Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517015/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Maków Podhalański w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański
1.3.) Oddział zamawiającego: JST
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 338749700
1.5.8.) Numer faksu: 338749751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Maków Podhalański w roku 2024.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2490aea-8d56-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047259/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Maków Podhalański w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517015
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PiR.271.1.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445305,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia komunikacyjna Nr 1: od Żarnówka os. Sobaniaki przez Maków Podhalański Dworzec Autobusowy do Grzechynia os. PolanaOdjazd z przystanku Żarnówka os. Sobaniaki
6:10 ; 8:10 ; 10:10 ; 12:10 ; 14:10 ; 17:25
Odjazd z przystanku Grzechynia os. Polana
6:30 ; 8:30 ; 10: 30 ; 12:30 ; 14:30 ; 17:45
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach – 32 356,80
Długość nowej linii komunikacyjnej:
• 10,7 km (w jedną stronę)
• 21,4 km (w dwie strony)
Trasy gminnych linii komunikacyjnych zostały określona w Załączniku Nr 4 do SWZ.
Przewóz osób na gminnych liniach komunikacyjnych powinien odbywać się na podstawie wydanych biletów na dany przejazd.
Wykonawca składający ofertę na poszczególne linie komunikacyjne przyjmuje do wiadomości, że jeżeli wartość złożonej przez niego najkorzystniejszej oferty, spośród złożonych innych ofert, niepodlegających odrzuceniu przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części nowych linii komunikacyjnych, możliwe będzie podpisanie z nim umowy pod warunkiem, pokrycia przez niego różnicy między wartością złożonej przez niego oferty na wozokilometr a maksymalną kwotą 1 wozokilometru, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100147,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia komunikacyjna Nr 2: od Grzechynia os. Pierogówka przez Maków Podhalański Dworzec Autobusowy, Żarnówka Szkoła do Wieprzec os. BrzanyOdjazd z przystanku Grzechynia os. Pierogówka
7:00 ; 9:00 ; 11:00 ; 13:00 ; 15:00 ; 17:55
Odjazd z przystanku Wieprzec os. Brzany
7:25 ; 9:25 ; 11:25 ; 13:25 ; 15:25 ; 18:20
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach – 44 150,40
Długość nowej linii komunikacyjnej:
• 14,6 km (w jedną stronę)
• 29,20 km (w dwie strony)
Trasy gminnych linii komunikacyjnych zostały określona w Załączniku Nr 4 do SWZ.
Przewóz osób na gminnych liniach komunikacyjnych powinien odbywać się na podstawie wydanych biletów na dany przejazd.
Wykonawca składający ofertę na poszczególne linie komunikacyjne przyjmuje do wiadomości, że jeżeli wartość złożonej przez niego najkorzystniejszej oferty, spośród złożonych innych ofert, niepodlegających odrzuceniu przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części nowych linii komunikacyjnych, możliwe będzie podpisanie z nim umowy pod warunkiem, pokrycia przez niego różnicy między wartością złożonej przez niego oferty na wozokilometr a maksymalną kwotą 1 wozokilometru, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 137348,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia komunikacyjna Nr 3: od Juszczyn Przysłop, Juszczyn Polany, Juszczyn Huta, Juszczyn Cedyń Górna, Juszczyn Cedyń Dolna, Juszczyn Salowa, Juszczyn Kojsowa, Juszczyn Kościół, Juszczyn Sklep, Juszczyn Tatarowa, Juszczyn Kurdasy, Juszczyn Zgudy, Juszczyn Kurdasy, Juszczyn Zgudy, Juszczyn Kurdasy, Juszczyn Tatarowa, Juszczyn Sklep, Juszczyn Kościół, Juszczyn Kojsowa, Juszczyn GS, Juszczyn Bory, Białka Skrzyżowanie, Białka, Maków P. Osiedle, Maków P. Dworzec , Grzechynia Pierogówka,Odjazd z przystanku Juszczyn Przysłop
6:05 ; 7:13 ; 9:25 ; 12:55 ; 15:30 ; 16:40
Odjazd z przystanku Grzechynia os. Pierogówka
6:39 ; 8:49 ; 12:00 ; 14:40 ; 16:05 ; 17:15
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach – 59 572,80
Długość nowej linii komunikacyjnej:
• 19,7 km (w jedną stronę)
• 39,40 km (w dwie strony)
Trasy gminnych linii komunikacyjnych zostały określona w Załączniku Nr 4 do SWZ.
Przewóz osób na gminnych liniach komunikacyjnych powinien odbywać się na podstawie wydanych biletów na dany przejazd.
Wykonawca składający ofertę na poszczególne linie komunikacyjne przyjmuje do wiadomości, że jeżeli wartość złożonej przez niego najkorzystniejszej oferty, spośród złożonych innych ofert, niepodlegających odrzuceniu przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części nowych linii komunikacyjnych, możliwe będzie podpisanie z nim umowy pod warunkiem, pokrycia przez niego różnicy między wartością złożonej przez niego oferty na wozokilometr a maksymalną kwotą 1 wozokilometru, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 184471,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Linia komunikacyjna Nr 4: od Grzechynia Pierogówka , Maków Podhalański Dworzec, Maków Podhalański Osiedle , Białka , Białka Skrzyżowanie, Juszczyn Bory, Juszczyn GS , Juszczyn Skrzyżowanie, Kojszówka PKP, Kojszówka Kościół, Kojszówka Szkoła, Kojszówka Zagrody Dolne, Kojszówka Szkoła, Kojszówka Kościół, Kojszówka, Kojszówka Skrzyżowanie , Wieprzec Pustki , Wieprzec Brzany. Wieprzec Dyrdy, Wieprzec OSPOdjazd z przystanku Grzechynia Pierogówka
7:35 , 9:59 , 13:20
Odjazd z przystanku Wieprzec OSP
8:10 , 10:35 , 13:55
Szacunkowa wielkość zadania wyrażona w wozokilometrach – 27 064,80
Długość nowej linii komunikacyjnej:
• 17,9 km (w jedną stronę)
• 35,8 km (w dwie strony)
Trasy gminnych linii komunikacyjnych zostały określona w Załączniku Nr 4 do SWZ.
Przewóz osób na gminnych liniach komunikacyjnych powinien odbywać się na podstawie wydanych biletów na dany przejazd.
Wykonawca składający ofertę na poszczególne linie komunikacyjne przyjmuje do wiadomości, że jeżeli wartość złożonej przez niego najkorzystniejszej oferty, spośród złożonych innych ofert, niepodlegających odrzuceniu przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację poszczególnych części nowych linii komunikacyjnych, możliwe będzie podpisanie z nim umowy pod warunkiem, pokrycia przez niego różnicy między wartością złożonej przez niego oferty na wozokilometr a maksymalną kwotą 1 wozokilometru, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 83625,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107748,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107748,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107748,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maja Bus Dyrcz Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521025117
7.3.3) Ulica: Zawoja 306
7.3.4) Miejscowość: Zawoja
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107748,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147020,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147020,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147020,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maja Bus Dyrcz Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521025117
7.3.3) Ulica: Zawoja 306
7.3.4) Miejscowość: Zawoja
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147020,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198377,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198377,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198377,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maja Bus Dyrcz Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521025117
7.3.3) Ulica: Zawoja 306
7.3.4) Miejscowość: Zawoja
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198377,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90125,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90125,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90125,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maja Bus Dyrcz Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521025117
7.3.3) Ulica: Zawoja 306
7.3.4) Miejscowość: Zawoja
7.3.5) Kod pocztowy: 34-222
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK DYRCZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90125,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MAKÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Skierniewice w roku 2025
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.