Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-13
Myszków: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 19769 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego obejmuje m.in.: - Budowę odcinka drogi w ul. Traugutta o długości ok. 550m i szerokości 4,5-5,0m oraz dostosowanie jej nośności do 100 kN/oś, klasa techniczna D, kategoria ruchu KR2 - Budowę chodnika po obu stronach jezdni na odcinku ok. 180m, oraz chodnika jednostronnego na odcinku ok. 370m wraz z krawężnikami i wjazdami indywidualnymi na posesje, szerokość chodników 1,25m - 3,0m, - Budowę zjazdu do zespołu podczyszczającego z ul. Włodowskiej szer. 3,5m - Budowę kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Traugutta o długości ok. 733m, - Budowę przyłączy kanalizacji deszczowej - 58 szt., - Budowę wpustów ulicznych - 29 szt., - Przekładkę sieci wodociągowej - 587m, - Przekładkę sieci teletechnicznej - 130m, - Przekładkę linii enN doziemnej - 20m. - Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: - Nawierzchnia jezdni bitumicznej (pełna konstrukcja) - 2 738,0 m2, - Nawierzchnia chodników z kostki betonowej - 575,0 m2, - Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej - 1 129,70 m2. Konstrukcja nawierzchni jezdni bitumicznej: - AC 11 S wg. WT-2 - gr. 5 cm - AC 16 P wg. WT-2 - gr. 9 cm - kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie wg PN-S-06102 - gr. 15 cm, - kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie 0/63mm wg. PN-S-06102 - gr. 20 cm. Grubość całkowita konstrukcji nawierzchni jezdni - 49 cm. Konstrukcja nawierzchni chodników: - betonowa kostka brukowa w kolorze szarym wg. PN-EN 1338:2005 - gr. 8 cm, - podsypka cementowo piaskowa w stosunku 1:4 - gr. 3 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wg. PN-S-06102 - gr. 15 cm. Grubość całkowita konstrukcji nawierzchni chodników - 26 cm. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych na posesje: - betonowa kostka brukowa w kolorze czerwonym wg. PN-EN 1338:2005 - gr. 8 cm, - podsypka cementowo piaskowa w stosunku 1:4 - gr. 3 cm, - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wg. PN-S-06102 - gr. 20 cm. Grubość całkowita konstrukcji nawierzchni zjazdów indywidualnych na posesje - 31 cm. Kanalizacja deszczowa projektowana w celu odprowadzenia wód z powierzchni ulic, chodników oraz posesji. Odcinki przyłączy kanalizacji deszczowej zostaną włączone do projektowanego kolektora w ul. Traugutta. Wody opadowe i roztopowe będą odprowadzane do rzeki Warty. Wpusty uliczne z prefabrykowanych elementów betonowych zaprojektowane na studzienkach wodościekowych o średnicy 500 mm. Ścieki deszczowe z wpustów ulicznych, oraz posesji odprowadzone do kolektora kanalizacji deszczowej przy pomocy przyłączy z dwuściennych rur średnicy 200 mm. Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowana z rur o średnicach 300, 400, 600 i 800 mm. Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych z dnem monolitycznym w ilościach: studnie o średnicy 1000 mm - 20 szt., studnie o średnicy 1200 mm - 17 szt. Jako zwieńczenie studni należy zastosować włazy typu ciężkiego D400 o średnicy 600 mm. Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia średnicy 80 mm stalowego na PE o średnicach 63, 90 i 110 mm w ulicy Traugutta wraz z przyłączami do posesji. Zestawienie długości przebudowywanych odcinków gazociągu: - gazociąg 110 PE - 9,5 m, - gazociąg 90 PE - 293,5 m, - gazociąg 63 PE - 42,0 m, - przyłącza 32 PE - 22 szt. Zakres obejmujący przekładkę sieci wodociągowej: - przełożenie sieci wodociągowej DN 63, - zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej wzdłuż i w poprzek ul. Traugutta zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez ZWIK Myszków. Połączenie projektowanego przewodu z istniejącą siecią wodociągową należy wykonać przy pomocy muf dwudzielnych DN 100. Włączenie odgałęzień sieci wodociągowej zaprojektowano przy użyciu trójników żeliwnych w połączeniach kołnierzowych. Wszystkie przyłącza wodociągowe znajdujące się w obrębie pasa drogowego należy wymienić na przyłącza zbudowane z PE i ułożyć je w rurach ochronnych. Zastosowano ochronne DN 88,9 x 4,0 oraz rurę DN168,3 x 4,5. Całkowita długość przebudowywanej sieci wynosi około 587 m. W zakres prac związanych z przekładką i zabezpieczeniem sieci elektroenergetycznej wchodzą: - Przebudowa linii kablowych (przełożenie kabla na przebudowanego słupa - 28 m), - Rury osłonowe (ułożenie rur typu SRS 160 - 8 m), - Przebudowa (przełożenie) linii napowietrznej nN (słup wirowany 1 szt, przewód AsXSn 4x95+35 mm2 - 38m, przewód AsXSn 4x95 mm2 - 47m, przewód AsXSn 2x35 mm2 - 47 m). Zakres rzeczowy przebudowy infrastruktury teletechnicznej związany z budową drogi w ul. Traugutta obejmuje: - budowę/przebudowę kanalizacji TT - 30 m, - budową/przebudowę linii doziemnych - 77 m, - budowę/przebudowę studni kablowych - 2 kpl., - zabezpieczenie/osłonowanie