eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy



Og³oszenie z dnia 2021-02-03


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00005117 z dnia 2021-02-03

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 797704880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5645cc0-4f7c-11eb-8c05-9e31c4111ebc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005117

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000133/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga prania

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=65

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytkaDokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@spzoz.wlodawa.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@spzoz.wlodawa.plWykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z Za³±cznikiem nr 9 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 800000,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonywanie kompleksowej us³ugi prania obejmuj±cej: pranie, dezynfekcjê, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie bielizny szpitalnej, ubrañ szpitalnych (zwanych ³±cznie asortymentem). a) Przez bieliznê szpitaln± nale¿y rozumieæ m.in.: po¶ciel, bieliznê operacyjn± (w tym ubrania operacyjne), noworodkow± i dzieciêc±, bieliznê z oddzia³ów, ubrania i bieliznê w³asn± pacjentów, pokrowce na materace ³ó¿kowe i przeciwodle¿ynowe, zas³ony prysznicowe, parawanowe, worki depozytowe, mopy, bieliznê wysokogabarytow± tj. materace, poduszki, koce, ko³dry.b) Przez ubrania szpitalne nale¿y rozumieæ m.in.: odzie¿ fasonow± pracowników (fartuchy, sukienki, spódnice, spodnie, garsonki damskie i mêskie, koszulki polo i inne), odzie¿ ochronn± pracowników obs³ugi technicznej, polary pracowników, odzie¿ pracowników zespo³ów transportu szpitalnego, odzie¿ pracowników szpitala itp.2) Czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego.3) Czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego.4) Transport bielizny brudnej i czystej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± oraz dostarczanie i odbiór bielizny z magazynu Zamawiaj±cego.5) Rental asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy.6) Wdro¿enie systemu RFID, pozwalaj±cego na identyfikacjê i ewidencjê asortymentu poddawanego praniu, umo¿liwiaj±cego bezdotykowe, grupowe liczenie.7) Wyposa¿enie Zamawiaj±cego min. w:a) Bramkê/wrzutniê/inne urz±dzenie z antenami do odczytywania tagów RFID wraz z zestawem komputerowym i oprogramowaniem do obs³ugi bramki/wrzutni/innego urz±dzenia, a tak¿e drukark±, do umieszczenia w magazynie brudnym,b) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem oraz anten± do odczytywania tagów RFID oraz drukark± do umieszczenia w magazynie czystym,c) Rêczne czytniki do przeprowadzania inwentaryzacji – 2 szt.,d) Wagê najazdow± z legalizacj± (wymiar min. 100x100cm ) do magazynu brudnego - 1 szt.e) Wagê najazdow± z legalizacj± (wymiar min. 100x100cm) do magazynu czystego – 1 szt.f) Wózki siatkowe do gromadzenia i transportu brudnego asortymentu oraz do transportu czystego asortymentu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do umowyg) Okablowanie i inne wyposa¿enie niezbêdne do realizacji umowy8) Trwa³e oznakowanie najmowanego asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy oraz wskazanego przez Zamawiaj±cego asortymentu, bêd±cego jego w³asno¶ci±, a tak¿e nowo kupowanego przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê asortymentu tagami RFID,z naniesieniem danych takich jak: nazwa szpitala, nazwa asortymentu (np. poszwa, ko³dra, koc), waga asortymentu, nazwa komórki organizacyjnej (w przypadku asortymentu Zamawiaj±cego), imiê i nazwisko personelu oraz nazwa komórki organizacyjnej naniesione w sposób umo¿liwiaj±cy wzrokow± identyfikacjê (w przypadku ubrañ fasonowych) lub innych danych uzgodnionych z Zamawiaj±cym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna (jako¶c us³ugi)

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wdro¿enia wynajmu i systemu RFID

