Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba74b27-5675-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002727/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opróżnianie koszy na terenie miasta Piły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300724/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ/341/25/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udostępnianiu i opróżnieniu koszy ulicznych na terenie miasta Piły w okresie obowiązywania umowy od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.Z podziałem na dwa okresy: okres letni (od 1.04.2022 r. do 30.09.2022 r.) i zimowy (od 01.01.2022 r. do 31.03.2022 r. oraz 01.10.2022 r. do 31.12.2022 r.)
Ilość koszy ulicznych – 358 szt. (337 szt. stanowiących własność Wykonawcy i 21 szt. stanowiących własność Zamawiającego)
Opróżnianie koszy należy wykonywać wg harmonogramu z podziałem na okres letni i zimowy:
Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie letnim:
dwa razy w tygodniu (wtorek i piątek),
dwa razy w tygodniu (poniedziałek i piątek),
jeden raz w tygodniu (środa).
Częstotliwość opróżniania koszy w sezonie zimowym:
jeden raz w tygodniu (poniedziałek),
jeden raz w tygodniu (wtorek),
jeden raz w tygodniu (środa).
Częstotliwość opróżniania koszy od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.:
trzy razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek),
cztery razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota).
Szczegółowa lokalizacja koszy ulicznych Wykonawcy oraz Zamawiającego została określona
w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 210117,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnienie oraz opróżnianie 253 szt. koszy ulicznych na odpady komunalne będącychwłasnością Wykonawcy, wraz z wywozem i utylizacja zebranych odpadów.
Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana w okresie zimowym:
- od 03.01.2022 do 31.03.2022 oraz 01.10.2022 do 31.12.2022 w dni robocze (czwartek)
do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00.
Usługa opróżniania koszy w okresie letnim:
- od 01.04.2022 do 30.09.2022 w dni robocze (poniedziałek i czwartek) do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00. Opróżnianie
w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00. W przypadku gdy dzień opróżniania koszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy (np. w dni świąteczne) opróżnianie powinno nastąpić w dniu poprzedzającym taki dzień.
Lokalizacja koszy została określona w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy
w parkach, skwerach oraz na placach zabaw na terenie miasta Piły z podziałem na okres letni
i zimowy ze względu na różną częstotliwość opróżniania.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione
w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 148797,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opróżnianie 167 szt. koszy parkowych na odpady komunalne będących własnością Zamawiającegowraz z wywozem i utylizacją zebranych odpadów.
Usługa opróżniania koszy musi być wykonywana w okresie zimowym:
- od 03.01.2022 do 31.03.2022 oraz 01.10.2022 do 31.12.2022 w dni robocze (czwartek)
do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00.
Usługa opróżniania koszy w okresie letnim:
- od 01.04.2022 do 30.09.2022 w dni robocze (poniedziałek i czwartek) do godziny 14.00. Opróżnianie w soboty powinno odbywać się od godziny 14.00 do godziny 18.00. Opróżnianie
w niedzielę powinno odbywać się do godz. 11.00.
W przypadku gdy dzień opróżniania koszy jest dniem ustawowo wolnym od pracy (np. w dni świąteczne) opróżnianie powinno nastąpić w dniu poprzedzającym taki dzień.
Lokalizacja koszy została określona w załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
Opróżnianie koszy należy wykonywać według ustalonego harmonogramu opróżniania koszy
w parkach, skwerach oraz na placach zabaw na terenie miasta Piły z podziałem na okres letni
i zimowy ze względu na różną częstotliwość opróżniania.
Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały przedstawione załączniku Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 114347,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218147,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218147,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218147,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218147,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153426,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153426,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153426,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153426,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119388,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119388,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119388,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Altvater Piła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641796232
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119388,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Oczyszczanie chodników, dróg rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych oraz placów na terenie miasta Piły
- Artykuły biurowe
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów kampusu ANS w Pile przy ul. Podchorążych 10 i odsprzedaż energii elektrycznej
- Dostawy produktów mącznych świeżych
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: murarsko- tynkarskich i malarskich na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Usługa wywozu odpadów stałych, zmieszanych i segregowanych oraz wywóz kontenerami odpadów komunalnych, gabarytowych, zmieszanych
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części) 2025-2026
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.