Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549027/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż instalacji alarmowej w bud. D-2 i B 1.3 oraz rozbudowa monitoringu zew. bud. B3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój regionalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji alarmowej w bud. D-2 i B 1.3 oraz rozbudowa monitoringu zew. bud. B32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1add88f-a733-4a1c-bed7-8bd3a4ddf4c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/24/DIZN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Montaż instalacji alarmowej w bud. D-2 i B 1.3 oraz rozbudowa monitoringu zew. bud. B3” obejmującego zakresem między innymi wykonanie następujących prac:
instalacja alarmowa D-2 / piętro II
- dostarczenie i montaż centrali 32 kanałowej z powiadamianiem (wraz z dostarczeniem karty SIM),
- dostarczenie i montaż klawiatury LCD - 1 szt.
- dostarczenie i montaż obudowy wraz z akumulatorem, zasilaczem oraz anteną
- dostarczenie i montaż czujek PIR np. o zasięgu 12x12 m - 20 szt.
- dostarczenie i montaż zewnętrznego sygnalizatora optyczno-akustycznego - 1 szt.
- dostarczenie i prowadzenie przewodów w rurkach – natynkowo
- dostarczenie i montaż niezbędnych akcesoriów wyposażenia
- konfiguracja oraz uruchomienie
instalacja alarmowa B 1.3 / piętro II
- dostarczenie i montaż centrali 32 kanałowej z powiadamianiem (wraz z dostarczeniem karty SIM),
- dostarczenie i montaż klawiatury LCD - 1 szt.
- dostarczenie i montaż obudowy wraz z akumulatorem, zasilaczem oraz anteną
- dostarczenie i montaż czujek PIR np. o zasięgu 12x12 m - 26 szt.
- dostarczenie i montaż zewnętrznego sygnalizatora optyczno-akustycznego - 1 szt.
- dostarczenie i prowadzenie przewodów w rurkach – natynkowo
- dostarczenie i montaż niezbędnych akcesoriów wyposażenia
- konfiguracja oraz uruchomienie
monitoring zew. B 3
- dostarczenie i montaż rejestratora (32 kanały, 256 Mb/s, 2 x SATA, HDMI, VGA, H.265) - 1 szt.
- dostarczenie i montaż kamery wewnętrzna IP sufitowa (4 Mpix, 2,8 mm, 0,003 lx, IR do 30m, WDR, H.265, AcuSense) wraz z uchwytem i puszką kamery - 1 szt.
- dostarczenie i montaż kamer IP kompaktowe zewnętrzne (8 MPix, 2,8 mm, 0,003 lx, IR do 40 m, WDR, H.265, Audio, AcuSense) wraz z uchwytami i puszkami kamer - 5 szt.
- dostarczenie i montaż Switch PoE 0098af 9xFE(8xPoE) 802.3af 124W - 1 szt.
- dostarczenie i montaż Dysk HDD 3.5” ST6000VX001 6TB SATA III - 1 szt.
- dostarczenie i montaż stacja bramowa DS-KV6113-WPE1(C) IP Villa 2 gen. (1-abonentowa, RFID, WiFi, natynkowa) - 1 szt.
- dostarczanie i montaż monitor 7" z Wi-Fi DS-KH6320-WTE1 do wideodomofonu IP - 1 szt.
- dostarczanie i montaż zwora elekromagnetyczna 280 kg - 1 szt.
- dostarczenie i ułożenie przewodów UTP kat 5e - 500 mb
- dostarczenie i montaż niezbędnych akcesoriów wyposażenia (uchwyty, korytka, itp.)
- konfiguracja oraz uruchomienie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) montaż instalacji alarmowej.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny np. uwierzytelnionych kopii umów o pracę zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu), oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające elementy stosunku pracy lub zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
4.2 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń potwierdzających spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3 czynności.
4.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez wykonawcę lub podwykonawcę przepisów prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy P.z.p
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
35121700-5 - Systemy alarmowe
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57687,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77453,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57687,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERNEST KORNOBIS WARMETECHNIK F.U.H.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 945 102 29 59
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ERNEST KORNOBIS WARMETECHNIK F.U.H.
jakie przetargi wygrała firma
ERNEST KORNOBIS WARMETECHNIK F.U.H.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57687,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotele czterogwiazdkowe
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby 65. Krakowskiego Festiwalu Filmowego - hotele trzygwiazdkowe
- (DFP.271.13.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- (DFP.271.9.2025.EM) Dostawa materiałów naczyniowych.
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon
- 492.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu I
- Dostosowanie budynku kotłowni w Domu Studenta Zana na pomieszczenia warsztatowe w zakresie wykonania instalacji wewnętrznych
- Modernizacja pomieszczeń przychodni w Niedźwiadzie celem utworzenia Działu Rehabilitacji
- Zwiększenie efektywności energetycznej Domu Kultury Widok - fili Miejskiej Strefy Kultury w Łodzi
- Budowa kanalizacji deszczowej w os. 3 Maja w Lubartowie wraz z odtworzeniem nawierzchni ulic
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.