Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236402/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00242153/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00253923/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00331192/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OPOLU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531502621
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ozimska 19
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-057
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.7.) Numer telefonu: 774531884
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.projekt@winb.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: winbopole.bip.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008954
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00341904/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego
i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego
w Opolu wraz z przeniesieniem na Zamawiającego własności ww. sprzętu komputerowego i oprogramowania.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
część I zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania obejmująca dostawę:
- laptopa 14” – 6 szt.,
- torby na laptop 14” – 6 szt.,
- dedykowanej stacji dokującej do laptopa z zasilaczem – 6szt.,
- uniwersalnej stacji dokującej USB-C z zasilaczem – 5 szt.,
- dedykowany zestaw bezprzewodowy: klawiatura i mysz – 13 szt.,
- uchwyt na 2 szt. monitorów – 11 szt.,
- monitor 27 cali – 22szt.,
- program Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (lub nowszy) lub równoważny – 7 szt.,
- komputer stacjonarny – 1 szt.,
- monitor LCD z podświetlaniem LED 22” – 2 szt.,
- słuchawki z mikrofonem nauszne – 16 szt.,
- skaner dokumentów – 1 szt.,
- dyski ssd – 2 szt.,
- uniwersalny zasilacz do replikatorów portów – 6 szt.,
3. Sprzęt wskazany w części I ma być sprzętem fabrycznie nowym
i nieużywanym, spełniającym wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ - OPZ.
4. Zamawiający wymaga aby każdy oferowany sprzęt elektroniczny wskazany
w części I:
1)posiadał certyfikat jakości ISO 9001 i ISO 14001 dla producenta urządzenia (sprzętu elektronicznego),
2)posiadał deklarację zgodności CE dla każdego urządzenia.
5. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia dla części I jest siedziba Zamawiającego w Opolu, przy ul. Ozimskiej 19, 45-057 Opole.
6. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy sprzętu komputerowego
i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu w zakresie części I dla:
- laptopa 14” – 6 szt.,
- torby na laptop 14” – 6 szt.,
- dedykowanej stacji dokującej do laptopa z zasilaczem – 6szt.,
- uniwersalnej stacji dokującej USB-C z zasilaczem – 1 szt.,
- dedykowany zestaw bezprzewodowy: klawiatura i mysz – 7 szt.,
- uchwyt na 2 szt. monitorów – 7 szt.,
- monitor 27 cali – 14 szt.,
- program Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (lub nowszy) lub równoważny – 6 szt.,
- słuchawki z mikrofonem nauszne – 16 szt.,
- skaner dokumentów – 1 szt.,
- dyski ssd – 2 szt.,
- uniwersalny zasilacz do replikatorów portów – 6 szt.,
jest realizowany w ramach projektu „Plan Działań nadzoru budowlanego na lata 2021-2023 o numerze POIS.10.01.00-00-0700/21, w ramach Działania 10.1 oś priorytetowa X „Pomoc techniczna” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020”
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawierają załączniki
1) Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
2) Załączniku nr 2 do SWZ – Wzór Formularza oferty.
3) Załączniku nr 3 do SWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami dla części I.
4) Załącznik nr 4 do SWZ - Opis równoważności oprogramowania Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (lub nowszy).
5) Załączniku nr 6 do SWZ -Wydajność procesora wg strony www.cpubenchmark.nethigh_end_cpus.html.
6) Załączniku nr 7 do SWZ – Wydajności karty graficznej wg strony Passmark.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Urządzenia komputerowe
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Szyny lub uchwyty do zawieszania,Komputery przenośne,Komputer biurkowy,Skanery komputerowe,Wyświetlacze płaskie,Napędy dyskowe,Części, akcesoria i wyroby do komputerów,Akcesoria komputerowe,Torby na komputery przenośne,Akcesoria zasilające,Myszka komputerowa,Klawiatury komputerowe,Słuchawki,Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania,Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),Usługi dostawy oprogramowania
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
531091158
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
531091158
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
ul. Oleska 119
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Oleska 119
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Opole
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Opole
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
45-231
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
45-231
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
opolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
opolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna,
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Cedartex T&D Żukowski Spółka Jawna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
Po zmianie:
21
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - dni
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-12-03
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-12-03
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
22755
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
22755,0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.