Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Eco Probe Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387597564
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 690-009-360
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ecoprobe@ecoprobe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ecoprobe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ecoprobe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko-ładowarki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-116148ec-5724-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7-2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 459092,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca dostarczy w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nową koparko-ładowarkę spełniającą wymagania pojazdu dostosowanego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
Charakterystyka techniczna koparko ładowarki:
- masa eksploatacyjna maszyny minimum 8200kg
- długość maszyny od 5,5m do 6m
- silnik wysokoprężny turbodoładowany o pojemności od 3,5 litra do 4,8 litra spełniający wymagania emisji spalin stage V
- minimalna moc silnika 100KM
- moment obrotowy 430Nm do 516Nm
- napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwością rozłączenia napędu na jedną oś
- koła jezdne: przednie rozmiar minimum 20”, tylne rozmiar minimum 26”
- przednia oś skrętna
- wspomaganie układu kierowniczego
- zewnętrzna średnica zawracania po obrysie kół bez hamowania do 10m
- skrzynia biegów POWERSHIFT lub AUTOSHIFT minimum 4 biegi w przód oraz minimum 3 biegi w tył
- układ hydrauliczny zasilany pompą o przepływie min 165 l/min i ciśnieniu min 250 bar
- niezależne stabilizatory tylne wysuwane hydraulicznie
- błotniki kół tylnych i przednich
- obrotowy fotel wyposażonym w pasy bezpieczeństwa oraz zintegrowane joysticki
- kabina operatora spełniająca standardy ROPS/FOPS
- zbiornik paliwa minimum 150 litów
Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
- sterowanie ramieniem ładowarki za pomocą joysticków zintegrowanych z fotelem
- system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarki oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej
- łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna z możliwością spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania, wyrównywania mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki
- widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej
- pojemność łyżki ładowarkowej min 1m3, szerokość do 2,5m
- wysokość wyładunku minimum 2,7m
- maksymalna waga ładunku podnoszona do pełnej wysokości minimum 3000kg
- siła skrawania łyżki minimum 6000kG
- wysokość podnoszenia na widłach min 2,9m
Osprzęt koparkowy przedsiębierny koparko-ładowarki
- sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków zintegrowanych z fotelem
- możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego
- szybkozłącze koparkowe mechaniczne
- łyżka o szerokości 600mm (bez zębna) montowana na szybkozłącze
- głębokość kopania minimum 5,5m
- ramię koparkowe rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe)
- udźwig ramienia bez wysuwu minimum 1400kg
- udźwig ramienia z wysuwem minimum 700kg
- siła skrawania łyżki minimum 6000kG
Dodatkowy osprzęt:
- łyżka o szerokości 600mm (z zębami) montowana na szybkozłącze
- łyżka szerokości minimum 300mm maksimum 400mm (bez zębna) standardowa montowana na szybkozłącze
- łyżka do skarpowania o rozmiarach minimum 1450mm maksimum 1600mm montowana na szybkozłącze
Wymagania dodatkowe:
- zabezpieczenie na czas transportu oraz dostawa kompletnego nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego ul Pomorska 73, 83-032 Pszczółki (wszelkie koszty związane z dostawą ,w tym koszt transportu ponosi Wykonawca)
- gwarancja minimum 36 miesięcy lub 3000 motogodzin
- pakiet bezpłatnych serwisów przez okres 36 miesięcy lub 3000 motogodzin u producenta lub w autoryzowanym punkcie serwisowym (wszystkie koszty związane z serwisami tj. dojazd serwisanta, materiały, odbywać się będą na koszt Wykonawcy)
- harmonogram niezbędnych przeglądów
- dostawa koparko-ładowarki maksymalnie do 120 dni od dnia podpisania umowy,
-dostawcą powinien być producent lub autoryzowany przedstawiciel producenta oferowanej koparko-ładowarki
-odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 50 km od siedziby bazy eksploatacyjnej zamawiającego mieszczącej się przy ul. Pomorskiej 73 w Pszczółkach
- w trakcie gwarancji transport koparki do punktu serwisowego nieodpłatnie na koszt sprzedawcy
- zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 2 dni robocze od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni roboczych od daty jej rozpoczęcia
- Producent posiada serwis mobilny umożliwiające dojazd do klienta w przypadku awarii przedmiotu zamówienia
- oferowana maszyna musi być wyposażona w radio, immobiliser oraz pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim
- dostawca przeszkoli w cenie dostawy operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki
Dokumentacja do koparko-ładowarki:
- Instrukcja obsługi w języku polskim
- Deklaracja zgodności (CE) w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej)
- Książka gwarancyjna
- Harmonogram przeglądów
Wykonawca zapewni finansowanie przedmiotu zamówienia w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach:
- waluta leasingu w PLN
- wpłata wstępna w wysokości 5% wartości netto przedmiotu leasingu
- 47 miesięcznych równych rat leasingowych, które uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy;
- raty leasingowe płatne będą na podstawie harmonogramu stanowiącego integralną część umowy
- harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy
- opcja wykupu pojazdu przy ostatniej wpłacie będzie wynosić 5% wartości brutto przedmiotu leasingu Opłata za wykup powinna być uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykupową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na niego prawa własności leasingowanego dobra.
