eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ogardCUW.26.7.2023 "Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2024 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "Niezapominajka" w Bia³ogardzie"



Og³oszenie z dnia 2024-01-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
CUW.26.7.2023 "Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2024 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "Niezapominajka" w Bia³ogardzie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH W BIA£OGARDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94-357-93-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.cuw.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bffb679e-7e03-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


Dzia³alno¶æ rachunkowo-ksiêgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CUW.26.7.2023 "Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2024 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "Niezapominajka" w Bia³ogardzie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bffb679e-7e03-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00016832

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00395504/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.5 Zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w roku 2024 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "NIEZAPOMINAJKA" w Bia³ogardzie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00482317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.7.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 648252,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: MLEKO, PRODUKTY MLECZARSKIE, JAJA
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 1 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15510000-6 - Mleko i ¶mietana

15540000-5 - Produkty serowarskie

15898000-9 - Dro¿d¿e

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 138069,90 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: OWOCE I WARZYWA ¦WIE¯E
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 2 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 257485,70 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: MIÊSO I PRODUKTY MIÊSNE
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 3 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych
od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 90292,46 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: PRODUKTY G£ÊBOKO MRO¯ONE (OWOCE I WARZYWA);
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 3 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych
od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15896000-5 - Produkty g³êboko mro¿one

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26836,36 PLN

Czê¶æ 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 3 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych
od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15320000-7 - Soki owocowe i warzywne

15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze

15851000-8 - Produkty m±czne

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59629,10 PLN

Czê¶æ 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: PIECZYWO
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 3 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych
od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie

15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 48024,00 PLN

Czê¶æ 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2024 roku dla Przedszkola Miejskiego nr 3 „Niezapominajka, ul. Kochanowskiego 21, 78- 200 Bia³ogard: RYBY MRO¯ONE, KONSERWOWANE I PRZETWORZONE
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2024 roku do dnia 31.12.2024 roku albo do wyczerpania maksymalnej warto¶ci umowy (w zale¿no¶ci, które zdarzenie nast±pi pierwsze).
3. Artyku³y spo¿ywcze okre¶la Za³±cznik nr 3 (Formularza asortymentowo-cenowego) do Formularza oferty.
4. Dostawy bêd± dokonywane partiami, w zwi±zku z bie¿±cymi potrzebami Odbiorcy. Przedmiot zamówienia realizowany bêdzie sukcesywnie – wed³ug zapotrzebowania Odbiorcy w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku, w terminie od 1 dnia z³o¿enia zamówienia. Przez dni robocze nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych
od pracy. Produkty spo¿ywcze musz± byæ dostarczane samochodem w³asnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym.
5. Artyku³y ¿ywno¶ciowe objête dostaw± powinny spe³niaæ wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zak³adach ¿ywienia zbiorowego.
6. Ponadto wszystkie artyku³y musz± jednocze¶nie spe³niaæ warunki zawarte w rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1154, ze zm.).
7. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb

15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wêdzone

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozosta³e ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27915,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 135612,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 144166,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135612,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AKA" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692382439

7.3.3) Ulica: Szczeciñska 8-10

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-120

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 135612,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 196055,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 196055,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196055,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia warzyw i owoców "PIOTREX" ¯aneta ¯mudzka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421659522

7.3.3) Ulica: M. Konopnickiej 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 196055,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 75763,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 77963,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75763,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia wielobran¿owa "ROJAN" Sp. J. J. Patru¶ & R. B±czyñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6710010614

7.3.4) Miejscowo¶æ: Z±browo 30

7.3.5) Kod pocztowy: 78-120

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 75763,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 18269,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19988,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18269,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALLFOOD Sp. z. o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692519016

7.3.3) Ulica: BoWiD 9 K

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-206

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 18269,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 5

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 68039,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 68039,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68039,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. KAMA Sp. J. Z. £uczkowski L. Kuziko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6720050093

7.3.3) Ulica: Chocimska 5

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 68039,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 6

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 37729,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 50009,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37729,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Koszalin Sp. z. o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692531106

7.3.3) Ulica: Szczeciñska 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-122

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 37729,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Czê¶æ 7

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 27740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "IMPERIAL-KO£OBRZEG" Sp. z. o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711742992

7.3.3) Ulica: Albatrosa 1

7.3.4) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 27740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.