eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikPrzygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŚWIDNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cus.e-swidnik.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/71844a04-31a5-4473-a654-8846cb49215f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87697b6-6423-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00315175/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330227/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.V.A.2610.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) dostarczenie max.50 zestawów obiadowych dziennie (zupa, drugie danie, kompot) dostosowanych dla osób starszych – dieta lekkostrawna, w tym: - 40 zestawów do siedziby Dziennego Domu Seniora w Świdniku, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 5, 21-040 Świdnik; - 10 zestawów obiadowych pod wskazane adresy na terenie miasta Świdnika; b) dostarczenie zestawów obiadowych codziennie, tj. od poniedziałku do piątku, oprócz dni świątecznych; c) dostarczenie zestawów obiadowych do DDS na godzinę 12.00; d) dostarczenie zestawów obiadowych w termosach dostawcy (wydawanie w miejscu zamawiającego przez pracowników DDS) ; e) dostarczenie zestawów obiadowych pod wskazane adresy na terenie miasta Świdnika w pojemnikach jednorazowego użytku, w godzinach od 12.15. do 13.15. 3. Zamawiający wraz z dostawcą będzie ustalał jadłospisy. 4. Przez zestawy obiadowe dostosowane dla Uczestników DDS należy rozumieć posiłki dwudaniowe wraz z napojem, obejmujące poniżej przykładowe składniki zawierające co najmniej następującą gramaturę: 1) zupa – 400 ml, 2) ziemniaki, kasza, ryż – 200g, 3) kluski – 300g, 4) mięso – 120 g, 5) gulasz – 200 g, 6) ryba – 120 g, 7) naleśniki, pierogi – 270 g, 8) surówka – 120 g, 9) warzywa na ciepło – 120 g, 10) napój – 250 ml, Skomponowane w następujących proporcjach: 1) 5 razy w tygodniu – zupa, 2) 3 razy w tygodniu – obiady mięsne, 3) 2 razy w tygodniu – obiady jarskie. 5. Zestawy te powinny uwzględniać rację pokarmową dla osób powyżej 60 roku życia. 6. Posiłki powinny być urozmaicone, sporządzone z pełnowartościowych produktów. 7. Dany rodzaj posiłku nie powinien powtarzać się w ciągu 10 dni. 8. Dostawca zobowiązany będzie do sporządzenia jadłospisu obejmującego okres 10 dni oraz dostarczenie go zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jego realizacji. Zmiany w dostarczonym jadłospisie wymagają zgody Zamawiającego.
9. W ramach wykonywanej usługi wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zestawy obiadowe w stanie gotowym do spożycia , własnym środkiem transportu, w termosach przeznaczonych do przewożenia żywności , gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych posiłków, do siedziby zamawiającego lub w jednorazowych opakowaniach pod wskazany adres na terenie miasta Świdnika codziennie od poniedziałku do piątku , oprócz dni świątecznych. 10. Ilość dostarczonych posiłków może być mniejsza niż 50,przy czym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu.Dokładną ilość posiłków Zamawiający będzie określał każdego dnia w zamówieniu. Dokładną ilość posiłków Zamawiający będzie określał do godziny 9.00. 11. Dostawa zestawów obiadowych odbędzie się na koszt i ryzyko dostawcy. 12. Termin realizacji zamówienia to 7 miesięcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Realizacja prawa opcji polegać będzie na przedłużeniu terminu realizacji zamówienia na dodatkowy okres 5 miesięcy. 15. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji w formie pisemnej. 16. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający na pewno zakupi zestawy obiadowe w ilości max.50 zestawów przez okres 7 miesięcy, zaś przedmiot zamówienia objęty prawem opcji zostanie zakupiony w okresie kolejnych 5 miesięcy w ilościach jak wyżej, w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami: a. prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; b. o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem. 17. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 18. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 19. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. 20. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FAVILLA JAROSŁAW CIEPŁOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430521298

7.3.4) Miejscowość: ŚWIDNIK

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.