Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00330255/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW
w placówce objętej wsparciem SCWEW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEWw placówce objętej wsparciem SCWEW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc95c93-643d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330255/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SCWEW.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w placówce objętej wsparciem w celu realizacji Projektu Grantowego „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.4.2. Pełnienie powierzonej funkcji dotyczy realizacji Etapów III-VIII Projektu Grantowego tj. do 30.06.2023 r.
4.3. Do zakresu obowiązków koordynatora należeć będzie:
a) Przeprowadzenie pogłębionej diagnozy szkół i przedszkoli objętych wsparciem tj. działań związanych z rozpoznaniem potrzeb i możliwości w zakresie edukacji włączającej w przedszkolach i szkołach objętych wsparciem.
b) Rozpowszechnianie informacji o SCWEW poprzez udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych oraz profilaktycznych na rzecz edukacji włączającej (konferencje, kampanie społeczne, imprezy integracyjne i inne.
c) Gromadzenie i analiza informacji o potrzebach przedszkola / szkoły ogólnodostępnych w zakresie wsparcia w obszarze włączania (diagnozowanie potrzeb).
d) Koordynowanie w szkole działań zaplanowanych we współpracy ze SCWEW.
e) Opracowanie harmonogramu działań w przedszkolu / szkole ogólnodostępnych we współpracy z
kadrą szkoły i SCWEW.
f) Prowadzenie punktu konsultacyjnego w przedszkolu / szkole ogólnodostępnej.
g) Udzielanie konsultacji eksperckich w trudnościach zgłaszanych przez pracowników przedszkoli / szkól ogólnodostępnych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej.
h) Udział w radach szkoleniowych organizowanych przez SCWEW.
i) Prowadzenie konsultacji dla rodziców i dzieci w zakresie wsparcia specjalistycznego w ramach stałego dyżuru 1 raz w tygodniu w określony dzień.
j) Prowadzenie obserwacji wspierających / superwizji koleżeńskich.
k) Udział w organizacji i prowadzeniu sieci współpracy i samokształcenia
l) Prowadzenie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań na zakończenie każdego etapu, współpraca przy opracowaniu publikacji.
m) Wypożyczanie sprzętu specjalistycznego, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych
n) Prowadzenie modelowych zajęć / lekcji pokazowych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej
o) Udział w ewaluacji przedsięwzięcia grantowego
4.4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań, przy założeniu iż zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy do niniejszego projektu wynosi 40 godzin w miesiącu liczone na jedną placówkę.
4.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania:
Zadanie 1 Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w Szkole Podstawowej w Krupcu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79410000-1 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
85312320-8 - Usługi doradztwa
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w placówce objętej wsparciem w celu realizacji Projektu Grantowego „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW)”.4.2. Pełnienie powierzonej funkcji dotyczy realizacji Etapów III-VIII Projektu Grantowego tj. do 30.06.2023 r.
4.3. Do zakresu obowiązków koordynatora należeć będzie:
a) Przeprowadzenie pogłębionej diagnozy szkół i przedszkoli objętych wsparciem tj. działań związanych z rozpoznaniem potrzeb i możliwości w zakresie edukacji włączającej w przedszkolach i szkołach objętych wsparciem.
b) Rozpowszechnianie informacji o SCWEW poprzez udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych oraz profilaktycznych na rzecz edukacji włączającej (konferencje, kampanie społeczne, imprezy integracyjne i inne.
c) Gromadzenie i analiza informacji o potrzebach przedszkola / szkoły ogólnodostępnych w zakresie wsparcia w obszarze włączania (diagnozowanie potrzeb).
d) Koordynowanie w szkole działań zaplanowanych we współpracy ze SCWEW.
e) Opracowanie harmonogramu działań w przedszkolu / szkole ogólnodostępnych we współpracy z
kadrą szkoły i SCWEW.
f) Prowadzenie punktu konsultacyjnego w przedszkolu / szkole ogólnodostępnej.
g) Udzielanie konsultacji eksperckich w trudnościach zgłaszanych przez pracowników przedszkoli / szkól ogólnodostępnych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej.
h) Udział w radach szkoleniowych organizowanych przez SCWEW.
i) Prowadzenie konsultacji dla rodziców i dzieci w zakresie wsparcia specjalistycznego w ramach stałego dyżuru 1 raz w tygodniu w określony dzień.
j) Prowadzenie obserwacji wspierających / superwizji koleżeńskich.
k) Udział w organizacji i prowadzeniu sieci współpracy i samokształcenia
l) Prowadzenie bieżącej dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań na zakończenie każdego etapu, współpraca przy opracowaniu publikacji.
m) Wypożyczanie sprzętu specjalistycznego, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych
n) Prowadzenie modelowych zajęć / lekcji pokazowych w przedszkolu / klasach I-III szkoły ogólnodostępnej
o) Udział w ewaluacji przedsięwzięcia grantowego
4.4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań, przy założeniu iż zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy do niniejszego projektu wynosi 40 godzin w miesiącu liczone na jedną placówkę.
4.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na zadania:
Zadanie 2 Pełnienie funkcji koordynatora ds. edukacji włączającej i współpracy ze SCWEW w Zespole Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
85312320-8 - Usługi doradztwa
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF BANASZEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 65122705372
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 72000
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELIZA SZYPULSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71122805165
7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNIK
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I stopnia w Świdniku
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2025 r.
- Dostawa kruszywa drogowego
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Świdnickiego w Świdniku"
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłapywanie, przyjmowanie, utrzymywanie i kompleksowe zapewnienie weterynaryjnej opieki bezdomnym zwierzętom z terenu Gminy Kalwaria Zebrzydowska w 2025 roku
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Usługa związana z zarzadzaniem projektem pn. "Nowoczesny zawodowiec - szansą na przyszłość"
- Świadczenie Specjalistycznego poradnictwa z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży realizowanego w formie indywidualnych konsultacji z lekarzem psychiatrą.
- Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej
- Zabieranie i transport bezdomnych zwierząt z terenu miasta Piekary Śląskie do wyznaczonego schroniska dla bezdomnych zwierząt w roku 2025
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.