3:dostawa poniższych urządzeń: a)Finiszer do kserokopiarki Olivetti d-Copia 800 (1 szt.). b)Niszczarka do dokumentów (5 szt.): Szczegółowe wymagania Zamawiającego: a)Finiszer DF-650 lub odpowiedni o parametrach nie gorszych niż: Charakterystyka Opis parametru Taca główna: Ilość arkuszy: do 3000 Gramatura: 45-200 g/m2 Format arkusza: A3-B6R Podtaca: Ilość arkuszy: do 200 Gramatura: 45-200 g/m2 Format arkusza: A3-B6R Zszywanie: Ilość arkuszy: do 50 Liczba pozycji: 4 b)Niszczarka o parametrach nie gorszych niż: Charakterystyka Opis parametru Szerokość wejścia: 230 Ilość arkuszy A4 70g: 12/14 Poziom bezpieczeństwa DIN 32757: 3 Szerokość cięcia: 3,5x40 Kruszenie płyt CD: Tak Cięcie kart plastikowych: Tak Automatyczny START ,STOP: Tak Cięcie zszywek: Tak Cięcie małych spinaczy: Tak Sygnał świetlny otwarte drzwi, wyjęty kosz: Tak Silnik przystosowany do pracy ciągłej: Tak Zabezpieczenie przed przegrzaniem: Tak Przedmiot zamówienia obejmuje również: a)Dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie finiszera oraz dostarczenie niszczarek. b)Przekazanie dokumentacji obejmującej: -karty gwarancyjne; -instrukcje obsługi w języku polskim. c)Świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji: -okresowa konserwacja urządzeń; -okresowe przeglądy techniczne; -wykonywanie napraw gwarancyjnych; -wymiana na nowe zużytych części zamiennych; -wsparcie techniczne. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia nastąpi odbiór sprzętu, z którego sporządzony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawicieli obu stron. Uwaga Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia ponosi wszelkie koszty i ryzyko związane z dostarczeniem powyższych materiałów do Siedziby Zamawiającego lub innego miejsca przez niego wskazanego na obszarze m.st. Warszawy Dzielnicy Ursynów. Istotne postanowienia umowy oraz kary umowne zawarte są we wzorach umów stanowiących: - załącznik nr 5a do SIWZ - dotyczy Części 1 zamówienia - załącznik nr 5b do SIWZ - dotyczy Części 2 zamówienia - załącznik nr 5c do SIWZ - dotyczy Części 3 zamówienia Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej dla każdej z części zamówienia. Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, gdy w podstawowym czasie (20 minut od otwarcia aukcji) nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 minut (licząc od początku kolejnej minuty) od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wyknoawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) co najmniej: DOTYCZY CZĘŚCI 1: - trzy zamówienia na dostawę artykułów lub materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto każde DOTYCZY CZĘŚCI 2: - dwa zamówienia na dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto każde DOTYCZY CZĘŚCI 3: - jedno zamówienie na dostawę urządzeń biurowych, bądź akcesoriów lub dodatkowego wyposażenia urządzeń biurowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto Uwaga!!! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę odpowiednio na jedną lub więcej części, musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał (tj. zakończył) zamówienia odpowiadające odpowiednio warunkom postawionym dla każdej z części. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1. Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. Ogłoszenia. 2.3. Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt 1. oraz 1.1. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie 2.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust.1 pkt 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem. 4.2. Dokument wymieniony w pkt 2.2. Ogłoszenia winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.4. Dokument wymieniony w pkt 2.3., winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: -osobiście w Urzędzie m.st.Warszawy Dz.Ursynów,02-777 Warszawa,Al. KEN 61 pok.334 lub
-otrzymać za zaliczeniem pocztowym(przesyłka pobraniowa),w tym wypadku koszty przesyłki ponosi Wykonawca.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 426.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Termin i miejsce otwarcia ofert: Data: 12/11/2009 Godzina: 10:45 Miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, POK. NR 424 2. .Zamawiający nie zamierza w ramach niniejszego postępowania zawrzeć umowy ramowej. 3. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 4. