Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00513985/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
- 2023/BZP 00523068/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Sokólskiego i jego
jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sokolka-powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Sokólskiego i jegojednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05256c85-8abb-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031913/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Sokólskiego i jednostek organizacyjnych na okres 36 miesięcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.23.2023.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 312000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia w zakresie:
1) Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk,
2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku oraz kradzieży zwykłej,
3) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
4) Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia,
5) Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250302,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250302,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250302,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1070006155
7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
jakie przetargi wygrała firma
UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-12 do 2025-12-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół w ramach programu Aktywna Szkoła
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych na terenie gminy Sokółka przy ul. Białostockiej bn. w Sokółce od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GALEWICE"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATOWEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SP. Z O.O. W WOŁOWIE
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Tułowice
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Rewal
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU POWIATU SIERADZKIEGO
- Ubezpieczenie floty samolotów Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie wraz z ubezpieczeniem OC działalności lotniczej - II edycja
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.