urządzeń TT - 80 m. Ponadto zaprojektowano regulację wysokości ram i pokryw studni TT (6 szt.), tak aby dostosować je do nowych rzędnych elementów pasa drogowego (do poziomu nowego chodnika). Wykonawca opracuje i zatwierdzi projekty stałej i czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzi czasową i stałą organizację ruchu, zgodnie z ww. projektami. Projekt czasowej organizacji ruchu zostanie wykonany w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego. Wykonawca wykona wymianę nawierzchni przy budynku szkoły w ulicy Traugutta zgodnie z dołączonym do branży drogowej przedmiarem robót. Ponadto po stronie Wykonawcy będzie spoczywała konieczność zapewnienia nadzoru archeologicznego zgodnie z pismem C-NR/AR.5142.49.2.2011.JK z dnia 24.05.2011 r. wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie. Szczegółowy zakres robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem określony został w: 1) dokumentacji projektowej, na którą składają się: a) projekt budowlany; b) projekt wykonawczy; c) przedmiar robót; 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca zapewni nadzór branżowy zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządców poszczególnych sieci. Wykonawca zapewni usługi zimowego utrzymania na terenie objętym zadaniem inwestycyjnym w okresie obowiązywania umowy (termin wykonania przedmiotu zamówienia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie: ZP.271.15.2015.AI - Wadium - Budowa drogi w ul. Traugutta wraz z jej odwodnieniem 6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, oraz: b) z wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, będzie wynikać łącznie, że: wykonane roboty budowlane o podobnym rodzaju jak przedmiot zamówienia, wykazane przez Wykonawcę, zostały właściwie poświadczone. Poświadczenie obejmuje wykonanie najważniejszych wykazanych robót budowlanych i świadczy o ich należytym wykonaniu oraz zgodnym z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowym ukończeniu robót. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, to składa inne dokumenty będące dowodami dla wykazanych robót budowlanych, świadczące o ich: należytym wykonaniu, zgodności wykonania ze sztuką budowlaną, oraz o prawidłowym ukończeniu, - jeśli, Wykonawca nie wykonał robót budowlanych lub wykonał nienależycie roboty budowlane o podobnym rodzaju jak przedmiot zamówienia, to umieścił je w wykazie, a ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie nie powinno być następstwem lub bezpośrednią przyczyną niewywiązywania się Wykonawcy ze swoich dotychczasowych zobowiązań umownych - w stopniu, który podważa posiadanie przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, wymaganego do realizacji udzielanego przez Zamawiającego zamówienia (patrz - informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie). - w ramach wykazanych przez Wykonawcę robót budowlanych, Wykonawca spełnia przynajmniej (wykazuje) dla nich minimalny poziom, określony poniżej przez Zamawiającego. Minimalny poziom robót budowlanych wymagany do wykazania przez Wykonawcę oraz do złożenia poświadczeń określających, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z budową kanalizacji deszczowej, o długości min. 500 m. Wykonanie remontów nie będzie potwierdzało wykazania poziomu minimalnego. Zgodnie z przepisami Prawa budowlanego przez budowę drogi należy rozumieć wykonywanie drogi w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę drogi. W przypadku wykazania przez Wykonawcę odbudowy drogi, Zamawiający dopuszcza odbudowę drogi, podczas której odbudowana została istniejąca podbudowa drogi oraz bitumiczna nawierzchnia jezdna drogi na długości min. 500,00 m. W przypadku wykazania przez Wykonawcę rozbudowy drogi, Zamawiający dopuszcza zmianę jej parametrów geometrycznych polegających na poszerzeniu istniejącego pasa drogi o nawierzchni bitumicznej (nie dotyczy zmiany obejmującej tylko łuki) na długości min. 500,00 m. W przypadku wykazania przez Wykonawcę nadbudowy drogi, Zamawiający dopuszcza nadbudowę drogi podczas której dokonano zmian przynajmniej w zakresie jej podbudowy i bitumicznej nawierzchni jezdnej na długości min. 500,00 m. W odniesieniu do określonego powyżej poziomu minimalnego robót, Zamawiający zamiennie dopuszcza odrębne wykazanie budowy drogi o długości min. 500,00 m i budowy kanalizacji o długości min. 500,00 m. Informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie: Opisane przez Wykonawcę w ww. informacji przyczyny niewykonania lub nienależytego wykonania robót budowlanych nie mogą podważać posiadania przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, jaki jest niezbędny do realizacji udzielanego zamówienia tj. do zrealizowania przynajmniej minimalnego poziomu robót budowlanych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikać, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, oraz: b) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami, Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej: - kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, oraz - minimum 5 osobami wykonującymi bezpośrednio roboty drogowe, posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w budowie dróg o nawierzchni bitumicznej, - minimum 3 osobami wykonującymi bezpośrednio roboty kanalizacyjne, posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie w budowie kanalizacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli: a) z treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, oraz: b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikało, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Minimalny poziom robót budowlanych wymagany do wykazania przez Wykonawcę oraz do złożenia poświadczeń określających, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej wraz z budową kanalizacji deszczowej, o długości min. 500 m. Wykonanie remontów nie będzie potwierdzało wykazania poziomu minimalnego. Zgodnie z przepisami Prawa budowlanego przez budowę drogi należy rozumieć wykonywanie drogi w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę drogi. W przypadku wykazania przez Wykonawcę odbudowy drogi, Zamawiający dopuszcza odbudowę drogi, podczas której odbudowana została istniejąca podbudowa drogi oraz bitumiczna nawierzchnia jezdna drogi na długości min. 500,00 m. W przypadku wykazania przez Wykonawcę rozbudowy drogi, Zamawiający dopuszcza zmianę jej parametrów geometrycznych polegających na poszerzeniu istniejącego pasa drogi o nawierzchni bitumicznej (nie dotyczy zmiany obejmującej tylko łuki) na długości min. 500,00 m. W przypadku wykazania przez Wykonawcę nadbudowy drogi, Zamawiający dopuszcza nadbudowę drogi podczas której dokonano zmian przynajmniej w zakresie jej podbudowy i bitumicznej nawierzchni jezdnej na długości min. 500,00 m. W odniesieniu do określonego powyżej poziomu minimalnego robót, Zamawiający zamiennie dopuszcza odrębne wykazanie budowy drogi o długości min. 500,00 m i budowy kanalizacji o długości min. 500,00 m. Informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie: Opisane przez Wykonawcę w ww. informacji przyczyny niewykonania lub nienależytego wykonania robót budowlanych nie mogą podważać posiadania przez Wykonawcę poziomu kwalifikacji, efektywności, doświadczenia i rzetelności, jaki jest niezbędny do realizacji udzielanego zamówienia tj. do zrealizowania przynajmniej minimalnego poziomu robót budowlanych.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia oraz: 1) dokumentu wymienionego w ust. 1 pkt 4 innych podmiotów, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych pomiotów; 2) dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 3) dokumentów dotyczących sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 4) dokumentów dotyczących charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; 5) dokumentów dotyczących zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ofertę podpisuje osoba umocowana do tej czynności prawnej, co powinno wynikać z treści pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, obowiązek złożenia dokumentów wymienionych w pkt III.4.2 oraz III.4.4 dotyczy osobno każdego z nich
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Jakość personelu wyznaczonego do realizacji robót drogowych - 6
- 3 - Jakość personelu wyznaczonego do realizacji robót kanalizacyjnych - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany podwykonawcy, który został wskazany w ofercie Wykonawcy, jako podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy i zmiany terminu zakończenia robót będących przedmiotem umowy w związku z: a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub, b) brakiem technologicznej możliwości prowadzenia robót na skutek udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub c) wystąpieniem konieczności wykonania robót zamiennych, lub d) wystąpieniem konieczności wykonania robót dodatkowych, lub e) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub f) wstrzymaniem prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. W przypadku pojawienia się okoliczności wpływających na zwiększenie finansowania przedmiotu umowy w 2015 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia kwoty maksymalnej przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotu umowy, o którym mowa w §6 ust. 1 pkt a), przy jednoczesnym zmniejszeniu kwoty, o której mowa w §6 ust. 1 pkt b), z zastrzeżeniem zamian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik nr 3 do wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 57.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki nr 26 w Myszkowie w pokoju 109 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MYSZKOWIE
- REMONT DROGI GMINNEJ W UL. KORCZAKA W MYSZKOWIE
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.