eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa › ¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy



Og³oszenie z dnia 2021-04-02


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00027341 z dnia 2021-04-02

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 797704880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=65

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych bielizny szpitalnej wraz z jej wynajmem oraz wdro¿enie Systemu RFID dla SPZOZ we W³odawie w okresie 36 miesiêcy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5645cc0-4f7c-11eb-8c05-9e31c4111ebc

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00027341

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000133/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga prania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00005117/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASZ.382.1.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonywanie kompleksowej us³ugi prania obejmuj±cej: pranie, dezynfekcjê, suszenie, prasowanie, maglowanie, sk³adanie bielizny szpitalnej, ubrañ szpitalnych (zwanych ³±cznie asortymentem). a) Przez bieliznê szpitaln± nale¿y rozumieæ m.in.: po¶ciel, bieliznê operacyjn± (w tym ubrania operacyjne), noworodkow± i dzieciêc±, bieliznê z oddzia³ów, ubrania i bieliznê w³asn± pacjentów, pokrowce na materace ³ó¿kowe i przeciwodle¿ynowe, zas³ony prysznicowe, parawanowe, worki depozytowe, mopy, bieliznê wysokogabarytow± tj. materace, poduszki, koce, ko³dry.b) Przez ubrania szpitalne nale¿y rozumieæ m.in.: odzie¿ fasonow± pracowników (fartuchy, sukienki, spódnice, spodnie, garsonki damskie i mêskie, koszulki polo i inne), odzie¿ ochronn± pracowników obs³ugi technicznej, polary pracowników, odzie¿ pracowników zespo³ów transportu szpitalnego, odzie¿ pracowników szpitala itp.2) Czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego.3) Czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego.4) Transport bielizny brudnej i czystej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± oraz dostarczanie i odbiór bielizny z magazynu Zamawiaj±cego.5) Rental asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy.6) Wdro¿enie systemu RFID lub równowa¿nego, pozwalaj±cego na identyfikacjê i ewidencjê asortymentu poddawanego praniu, umo¿liwiaj±cego bezdotykowe, grupowe liczenie. Wystêpowanie w dalszej czê¶ci dokumentu i innych dokumentach nazwy RFID jest przyk³adowe i nie wyklucza rozwi±zañ równowa¿nych.7) Wyposa¿enie Zamawiaj±cego min. w:a) Bramkê/wrzutniê/inne urz±dzenie z antenami do odczytywania tagów RFID wraz z zestawem komputerowym i oprogramowaniem do obs³ugi bramki/wrzutni/innego urz±dzenia, a tak¿e drukark±, do umieszczenia w magazynie brudnym,b) Zestaw komputerowy z oprogramowaniem oraz anten± do odczytywania tagów RFID oraz drukark± do umieszczenia w magazynie czystym,c) Rêczne czytniki do przeprowadzania inwentaryzacji – 2 szt.,d) Wagê najazdow± z legalizacj± (wymiar min. 100x100cm ) do magazynu brudnego - 1 szt.e) Wagê najazdow± z legalizacj± (wymiar min. 100x100cm) do magazynu czystego – 1 szt.f) Wózki siatkowe do gromadzenia i transportu brudnego asortymentu oraz do transportu czystego asortymentu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do umowyg) Okablowanie i inne wyposa¿enie niezbêdne do realizacji umowy8) Trwa³e oznakowanie najmowanego asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do umowy oraz wskazanego przez Zamawiaj±cego asortymentu, bêd±cego jego w³asno¶ci±, a tak¿e nowo kupowanego przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê asortymentu tagami RFID,z naniesieniem danych takich jak: nazwa szpitala, nazwa asortymentu (np. poszwa, ko³dra, koc), waga asortymentu, nazwa komórki organizacyjnej (w przypadku asortymentu Zamawiaj±cego), imiê i nazwisko personelu oraz nazwa komórki organizacyjnej naniesione w sposób umo¿liwiaj±cy wzrokow± identyfikacjê (w przypadku ubrañ fasonowych) lub innych danych uzgodnionych z Zamawiaj±cym.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1026890,1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1026890,1

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1026890,1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 679010331

7.3.3) Ulica: ul. P³k St. St. D±bka 16

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1026890,1

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-15

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-02 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o wyniku postêpowania - - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.