Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00015272/01 - Wynik z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dukla w 2023 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75e8110-752d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00477260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.dukla.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.dukla.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OI.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czyszczenie i zamiatanie ulic, chodników, parkingów:
Wykaz chodników, placów, parkingów stanowi załącznik nr 1A.
Wykaz ulic stanowi załącznik nr 1B.
Oczyszczanie ulic obejmuje elementy:
- zamiatanie mechaniczne lub ręczne wszystkich ulic, łącznie z zatokami,
- oczyszczanie ulic oznacza dokładne zebranie i zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady), aż do całkowitego ich usunięcia.
- wyrywanie lub wykaszanie chwastów. Oczyszczanie ulic musi odbywać się o takiej porze by nie powodować utrudnień w ruchu drogowym lub skarg mieszkańców.
- wywóz zebranych odpadów na składowisko, utylizacja wraz z uiszczeniem opłaty za ich zagospodarowanie.
- powierzchnie i częstotliwość oczyszczania zawiera załącznik nr 1B
Oczyszczanie chodników, placów, parkingów obejmuje elementy:
- zamiatanie mechaniczne lub ręczne chodników i placów, łącznie z parkingami
- oczyszczanie chodników, placów, parkingów oznacza zamiatanie z występujących nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany, odpady i inne). Oczyszczanie chodników obejmuje całe powierzchnie wszystkich ciągów pieszych. (nie dotyczy chodników bezpośrednio położonych przy granicach nieruchomości nie stanowiących własności Gminy Dukla),
- usuwanie i bieżące usuwanie porostu w ciągach pieszych,
- usuwanie, wyrywanie lub wykaszanie chwastów,
- usuwanie wyrastającej darni z chodników, tzn. wycięcie darni i pełne odkrycie obrzeża chodnikowego lub krawężnika drogowego,
- utrzymanie czystości i porządku na terenach zielonych oznacza sprzątnięcie zanieczyszczeń z powierzchni trawiastych.
- wywóz zebranych odpadów na składowisko, utylizacja wraz z uiszczeniem opłaty za ich zagospodarowanie.
- powierzchnie i częstotliwość oczyszczania zawiera załącznik nr 1A
Częstość zamiatania musi być dostosowana do aktualnych potrzeb w celu uzyskania czystych powierzchni.
Uwaga!
Na chodnikach i ciągach pieszych dopuszcza się tylko urządzenia mechaniczne lekkie tzn. fabrycznie wyprodukowane z przeznaczeniem do użytkowania na chodniki i ciągi piesze nie powodujące załamywania nawierzchni. Zabrania się wymiatania czy przerzucania zanieczyszczeń na tereny przyległe np. pasy zieleni, pobocza i inne. Wykonawca realizujący mechaniczne sprzątanie ulic jest zobowiązany używać sprzętu, który zapobiega zapyleniu i rozpowszechnianiu się pyłu. Prace w zakresie mechanicznego sprzątania powinny być wykonywane w taki sposób, aby nie utrudniały poruszania się w ruchu ulicznym innym samochodom i nie powodowały emisji do atmosfery.
„Czysta nawierzchnia ulicy, czysty chodnik/plac/parking” to powierzchnia niezabrudzona; wolna od zanieczyszczeń (papierów, liści, piasku, błota oraz różnego rodzaju odpadów).
Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) charakterystyczne dla tych okresów muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do panujących warunków pogodowych.
2. Wywóz odpadów z koszy ulicznych w okresie trwania umowy z następującą częstotliwością:
1) płyta Rynku i ulice dojazdowe, Kościuszki – codziennie do godziny 10:00;
2) pozostałe kosze – w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wg § 12 wzoru umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: mniPortal/dukla/skrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI DUKLA
więcej: przetargi DUKLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynku Urzędu Gminy Świlcza oraz miejsc publicznych z terenu Gminy Świlcza w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zbuczyn
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.