- Zamawiający dopuści proces wykupu tj. złożenie w Umowie Leasingu nieodwołalnej oferty zakupu Przedmiotu Leasingu po upływie okresu leasingu za wartość końcową oraz zapłatę opłaty
-za wykup do ostatniego dnia miesiąca, w którym nastąpi płatność ostatniej raty. Po zakończeniu okresu leasingu i zapłacie wszelkich należności wynikających z umowy Zamawiający niezwłocznie otrzyma oświadczenie o przyjęciu oferty złożonej w umowie leasingu, będące jednoznacznym z zawarciem umowy sprzedaży.
-rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty, które Wykonawca poniesie w związku z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszty dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego, koszty okresowych serwisów w okresie gwarancji, wszystkie podatki i opłaty.
- Po stronie Zamawiającego leży koszt ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, AC, NNW oraz podatku od środków transportu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, oferta nie powinna uwzględniać ubezpieczenia pojazdu (Zamawiający ubezpieczy pojazd na własny koszt)
- Zamawiający ubezpieczy pojazd w zakresie OC/AC/NW na warunkach nie gorszych niż:
- brak konsumpcji sumy ubezpieczenia
- brak franszyzy integralnej
- franszyza redukcyjna nie większa niż 500PLN
- wykup amortyzacji części
- likwidacja szkód w wariancie „serwis” lub „warsztat” (na podstawie faktur)
- w polisach jako ubezpieczony zostanie wskazany Finansujący
- W polisach jako ubezpieczony zostanie wskazany Finansujący
- Zamawiający będzie ponosił dodatkowe koszty wynikające z Wykazu Usług Dodatkowych obowiązujących u Finansującego oraz opłaty administracyjne zawarte w Umowie Leasingu za dodatkowe czynności związane z obsługą przedmiotowej umowy wykonywane przez Wykonawcę/Finansującego na wniosek lub z winy Zamawiającego.
-Zamawiający będzie ponosił koszty mandatów,
-Zapłata opłaty wstępnej, rat leasingowych i kwoty wykupu pojazdów wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu.
- Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i ubezpieczenia Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym.
- Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń (w tyt. z kar umownych), zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą.
- Wykonawca przedstawi Zamawiającemu minimum na 3 dni robocze przed dniem podpisania umowy harmonogram spłat, w takiej postaci, aby rata leasingowa w harmonogramie rozbita była na: wartość raty kapitałowej, wartość raty odsetkowej, wartość podatku VAT. Harmonogram będzie miał charakter obligatoryjny i niezmienny.
- Termin płatności – Zamawiający dopuszcza, aby raty były wystawiane pierwszego dnia roboczego miesiąca z terminem płatności na 28 dzień każdego miesiąca.
-Zmiana stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy leasingu upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy i uwzględnienia nowej stawki podatku VAT w płatnościach rat pozostałych do zapłaty.
-Zamawiający przewiduje spłatę przedmiotu zamówienia w 47 ratach leasingowych z uwzględnieniem 5% wartości wykupu.
-Zamawiający dopuszcza płatność pierwszej raty w miesiącu odbioru przedmiotu umowy.
-Zamawiający dopuszcza ustanowienie zabezpieczenia na rzecz Finansującego przez Korzystającego, np. w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową.
- Wykonawca zgodzi się na montażu systemu sondy paliwowej i systemu GPS w pojeździe przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435565,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435565,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435565,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BNP PARIBAS LEASE GROUP Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: INTERHANDLER Sp. z o. o. z siedzibą w Toruniu, ul. Wapienna 6, 87-100,woj.kujawskopomorskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132061128
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 78
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BNP PARIBAS LEASE GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BNP PARIBAS LEASE GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535745,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.