Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00539069/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00543406/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w latach 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810603415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Ducha 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-205
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 82 488
1.5.8.) Numer faksu: 91 48 82 626
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zarr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zarr.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zarr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
uslugi finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w latach 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52e027a-942f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/WZM/272/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 384000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. (dalej ZARR S.A) w szczególności: 1)
świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa prawnego w pełnym zakresie na rzecz ZARR S.A. przez minimum dwóch adwokatów / radców prawnych;
2)
osobiste uczestnictwo w spotkaniach, a także posiedzeniach organów spółek;
3)
zapewnienie osobistego dyżuru przez trzy dni robocze w tygodniu w siedzibie Zamawiającego w łącznym wymiarze 10 godzin tygodniowo; 4)
udzielanie na bieżąco (w drodze kontaktów osobistych, telefonicznych, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub komunikatorów internetowych, np. Microsoft Teams) porad prawnych, wyjaśnień i konsultacji w zakresie stosowania prawa;
5)
uczestniczenie lub reprezentowanie Zamawiającego w spotkaniach i negocjacjach prowadzonych z podmiotami i osobami trzecimi;
6)
sporządzanie pisemnych opinii prawnych, w terminie 3 dni roboczych od daty ich zlecenia i przekazanie w tym celu niezbędnej dokumentacji - termin ten, za zgodą Zamawiającego, może ulec wydłużeniu;
7)
sporządzanie lub opiniowanie umów, aneksów do umów, aktów prawnych, uchwał, rozwiązań systemowych ZARR S.A. w świetle obowiązujących przepisów;
8)
sporządzanie lub opiniowanie obowiązujących u Zamawiającego regulaminów i ich aktualizacja;
9)
występowanie w charakterze pełnomocnika przed wszelkimi urzędami i organami władzy publicznej, a także sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi oraz organami egzekucyjnymi, w zakresie związanym z bieżącą działalnością spółki;
10)
zastępstwo w postępowaniu rejestracyjnym (aktualizacja wpisów do KRS); 11)
opiniowanie i doradztwo w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym również współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych oraz zastępstwo w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz w postępowaniach skargowych;
12)
doradztwo i opiniowanie kwestii związanych z przetwarzaniem danych osobowych, a także dostosowanie procedur i sposobu przetwarzania danych osobowych do wymogów powszechnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, opracowywanie/sprawdzanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, opracowanie wzorów dokumentów wymaganych przez RODO i inne przepisy prawa, które związane są z ochroną danych osobowych;
13)
monitorowanie zmian aktów prawnych o charakterze powszechnym, mających wpływ na działalność spółki oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o przedmiotowych zmianach;
14)
świadczenie obsługi prawnej związanej z realizowanymi przez Zamawiającego projektami unijnymi, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy Zamawiający w trakcie trwania umowy rozpocznie realizację innego projektu, Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia świadczyć obsługę prawną również w zakresie tego projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SDO Legal Dąbrowski Olech Tański Myślicki Spółka Partnerska Radców Prawnych i Adwokatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522473368
7.3.3) Ulica: Narutowicza
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-240
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025
- Obsługa prawna Gminy Rzgów
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
- Kompleksowa obsługa prawna i reprezentacji prawnej Starostwa Powiatowego w Nowej Soli i organów powiatu
- Bieżącą obsługę prawna w roku 2025 dla terenowych jednostek organizacyjnych z obszaru działania RZGW w Szczecinie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.