eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Dostawa elementów informacji pasażerskiej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu dynamicznej informacji pasażerskiej"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elementów informacji pasażerskiej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu dynamicznej informacji pasażerskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389450569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 32a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gpa.grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpa.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1016614

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa elementów informacji pasażerskiej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu dynamicznej informacji pasażerskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f66f91e-7402-4334-bbc8-564680590bf2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00327767/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa elementów informacji pasażerskiej oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu dynamicznej informacji pasażerskiej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00593119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPA.272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 992973,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1.1. W ramach niniejszej Umowy Wykonawca zobowiązuje się, za wynagrodzeniem:
2.1.1.1. Dostarczyć 20 szt. Lokalizatorów do pojazdów wraz z anteną w terminie do 29 listopada 2024 r.;
2.1.1.2. Wdrożyć i udostępnić Zamawiającemu System dynamicznej informacji pasażerskiej (SDIP) w czasie rzeczywistym wykorzystującym 127 szt. lokalizatorów do pojazdów wraz z anteną posiadanych przez Zamawiającego oraz 20 szt. nowych lokalizatorów o których mowa w punkcie 2.1.1.1, (razem łącznie 147 lokalizatorów), zwany dalej „Systemem” w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r., na potrzeby publicznego transportu zbiorowego organizowanego przez Związek Powiatowo-Gminny Grodziskie Przewozy Autobusowe; Udostępniony System ma być funkcjonalnie podzielony na dwie główne części:
2.1.1.2.1. Panel Dyspozytorski – którym posługiwać się będą pracownicy zarządzający komunikacją z ramienia Zamawiającego oraz Operator przewozów, służący nadzorowi ruchu w czasie rzeczywistym, a także umożliwiający analizę zgromadzonych informacji o ruchu pojazdów.
2.1.1.2.2. System Informacji Pasażerskiej (dalej jako SIP) – stanowiący dla pasażerów źródło informacji o najbliższych odjazdach komunikacji publicznej Zamawiającego, zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i rzeczywistym - z uwzględnieniem panujących warunków drogowych.
2.1.1.3. Dostarczyć, zamontować i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie na przystankach 2 szt. słupów informacyjnych typu „TOTEM” z 4 tablicami każda wykonanymi w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
2.1.1.4. Dostarczyć, zamontować i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie na przystankach 2 szt. dwustronnych tablic przystankowych typu „MAXI-2” wykonanych w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
2.1.1.5. Dostarczyć, zamontować i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie na przystankach 4 szt. jednostronnych tablic przystankowych typu „MAXI” wykonanych w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
2.1.1.6. Dostarczyć, zamontować i uruchomić system zliczania pasażerów w 20 dwuwejściowych autobusach Operatorów przewozów w terminie do 1 marca 2025 r. oraz zapewnić prawidłowe jego funkcjonowanie i obsługę w o okresie od momentu montażu do 31 grudnia 2025 r.
2.1.1.7. Zapewnić obsługę systemu zliczania pasażerów dla 8 autobusów Solaris Urbino 10,5 oraz 3 autobusów Solaris Urbino 12 electric należących do Zamawiającego, wyposażonych już w system zliczania pasażerów, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. dla autobusów Solaris Urbino 10,5 i w okresie od 1 października do 31 grudnia 2025 r. dla autobusów elektrycznych.
System zliczania pasażerów musi być powiązany z Systemem dynamicznej informacji pasażerskiej i dostępny do obsługi i analizy danych w Panelu Dyspozytorskim.
2.1.1.4. Dostarczyć, zamontować i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie na przystankach 2 szt. dwustronnych tablic przystankowych typu „MAXI-2” wykonanych w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
2.1.1.5. Dostarczyć, zamontować i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie na przystankach 4 szt. jednostronnych tablic przystankowych typu „MAXI” wykonanych w technologii e-papieru do prezentowania informacji pasażerskiej;
2.1.1.6. Dostarczyć, zamontować i uruchomić system zliczania pasażerów w 20 dwuwejściowych autobusach Operatorów przewozów w terminie do 1 marca 2025 r. oraz zapewnić prawidłowe jego funkcjonowanie i obsługę w o okresie od momentu montażu do 31 grudnia 2025 r.
2.1.1.7. Zapewnić obsługę systemu zliczania pasażerów dla 8 autobusów Solaris Urbino 10,5 oraz 3 autobusów Solaris Urbino 12 electric należących do Zamawiającego, wyposażonych już w system zliczania pasażerów, w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. dla autobusów Solaris Urbino 10,5 i w okresie od 1 października do 31 grudnia 2025 r. dla autobusów elektrycznych.
System zliczania pasażerów musi być powiązany z Systemem dynamicznej informacji pasażerskiej i dostępny do obsługi i analizy danych w Panelu Dyspozytorskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48813200-2 - System informacji pasażerskiej czasu rzeczywistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34924000-0 - Zmienne znaki informacyjne

34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu

72300000-8 - Usługi w zakresie danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1219116,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1219116,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1219116,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Operibus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322013075

7.3.3) Ulica: Jedności Narodowej 234/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-302

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1219116,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-11 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.