Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00291202/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Schronienie wraz z wyżywieniem dla ok. 20 bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Siemianowic Śląskich na 2022r. - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 765 62 00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 765 62 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.siemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.mops.siemianowice.4bip.pl ; https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Schronienie wraz z wyżywieniem dla ok. 20 bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Siemianowic Śląskich na 2022r. - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-622bed79-51b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000410/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) wraz z gorącym posiłkiem + usługa kwarantanny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291202/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.330-6/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1046356,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353646,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia tj. zapewnienia całodobowego przebywania (przez 7 dni w tygodniu) w schronisku wraz z gorącym posiłkiem i zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych dla około 20 osób bezdomnych (mężczyzn i kobiet) w ilości 7.300 osobodni nie mniej niż 1.460 osobodni, w tym zapewnienie całodobowego przebywania dla osób objętych kwarantanną/izolacją wraz z całodziennym wyżywieniem (śniadanie, gorący posiłek, kolacja) z terenu Siemianowic Śląskich. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobom bezdomnym usługi aktywizacyjne ukierunkowane na: wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności.
Za gorący posiłek uważa się porcję zupy z wkładką mięsną o pojemności minimum 450 ml, o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 75 stopni Celsjusza lub drugie danie o kaloryczności co najmniej 700 kcal i temperaturze w granicach 63 stopni Celsjusza, zaś za śniadanie i kolację uważa się pieczywo + dodatki do pieczywa wraz z napojem (kawa zbożowa lub herbata).
Wykonawca zobowiązany jest spełniać w zakresie dotyczącym schronisk wszystkie standardy wynikające z rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27.04.2018r. (Dz.U. z 2018r., poz.896).
W przypadku posiadania przez wykonawcę więcej niż jednego schroniska, w których realizowane są usługi schronienia, Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę tylko jednego schroniska, w którym będą świadczone usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu Siemianowic Śląskich
Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy
Wykonawca zapewnia: dostęp do podstawowych środków higieny osobistej, takich jak mydło, papier toaletowy (przy przyjęciu do schroniska) oraz, że w schronisku panuje całkowity zakaz spożywania alkoholu i innych środków psychoaktywnych, zapewnia również, że schronisko jest wyposażone w apteczkę. Ponadto schronisko gwarantuje respektowanie wszelkich obostrzeń sanitarnych związanych z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się COVID 19 i w związku z tym zapewnia, że:są wdrożone szczególne zasady higieny osobistej oraz powierzchni, sprzętu i wyposażenia placówki;ruch osobowy w obrębie placówki jest monitorowany i ograniczony do minimum;monitorowany jest stan zdrowia personelu oraz osób korzystających ze schronienia w placówce;
pracownicy wskazujący objawy grypy lub przeziębienia bezwzględnie nie są dopuszczani do pracy;ograniczono do minimum kadrę obecną w placówce;
ograniczono wzajemny kontakt osób przebywających w schronisku oraz unika się spotkań grupowych;posiada pomieszczenie izolacyjne dla osób dbywających kwarantannę i osób podejrzanych o zakażenie wirusem COVID-19 przez okres wskazany w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie chorób zakaźnych powodujących powstanie obowiązku hospitalizacji, izolacji lub izolacji w warunkach domowych oraz obowiązku kwarantanny lub nadzoru epidemiologicznego (tekst jednolity: Dz.U. z 2021r., poz. 351 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie do:zapewnienia przyjęć osób bezdomnych do schroniska całodobowo;poszanowania sfery prywatności osób przebywających w schronisku, tworzenia warunków bytowych zbliżonych do domowych i rodzinnej atmosfery;zapewnienia pomocy mieszkańcom schroniska w sytuacjach zagrażających ich życiu lub zdrowiu poprzez umożliwienie pierwszego kontaktu z lekarzem lub placówkami służby zdrowia;prowadzenia dokumentacji schroniska, która obejmuje w szczególności: regulamin schroniska uwzględniający obostrzenia związane z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się COVID 19, dokumentację opisującą bieżące wydarzenia w schronisku, rejestr osób korzystających z pomocy schroniska wraz z oświadczeniami o przestrzeganiu regulaminu; Wykonawca zobowiązany jest w obiekcie, w którym mieści się schronisko spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego, BHP oraz przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia publicznego zobowiązany jest do ścisłej współpracy z MOPS w Siemianowicach Śląskich, służbą zdrowia, innymi podmiotami w zależności od potrzeb.
Kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku:
a) opiekun powinien posiadać wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy;
b) osoba zatrudniona na stanowisku pracownika socjalnego powinna spełniać co najmniej jeden z warunków określonych w art. 116 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r., poz. 1876 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta Koło Siemianowickie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001221128
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część zamówienia dotycząca wyżywienia/ gorącego posiłku. Podwykonawca: Śląskie Stowarzyszenie Charytatywne "Przystań"
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne w związku z realizacją projektu DLA DOBRA RODZINY w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków E F S P.
- Kompleksowa usługa konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Siemianowice Śląskie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARĆ
- Wynajem sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch szkoleń na terenie województwa dolnośląskiego.
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów w ramach projektu pn. "Wspieramy rodziny zastępcze - bo warto"
- Warsztaty wyjazdowe, edukacyjne z elementami integracji w ramach realizacji projektu pn. "Pozytywna przyszłość PLUS. [...].*
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.