Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00279519/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
- 2021/BZP 00285795/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości
9.000.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 29
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 673-56-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7c461f1-4c37-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości9.000.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c461f1-4c37-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003274/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 9000000,00 na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279519/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2021.AR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu do wysokości 9.000.000 PLN na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań”, w tym:
1) na pokrycie planowanego deficytu budżetu 3.260.000,00 zł.
2) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań 5.740.000,00 zł.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SIWZ całkowitego kosztu kredytu, określonego w Rozdziale III.
2. Całkowity koszt kredytu brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) oraz istotnymi warunkami umowy, określonymi w Rozdz. XXII.
3. Kwoty muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę).
4. Kwoty oferty winny być wyrażone w złotych polskich (PLN).
5. W ofercie należy podać m. in.:
1) Marżę banku stałą na cały okres umowy w % od kwoty kredytu z dokładnością 2 miejsc po przecinku, dodaną do stawki WIBOR 3M (dla potrzeb przetargu przyjętej na poziomie WIBOR 0,68%).
2) Łączne oprocentowanie kredytu (0,68 + marża banku).
3) Łączną kwotę odsetek z dokładnością do 1 grosza, obciążającą Kredytobiorcę z tytuły zaciągniętego kredytu w całym okresie kredytowania wynikającą z harmonogramu, o którym mowa w pkt 4 poniżej, obliczoną w oparciu o następujące założenia
(Uwaga: parametry podane niżej nie są ostateczne i służą wyłącznie za podstawę do obliczania wartości oferty):
a) uruchomienie kredytu następuje w pełnej kwocie tj. 9.000.000 PLN jedną transzą w dniu 31 grudnia 2021 roku;
b) spłata rat kapitałowych po upływie karencji w okresach kwartalnych zgodnie z harmonogramem, stanowiącym rozdz. XXII ust. 2 pkt 14 SWZ;
c) spłata odsetek miesięcznie. Pierwsza spłata do dnia 31 stycznia 2022 roku;
d) do wyliczenia odsetek należy przyjąć 365 dni w roku i rzeczywistą liczbę dni w miesiącu;
e) łączne oprocentowanie kredytu jest niezmienne (0,68 + marża banku) przez cały okres trwania umowy.
4) Harmonogram naliczonych i spłaconych odsetek uwzględniający założenia, o których mowa w pkt. 3a - 3e powyżej.
5) Całkowity koszt kredytu obliczony jako suma łącznej kwoty odsetek (pkt 3 powyżej) z dokładnością do 1 grosza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 671904,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912471,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 671904,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-955
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 671904,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.