Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00014724/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00040581/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,186000,b533e07e1abbe5b4422ee2555ed0f389.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw i materiałów eksploatacyjnych w 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18765492-c7dc-4d04-b7e4-09d3e4d8a45e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014724
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.1.2025.PF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw oraz innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu pozostającego w dyspozycji ZDP dla potrzeb Obwodu Drogowo – Mostowego nr 1 w Bełżycach przy ul. Żeromskiego 32. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Ilości paliw i materiałów eksploatacyjnych określone w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw i materiałów eksploatacyjnych przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2024 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg. bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw oraz innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu pozostającego w dyspozycji ZDP dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 2 w Bychawie przy ul. Reymonta 4B2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Ilości paliw i materiałów eksploatacyjnych określone w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw i materiałów eksploatacyjnych przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2024 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg. bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 219512,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw oraz innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu pozostającego w dyspozycji ZDP dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 3 w Garbowie przy ul. Krakowskie Przedmieście 8.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ
3. Ilości paliw i materiałów eksploatacyjnych określone w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw i materiałów eksploatacyjnych przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2024 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg. bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
39831500-1 - Samochodowe środki czyszczące
09211100-2 - Oleje silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214085,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU WAKAM Głowacki i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7131004522
7.3.3) Ulica: Bystrzejowice Pierwsze 86
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU WAKAM GŁOWALA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PHU WAKAM GŁOWALA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237096,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246313,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237096,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PHU PETROMART s.c. Magdalena Bancerz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.H.U. „PETRO-MART” S.C. Rafał Bancerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7132785384
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 88
7.3.4) Miejscowość: Bychawa,
7.3.5) Kod pocztowy: 23-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU.PETRO-MART S.C. RAFAŁ BANCERZ, MAGDALENA BANCERZ
jakie przetargi wygrała firma
PHU.PETRO-MART S.C. RAFAŁ BANCERZ, MAGDALENA BANCERZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142487,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142487,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142487,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2218L dr. kraj. nr 19 - Wola Niemiecka - Dys w zakresie budowy chodnika - Etap II
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarczych
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
więcej: Ropa naftowa i destylaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.