Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00040581/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-16
- 2025/BZP 00091180/01 - Wynik z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych w 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18765492-c7dc-4d04-b7e4-09d3e4d8a45e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,186000,b533e07e1abbe5b4422ee2555ed0f389.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,186000,b533e07e1abbe5b4422ee2555ed0f389.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj. poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://zdplublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Paulina Fidut, Renata Bieńko.
3. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy przetargowej został doręczony Wykonawcy w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę przetargową.
4. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. W celu korzystania z Platformy konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zdplublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego
w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
8. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów. elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach:
• Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera
• Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez prze-glądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax, włączona obsługa JavaScript, zale-cana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
9. Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdplublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych w 2025 r.” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BiZP.2228.1.2025.PF
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw oraz innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu pozostającego w dyspozycji ZDP dla potrzeb Obwodu Drogowo – Mostowego nr 1 w Bełżycach przy ul. Żeromskiego 3
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Ilości paliw i materiałów eksploatacyjnych określone w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw i materiałów eksploatacyjnych przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2024 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg. bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1. Cena (C) - 60%
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC =(Cn:Cb) x 60 pkt, gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U1) - 20%
Kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” liczone będzie w procentach.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
PU1= ( U1 o: U1 max) x 20 pkt
gdzie:
PU1 - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U1 max. - największy oferowany stały upust,
U1o - stały upust podany w badanej ofercie.
3. Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U2) - 20%
Kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” liczone będzie w procentach.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
PU2=(U2 o:U2 max) x 20 pkt
gdzie:
PU2 - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U2 max. - największy oferowany stały upust,
U2o - stały upust podany w badanej ofercie.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PU1 + PU2
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PU1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy”.
PU2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw oraz innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu pozostającego w dyspozycji ZDP dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Bychawie przy ul. Reymonta 4B
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Ilości paliw i materiałów eksploatacyjnych określone w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw i materiałów eksploatacyjnych przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2024 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg. bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1. Cena (C) - 60%
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC =(Cn:Cb) x 60 pkt, gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U1) - 20%
Kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” liczone będzie w procentach.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
PU1= ( U1 o: U1 max) x 20 pkt
gdzie:
PU1 - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U1 max. - największy oferowany stały upust,
U1o - stały upust podany w badanej ofercie.
3. Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U2) - 20%
Kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” liczone będzie w procentach.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
PU2=(U2 o:U2 max) x 20 pkt
gdzie:
PU2 - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U2 max. - największy oferowany stały upust,
U2o - stały upust podany w badanej ofercie.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PU1 + PU2
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PU1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy”.
PU2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw oraz innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu pozostającego w dyspozycji ZDP dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 3 w Garbowie przy ul. Krakowskie Przedmieście 8.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Ilości paliw i materiałów eksploatacyjnych określone w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw i materiałów eksploatacyjnych przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2024 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg. bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
1. Cena (C) - 60%
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
PC =(Cn:Cb) x 60 pkt, gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
2. Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U1) - 20%
Kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” liczone będzie w procentach.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
PU1= ( U1 o: U1 max) x 20 pkt
gdzie:
PU1 - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U1 max. - największy oferowany stały upust,
U1o - stały upust podany w badanej ofercie.
3. Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U2) - 20%
Kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” liczone będzie w procentach.
W przypadku zaoferowania 0% stałego upustu, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
Punkty za kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy” zostaną obliczone wg wzoru:
PU2=(U2 o:U2 max) x 20 pkt
gdzie:
PU2 - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,
U2 max. - największy oferowany stały upust,
U2o - stały upust podany w badanej ofercie.
Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PU1 + PU2
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PU1 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa zakupionego w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy”.
PU2 - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych w danym okresie rozliczeniowym materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto zakupionych materiałów eksploatacyjnych w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy (U2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach). Integralną część oferty stanowi Kosztorys ofertowy.
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1 SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy / Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, zgodnie z § 6 Załącznika Nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,186000,b533e07e1abbe5b4422ee2555ed0f389.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I.1.Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie
ustawy;
3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,
mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie
wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w
formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią
przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem
terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do
jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Wydział Budowy i Zamówień Publicznych: Paulina Fidut
Renata Bieńko.
III. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego maja zastosowanie podstawy wykluczenia, o
których mowa w art. 108 ust.1 oraz w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. ,,O szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego" (Dz.U. 2024r.,
poz.507)
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2218L dr. kraj. nr 19 - Wola Niemiecka - Dys w zakresie budowy chodnika - Etap II
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków, czystości, środków chemicznych oraz produktów do sprzątania na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
więcej: Ropa naftowa i destylaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.