eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MałdytyZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE



Ogłoszenie z dnia 2025-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280262964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrocin

1.5.2.) Miejscowość: Małdyty

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-330

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 7581715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsckr.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.zsckr.net/#/offer/d44be51f-53b3-4d4e-805a-f2326a73d8b1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a907e3-8cc9-460a-b415-708538aed3ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00006231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312766/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616955

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.ZP.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO DLA ZSCKR w DOBROCINIE

Zakres zamówienia obejmuje dostawę dostawę i montaż wyposażenia meblowego do Zamawiającego, tj.:
1.Fotele biurowe obrotowe - 4 szt.
2.Krzesła szkolne 1 - 14 szt.
3.Krzesła szkolne 2 - 35 szt.
4.Biurko komputerowe - 14 szt.
5.Biurko z ruchomym kontenerkiem - 1 szt.
6.Stół konferencyjny - 1 szt.
7.Stół do jadalni - 4 szt.
8.Meble kuchenne - 1 kpl.
9.Gablota informacyjna - 6 szt.
10.Regał - 1 szt.
11.Szafka - 2 szt.
12.Szafka - 1 szt.
13.Szafka - 1 szt.
14.Szafki odzieżowe z ławką (siedziskiem) - 25 kpl.
15.Rozkładany narożnik z regulowanymi zagłówkami - 2 szt.
16.Pufy z podnóżkiem - 6 szt.
17.Stoliki okolicznościowe 2 w 1 - 2 szt.
18.Krzesła tapicerowane welurowe - 6 szt.
19.Szafka na książki (regał) - 2 szt.
20.Szafka na buty na wymiar - 4 szt.
21.Leżak - 40 szt.
22.Ławka drewniana - 9 szt.
23.Stół zewnętrzny - 6 szt.
24.Krzesła zewnętrzne - 36 szt.
25.Altana - 2 szt.
26.Szafka zamykana na klucz - 1 szt.
28.Biurka z komodą - 6 szt.
29. Biurka - 10 szt.
30. Regał na artykuły chemiczne - 1 szt.
31. Szafa ubraniowa pracownicza - 2 szt.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8A do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928210-3 - Wiaty drewniane

4.5.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: ZAKUP WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE

Zadanie polega na:
Dostawie wyposażenia komputerowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie.

Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia komputerowego do Zamawiającego, tj.:

1.Laptopy wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym - 4 szt.
2.Urządzenia wielofunkcyjne - 4 szt.
3.Monitory interaktywne 75" z wbudowanym systemem operacyjnym - 5 szt.
4.Konsola do gier - 1 szt.
5.Głośnik bluetooth przenośny - 1 szt.
6.UPSy - 25 szt.
7.Komputery typu All-In-One wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym- 25 szt.

Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 8B do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226402,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234757,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226402,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495550

7.3.3) Ulica: ul. Kotomierska 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226402,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161858,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161858,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161858,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolska Grupa IT Danuta Walczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791326774

7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 3/161

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-072

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161858,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.