Ogłoszenie z dnia 2025-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00613341/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368881389
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scpu@scpu.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpu.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03da8199-e67a-49d2-a6d8-f5d3dec443b31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03da8199-e67a-49d2-a6d8-f5d3dec443b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00007377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCPU.D. 171.3.2024.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550320 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 492 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 119 godzin w sobotę,
c) 41 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 80660,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 1238 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 34 godzin w sobotę,
c) 63 godzin w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 162430,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 803 godzin w dni od poniedziałku do piątku,
b) 144 godzin w sobotę,
c) 184 godziny w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 142680,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:a) 443 godziny w dni od poniedziałku do piątku,
b) 303 godzin w sobotę,
c) 480 godziny w niedzielę oraz w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
4.5.5.) Wartość części: 164550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidulana Praktyka Lekarska Ogólna Grzegorz Arabski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8561693542
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 25
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA - ARABSKI GRZEGORZ
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA OGÓLNA - ARABSKI GRZEGORZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80660 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162430 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162430 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162430 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tarek AL-ansi Indywidualna Praktyka Lekarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941447668
7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 21/10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-120
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162430 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska Bogdan Malicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551428388
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-201
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRAKTYKA LEKARSKA BOGDAN MALICKI
jakie przetargi wygrała firma
PRAKTYKA LEKARSKA BOGDAN MALICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164550 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Praktyka Lekarska Rusłan Segeda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721715778
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6/15
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Praktyka lekarska Rusłan Segeda
jakie przetargi wygrała firma
Praktyka lekarska Rusłan Segeda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji (w dniach od 01.06.2025 r. do 04.06.2025 r.) naukowej pn. "Inżynieria Materiałowa - Materiały i Technologie"
- Utrzymanie tj. konserwacja i naprawy elementów Systemu Informacji Miejskiej (SIM) oraz uzupełnianie oznakowania nowo powstałych ulic na terenie miasta Szczecin.
- Dostawa żywności do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- TP- 2/25 Dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego szpitalnego w budynku Centrum Diagnostyki i Terapii Nowotworów
- Wykonanie w 2025 roku usług dotyczących szacowania wartości nieruchomości oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w postaci map do celów prawnych w zakresie zadań realizowanych przez WZiON
- Sukcesywne dostawy środków czystości i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania- Gmina Daleszyce w 2025 roku
- Zabezpieczenie medyczne podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - Etap I.
- 42/TRNS-S/DCZP/2024/P Udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej - Usługi transportu medycznego karetką typu "S" z zespołem specjalistycznym dla pacjentów DCZP sp. z o.o.
- Usługa zabezpieczenia medycznego przedsięwzięć szkoleniowych w Jednostce Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCYNY PRACY I INNYCH USŁUG MEDYCZNYCH
- Usługi medycyny pracy dla pracowników/funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.