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ do powy¿szego warunku 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1.000.000,00 z³ dla jednej i wszystkich szkód, obejmuj±c± ryzyko przeniesienia chorób zaka¼nych i zaka¿eñ (w tym HIV i WZW) z limitem odpowiedzialno¶ci dla jednego i wszystkich zdarzeñ nie mniejszym ni¿ 300.000,00 z³, oraz obejmuj±c± szkody powsta³e w mieniu powierzonym z limitem odpowiedzialno¶ci dla jednego i wszystkich zdarzeñ nie mniejszym ni¿ 100.000,00 z³.3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia / wykszta³cenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencja³u technicznego wykonawcy:Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:- w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonuj± co najmniej trzy zamówienia zwi±zane ze ¶wiadczeniem us³ugi prania i wynajmu bielizny w systemie RFID o warto¶ci brutto us³ugi wykonanej na dzieñ sk³adania ofert nie mniejszej ni¿ 400.000,00 z³ (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych). Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania kilku zamówieñ, warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ trzy odrêbne zamówienia, ka¿de w ramach odrêbnej umowy i ka¿de o warto¶ci wykonanej minimum 400 000,00 z³ brutto; Przynajmniej jedno zamówienie ma uwzglêdniaæ us³ugi wykonane na rzecz Szpitala. - dysponuj± pralni± wyposa¿on± w:1) pe³n± barierê higieniczn± oraz automatyczne, przelotowe urz±dzenie do dezynfekcji wózków transportowych miêdzy stron± brudn± a czyst± w pralni,2) park maszynowy z automatycznym systemem dozuj±cym ¶rodki pior±ce i dezynfekuj±ce, posiadaj±cym system rejestracji i archiwizacji danych; 3) co najmniej 1 pralnic± tunelow± zakoñczon± pras± do prania wodnego dla bielizny p³askiej, wyposa¿on± w system kontroli pH ostatniej k±pieli p³ucz±cej z mo¿liwo¶ci± automatycznego dozowania ¶rodka neutralizuj±cego w przypadku przekroczenia zadanych parametrów,4) tunel do suszenia i odpylania odzie¿y ochronnej,5) co najmniej 1 pralnico-wirówk± do prania wodnego dla bielizny noworodkowej, - dysponuj± co najmniej 2 pojazdami do transportu brudnej i czystej bielizny posiadaj±cymi aktualn± opiniê Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzaj±c±, ¿e s± przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej czystej – po procesie prania i brudnej.Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.2. Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania:1) wykonawców, którzy nie wykazali spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu,o których mowa w Rozdz. V ust. 1 SWZ;2) wykonawców, którzy nie wykazali, ¿e nie zachodz± wobec nich przes³anki okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP;3) wykonawców, którzy nie wykazali, ¿e nie zachodzi wobec nich przes³anka okre¶lone w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 6-10 ustawy PZP.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 , w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy. Wykonawca nie mo¿e po up³ywie terminu sk³adania ofert powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt 1 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;2) warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zostanie spe³niony, je¿eli: wskazane ubezpieczenie przedstawi Wykonawca, który bêdzie wykonywa³ g³ówny przedmiot zamówienia, tj. pranie, dezynfekcja, maglowanie/prasowanie;3) w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;4) w przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ;5) wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce wykazania braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni):1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji.2) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdz. VI cz. A ust. 3, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, sk³ada ka¿dy z tych wykonawców, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego.2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. Wykonawca w powy¿szej sytuacji do³±cza tak¿e Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art.118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ..2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego przez wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 5 dni):1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.;2) wykaz dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;4) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdz. VI cz. A ust. 2, sk³adaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub te¿ z osobna ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Wykonawca wraz z ofert± jest zobowi±zany do z³o¿enia ni¿ej wymienionych dokumentów przedmiotowych, na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy / us³ugi spe³niaj± wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ:1) Certyfikaty wydane przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ z normami stanowi±cymi punktowane kryteria oceny ofert zgodnie z informacja zawart± w formularzu oferty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Certyfikaty wydane przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ z normami stanowi±cymi punktowane kryteria oceny ofert zgodnie z informacja zawart± w formularzu oferty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê sk³adaj± siê:1) uzupe³niony formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SIWZ (orygina³);2) uzupe³niony formularz cenowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 7A do SIWZ (orygina³2. Wraz z ofert±, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ:1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;2) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzaj±cym: pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy;3) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia  o ile dotyczy;4) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na – orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

VIII. WYMAGANIA DOTYCZ¡CE WADIUM: 1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 6 000,00 z³ 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu,2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:1) byæ wystawione na Zamawiaj±cego,2) zawieraæ w swej tre¶ci o¶wiadczenie gwaranta (porêczyciela), w którym zobowi±zuje siê on do bezwarunkowej i nieodwo³alnej wyp³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ zasz³a jedna z przes³anek wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:Nr rachunku bankowego 92 1560 0013 2004 6508 1000 0005z dopiskiem: - Wadium do przetargu na wykonanie zamówienia: ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy.”Znak sprawy ASZ.382.1.20217. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).8. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;2) którego oferta zosta³a odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.10. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 9, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.12. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.13. Termin wa¿no¶ci wadium musi byæ zgodny z terminem zwi±zania ofert±.14. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wybrany Wykonawca zobowi±zany jest przed zawarciem umowy wnie¶æ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy na sumê stanowi±c± 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie.2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu;2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieni±dzu, Wykonawca powinien dokonaæ przelewu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:92 1560 0013 2004 6508 1000 0005z dopiskiem:„zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy – us³uga prania”przy czym przed podpisaniem umowy (tj. najpó¼niej bezpo¶rednio przed jej zawarciem), ¶rodki pieniê¿ne musz± znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.4. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê zabezpieczenia w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nazwê zamówienia;2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±;3) kwotê gwarancji;4) termin wa¿no¶ci gwarancji;5) bezwarunkowe i nieodwo³ane zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 30 dni od daty zg³oszenia ¿±dania, w zwi±zku z tym, ¿e Wykonawca, z którym podpisano umowê nie wykona³ jej lub wykona³ j± nienale¿ycie.5. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy powinno byæ wniesione w walucie polskiej (PLN).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do swz:

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-02-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za pomoc± miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-03-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

2021-02-03 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.