Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00477260/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.dukla.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75e8110-752d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477260/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OI.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czyszczenie i zamiatanie ulic, chodników, parkingów:
Wykaz chodników, placów, parkingów stanowi załącznik nr 1A.
Wykaz ulic stanowi załącznik nr 1B.
Oczyszczanie ulic obejmuje elementy:
- zamiatanie mechaniczne lub ręczne wszystkich ulic, łącznie z zatokami,
- oczyszczanie ulic oznacza dokładne zebranie i zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady), aż do całkowitego ich usunięcia.
- wyrywanie lub wykaszanie chwastów. Oczyszczanie ulic musi odbywać się o takiej porze by nie powodować utrudnień w ruchu drogowym lub skarg mieszkańców.
- wywóz zebranych odpadów na składowisko, utylizacja wraz z uiszczeniem opłaty za ich zagospodarowanie.
- powierzchnie i częstotliwość oczyszczania zawiera załącznik nr 1B
Oczyszczanie chodników, placów, parkingów obejmuje elementy:
- zamiatanie mechaniczne lub ręczne chodników i placów, łącznie z parkingami
- oczyszczanie chodników, placów, parkingów oznacza zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady i inne). Oczyszczanie chodników obejmuje całe powierzchnie wszystkich ciągów pieszych. (nie dotyczy chodników bezpośrednio położonych przy granicach nieruchomości nie stanowiących własności Gminy Dukla),
- usuwanie i bieżące usuwanie porostu w ciągach pieszych,
- usuwanie, wyrywanie lub wykaszanie chwastów,
- usuwanie wyrastającej darni z chodników, tzn. wycięcie darni i pełne odkrycie obrzeża chodnikowego lub krawężnika drogowego,
- utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych oznacza sprzątnięcie zanieczyszczeń z powierzchni trawiastych.
- wywóz zebranych odpadów na składowisko, utylizacja wraz z uiszczeniem opłaty za ich zagospodarowanie.
- powierzchnie i częstotliwość oczyszczania zawiera załącznik nr 1A
Częstość zamiatania musi być dostosowana do aktualnych potrzeb w celu uzyskania czystych powierzchni.
Uwaga!
Na chodnikach i ciągach pieszych dopuszcza się tylko urządzenia mechaniczne lekkie tzn. fabrycznie wyprodukowane z przeznaczeniem do użytkowania na chodniki i ciągi piesze nie powodujące załamywania nawierzchni. Zabrania się wymiatania czy przerzucania zanieczyszczeń na tereny przyległe np. pasy zieleni, pobocza i inne. Wykonawca realizujący mechaniczne sprzątanie ulic jest zobowiązany używać sprzętu, który zapobiega zapyleniu i rozpowszechnianiu się pyłu. Prace w zakresie mechanicznego sprzątania powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie utrudniały poruszania się w ruchu ulicznym innym samochodom i nie powodowały emisji do atmosfery.
„Czysta nawierzchnia ulicy, czysty chodnik/plac/parking” to powierzchnia niezabrudzona; wolna od zanieczyszczeń (papierów, liści, piasku, błota oraz różnego rodzaju odpadów).
Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) charakterystyczne dla tych okresów muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do panujących warunków pogodowych.
2. Wywóz odpadów z koszy ulicznych w okresie trwania umowy z następującą częstotliwością:
1) płyta Rynku i ulice dojazdowe, Kościuszki – codziennie do godziny 10:00;
2) pozostałe kosze – w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa w Dukli Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840000726
7.3.4) Miejscowość: Dukla
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA W DUKLI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARKA KOMUNALNA I MIESZKANIOWA W DUKLI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI DUKLA
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.