eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2024.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gagarina 11

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a2186e4-7259-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a2186e4-7259-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00317085/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w 2024r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 90-DZP.261.152.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biblioteki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych, posiadających w numeracji nadanej przez wydawcę 2024 rok.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) część 1, obejmującą listę nr 1 na rok 2024 – czasopisma z Europy Wschodniej i Środkowej,
2) część 2, obejmującą listę nr 2 na rok 2024 – czasopisma amerykańskie,
3) część 3, obejmującą listę nr 3 na rok 2024 – czasopisma zachodnie,
4) część 4, obejmującą listę nr 4 na rok 2024 – czasopisma oraz bazy online.
3. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ zawierającym listy czasopism.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym, odpowiednio do danej części zamówienia, załącznik nr 5a i/lub 5b, i/lub 5c, i/lub 5d do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22212000-9, 72320000-4.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem jak niżej:
1) część 1 zamówienia - lista 1 (czasopisma drukowane),
2) część 2 zamówienia - lista 2 (czasopisma drukowane i online),
3) część 3 zamówienia - lista 3 (czasopisma drukowane i online),
4) część 4 zamówienia - lista 4 (czasopisma online).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. W przypadku czasopism ukazujących się jeden raz w roku, wyróżnionych na listach pogrubioną kursywą, przedmiotem zamówienia będzie wolumin/tom wskazany na liście przez Zamawiającego.
W przypadku czasopism ukazujących się na przełomie roku, wyróżnionych na liście nr 2 dwiema gwiazdkami (**), przedmiotem zamówienia będą wszystkie numery przypadające na dany volumin/tom wskazany przez Zamawiającego, począwszy od numeru pierwszego (nawet jeśli ukazał się z datą nominalną 2023 r.) do numeru ostatniego (nawet jeśli ukaże się z datą nominalną 2025 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 6505,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biblioteki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych, posiadających w numeracji nadanej przez wydawcę 2024 rok.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) część 1, obejmującą listę nr 1 na rok 2024 – czasopisma z Europy Wschodniej i Środkowej,
2) część 2, obejmującą listę nr 2 na rok 2024 – czasopisma amerykańskie,
3) część 3, obejmującą listę nr 3 na rok 2024 – czasopisma zachodnie,
4) część 4, obejmującą listę nr 4 na rok 2024 – czasopisma oraz bazy online.
3. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ zawierającym listy czasopism.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym, odpowiednio do danej części zamówienia, załącznik nr 5a i/lub 5b, i/lub 5c, i/lub 5d do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22212000-9, 72320000-4.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem jak niżej:
1) część 1 zamówienia - lista 1 (czasopisma drukowane),
2) część 2 zamówienia - lista 2 (czasopisma drukowane i online),
3) część 3 zamówienia - lista 3 (czasopisma drukowane i online),
4) część 4 zamówienia - lista 4 (czasopisma online).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. W przypadku czasopism ukazujących się jeden raz w roku, wyróżnionych na listach pogrubioną kursywą, przedmiotem zamówienia będzie wolumin/tom wskazany na liście przez Zamawiającego.
W przypadku czasopism ukazujących się na przełomie roku, wyróżnionych na liście nr 2 dwiema gwiazdkami (**), przedmiotem zamówienia będą wszystkie numery przypadające na dany volumin/tom wskazany przez Zamawiającego, począwszy od numeru pierwszego (nawet jeśli ukazał się z datą nominalną 2023 r.) do numeru ostatniego (nawet jeśli ukaże się z datą nominalną 2025 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 13751,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biblioteki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych, posiadających w numeracji nadanej przez wydawcę 2024 rok.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) część 1, obejmującą listę nr 1 na rok 2024 – czasopisma z Europy Wschodniej i Środkowej,
2) część 2, obejmującą listę nr 2 na rok 2024 – czasopisma amerykańskie,
3) część 3, obejmującą listę nr 3 na rok 2024 – czasopisma zachodnie,
4) część 4, obejmującą listę nr 4 na rok 2024 – czasopisma oraz bazy online.
3. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ zawierającym listy czasopism.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym, odpowiednio do danej części zamówienia, załącznik nr 5a i/lub 5b, i/lub 5c, i/lub 5d do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22212000-9, 72320000-4.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem jak niżej:
1) część 1 zamówienia - lista 1 (czasopisma drukowane),
2) część 2 zamówienia - lista 2 (czasopisma drukowane i online),
3) część 3 zamówienia - lista 3 (czasopisma drukowane i online),
4) część 4 zamówienia - lista 4 (czasopisma online).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. W przypadku czasopism ukazujących się jeden raz w roku, wyróżnionych na listach pogrubioną kursywą, przedmiotem zamówienia będzie wolumin/tom wskazany na liście przez Zamawiającego.
W przypadku czasopism ukazujących się na przełomie roku, wyróżnionych na liście nr 2 dwiema gwiazdkami (**), przedmiotem zamówienia będą wszystkie numery przypadające na dany volumin/tom wskazany przez Zamawiającego, począwszy od numeru pierwszego (nawet jeśli ukazał się z datą nominalną 2023 r.) do numeru ostatniego (nawet jeśli ukaże się z datą nominalną 2025 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 75518,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biblioteki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu czasopism zagranicznych drukowanych oraz zakup dostępu online do czasopism i baz elektronicznych, posiadających w numeracji nadanej przez wydawcę 2024 rok.
2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części:
1) część 1, obejmującą listę nr 1 na rok 2024 – czasopisma z Europy Wschodniej i Środkowej,
2) część 2, obejmującą listę nr 2 na rok 2024 – czasopisma amerykańskie,
3) część 3, obejmującą listę nr 3 na rok 2024 – czasopisma zachodnie,
4) część 4, obejmującą listę nr 4 na rok 2024 – czasopisma oraz bazy online.
3. Przedmiot zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 2 do SWZ zawierającym listy czasopism.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym, odpowiednio do danej części zamówienia, załącznik nr 5a i/lub 5b, i/lub 5c, i/lub 5d do SWZ.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 22212000-9, 72320000-4.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem jak niżej:
1) część 1 zamówienia - lista 1 (czasopisma drukowane),
2) część 2 zamówienia - lista 2 (czasopisma drukowane i online),
3) część 3 zamówienia - lista 3 (czasopisma drukowane i online),
4) część 4 zamówienia - lista 4 (czasopisma online).
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
8. W przypadku czasopism ukazujących się jeden raz w roku, wyróżnionych na listach pogrubioną kursywą, przedmiotem zamówienia będzie wolumin/tom wskazany na liście przez Zamawiającego.
W przypadku czasopism ukazujących się na przełomie roku, wyróżnionych na liście nr 2 dwiema gwiazdkami (**), przedmiotem zamówienia będą wszystkie numery przypadające na dany volumin/tom wskazany przez Zamawiającego, począwszy od numeru pierwszego (nawet jeśli ukazał się z datą nominalną 2023 r.) do numeru ostatniego (nawet jeśli ukaże się z datą nominalną 2025 r.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 22212000-9 - Czasopisma

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 108193,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6985,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6985,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6985,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrala Handlu Zagranicznego Ars Polona S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251700016

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców 25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-933

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6985,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13763,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14887,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13763,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBSCO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512182463

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-359

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13763,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75368,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75555,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75368,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBSCO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512182463

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-359

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75368,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108319,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110844,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108319,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBSCO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512182463

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-359

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108319,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.