Og³oszenie z dnia 2021-04-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00005117/01 - Og³oszenie z dnia 2021-02-03
- 2021/BZP 00005117/02 - Og³oszenie z dnia 2021-02-03 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005833/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-08
Og³oszenie nr 2021/BZP 00027341 z dnia 2021-04-02 |
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 797704880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=651.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5645cc0-4f7c-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00027341
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000133/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³uga prania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005117/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ASZ.382.1.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 800000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonywanie kompleksowej us³ugi prania obejmuj±cej: pranie, dezynfekcjê, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie bielizny szpitalnej, ubrañ szpitalnych (zwanych ³±cznie asortymentem). a) Przez bieliznê szpitaln± nale¿y rozumieæ m.in.: po¶ciel, bieliznê operacyjn± (w tym ubrania operacyjne), noworodkow± i dzieciêc±, bieliznê z oddzia³ów, ubrania i bieliznê w³asn± pacjentów, pokrowce na materace ³ó¿kowe i przeciwodle¿ynowe, zas³ony prysznicowe, parawanowe, worki depozytowe, mopy, bieliznê wysokogabarytow± tj. materace, poduszki, koce, ko³dry.b) Przez ubrania szpitalne nale¿y rozumieæ m.in.: odzie¿ fasonow± pracowników (fartuchy, sukienki, spódnice, spodnie, garsonki damskie i mêskie, koszulki polo i inne), odzie¿ ochronn± pracowników obs³ugi technicznej, polary pracowników, odzie¿ pracowników zespo³ów transportu szpitalnego, odzie¿ pracowników szpitala itp.2) Czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego.3) Czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego.4) Transport bielizny brudnej i czystej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± oraz dostarczanie i odbiór bielizny z magazynu Zamawiaj±cego.5) Rental asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy.6) Wdro¿enie systemu RFID lub równowa¿nego, pozwalaj±cego na identyfikacjê i ewidencjê asortymentu poddawanego praniu, umo¿liwiaj±cego bezdotykowe, grupowe liczenie. Wystêpowanie w dalszej czê¶ci dokumentu i innych dokumentach nazwy RFID jest przyk³adowe i nie wyklucza rozwi±zañ równowa¿nych.7) Wyposa¿enie Zamawiaj±cego min. w:a) Bramkê/wrzutniê/inne urz±dzenie z antenami do odczytywania tagów RFID wraz z zestawem komputerowym i oprogramowaniem do obs³ugi bramki/wrzutni/innego urz±dzenia, a tak¿e drukark±, do umieszczenia w magazynie brudnym,b) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem oraz anten± do odczytywania tagów RFID oraz drukark± do umieszczenia w magazynie czystym,c) Rêczne czytniki do przeprowadzania inwentaryzacji – 2 szt.,d) Wagê najazdow± z legalizacj± (wymiar min. 100x100cm ) do magazynu brudnego - 1 szt.e) Wagê najazdow± z legalizacj± (wymiar min. 100x100cm) do magazynu czystego – 1 szt.f) Wózki siatkowe do gromadzenia i transportu brudnego asortymentu oraz do transportu czystego asortymentu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do umowyg) Okablowanie i inne wyposa¿enie niezbêdne do realizacji umowy8) Trwa³e oznakowanie najmowanego asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy oraz wskazanego przez Zamawiaj±cego asortymentu, bêd±cego jego w³asno¶ci±, a tak¿e nowo kupowanego przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê asortymentu tagami RFID,z naniesieniem danych takich jak: nazwa szpitala, nazwa asortymentu (np. poszwa, ko³dra, koc), waga asortymentu, nazwa komórki organizacyjnej (w przypadku asortymentu Zamawiaj±cego), imiê i nazwisko personelu oraz nazwa komórki organizacyjnej naniesione w sposób umo¿liwiaj±cy wzrokow± identyfikacjê (w przypadku ubrañ fasonowych) lub innych danych uzgodnionych z Zamawiaj±cym.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1026890,1
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1026890,1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1026890,1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679010331
7.3.3) Ulica: ul. P³k St. St. D±bka 16
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1026890,1
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-158.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-02 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Przebudowa dróg powiatowych: 1627L w m. Lubowierz, 1090L Hanna - Janówka i 1724L w m. Orchówek
- Dostawa implantów wraz z utworzeniem banku implantów w siedzibie zamawiaj±cego i udostêpnieniem sprzêtu do wykonania zabiegów.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 - pochodz±ce z przetwarzania odpadów o kodach: 20 01 39, 15 01 06, 15 01 01, 15 01 02- w ilo¶ci do 1500 Mg".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 104273L - ul. Mostowa we W³odawie wraz z infrastruktur± techniczn±"
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego sprz±tania i utrzymania sta³ej czysto¶ci w czê¶ci budynków wynajmowanych przez Szko³ê G³ówn± Miko³aja Kopernika
- Us³ugi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. ¦w. Jadwigi w Opolu
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb Uzdrowiska Gocza³kowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzib± w Gocza³kowicach - Zdroju
- Us³uga pralnicza hotelowej bielizny po¶cielowej i sto³owej oraz odzie¿y gastronomicznej.
- Us³ugi pralnicze dla Centrali NIK.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.