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: W zakresie materiałów eksploatacyjnych Pani Danuta Wiśniewska Główny specjalista w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym tel: 022 545-71-41 W zakresie materiałów biurowych Pan Konrad Zondej Podinspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym tel: 0 22 545-71-54 W zakresie niszczarek i wyposażenia fotokopiarek Pan Arkadiusz Albiniak Młodszy referent w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym tel: 0 22 545-71-51 W zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych Pani Iwona Glinka-Kuczyńska Główny Specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych tel: 022 545-73-33 5. Opis sposobu przygotowywania ofert 5.1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na jedno, dwa, lub trzy Części, sam lub jako reprezentant firmy. Oferta Wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona. 5.2. Oferta musi zawierać: 5.2.1. Wypełniony formularz ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści formularza ofertowego; 5.2.2 Wypełniony formularz cenowy zgodny z treścią załącznika nr 2 a dla Części 1, załącznika 2b dla Części 2, załącznika 2c dla Części 3 zamówienia. 5.2.3.Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt III.2), potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu; 5.2.4. W przypadku oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych: a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające jakość oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, zgodne z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w jego treści oraz b) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - stosowne (z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w pozycji 2, 7, 16, 30, 24, 31 pkt II.1.3) 2. Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dla Części 2 ) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych z: - normą ISO/IEC 19752 - w przypadku tonerów dla urządzeń monochromatycznych; - normą ISO/IEC 19798 - w przypadku tonerów dla urządzeń kolorowych; - normą ISO/IEC 24711 - w przypadku kolorowych wkładów drukujących (tuszy). 5.2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie - pełnomocnika, zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie oraz dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza jako element składowy oferty. UWAGA! W przypadku spółki cywilnej, której wspólnicy traktowani są jako Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie- jeżeli umowa spółki lub uchwała spółki stanowi inaczej, niż przedstawicielstwo ustawowe (z którego wynika, iż uprawnienie do reprezentowania spółki cywilnej, przysługuje każdemu ze wspólników z osobna), zobligowani są załączyć powyżej wyszczególnione pełnomocnictwo. 5.2.6. Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, należy dołączyć jako element składowy oferty właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 5.3.Oferta winna być sporządzona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego),pismem czytelnym. 5.4.Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę i sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.5.Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty, wymagające podpisu Wykonawcy, muszą być podpisane, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. 5.6. Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 5.7. Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictw oraz oświadczenia, o którym mowa poniżej) składane są w formie oryginału lub kopii dokumentu, którego każda strona ma zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5.8. Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.2)2.1., składane jest w formie oryginału. 5.9.Zamawiający zaleca, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane, z zastrzeżeniem sytuacji opisanej w pkt. 5.10. 5.10.W przypadku gdyby oferta, w tym wszelkie oświadczenia lub dokumenty - zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym opakowaniu, strony zaś trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.11.Zastrzeżenie, o którym mowa w pkt 5.10., musi zostać dołączone w formie oświadczenia jako element składowy oferty - zawierającego szczegółowy wykaz dokumentów i danych, które nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego osobom trzecim - załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy pkt 14. W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę powyżej wskazanego punktu Formularza ofertowego, uzna się, iż oferta, tym wszelkie oświadczenia lub dokumenty Wykonawcy nie zawierają informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący CZĘŚCI 1 ZAMWÓIENIA tj. dostawy materiałów biurowych stanowi pkt. II.1.3) 1. Ogłoszenia o zamówieniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy materiałów eksploatacyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA tj. dostawy materiałów eksploatacyjnych stanowi pkt. II.1.3) 2. Ogłoszenia o zamówieniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.19.23.00-4, 30.19.23.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy niszczarek i wyposażenia fotokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA tj. dostawy niszczarek i wyposażenia fotokopiarek stanowi pkt. II.1.3) 3. Ogłoszenia o zamówieniu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- "Dostawa artykułów biurowych i niszczarek do NoOSG"
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w Żłobku "BEREK", Wywłoczka 153, 22-470 Zwierzyniec .
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.