Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323785/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00339181/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00341594/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00344457/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-13
- 2023/BZP 00342610/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
- 2022/BZP 00515684/01 - Wynik z dnia 2022-12-27
- 2023/BZP 00023281/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00080530/01 - Wynik z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kursy i szkolenia dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli przedmiotów zawodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Alfonsa Hoffmanna 1-7
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zst.grudziadz.com.pl/nowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kursy i szkolenia dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli przedmiotów zawodowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c2dd388-2772-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00022986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00146327/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kursy i szkolenia dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli przedmiotów zawodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej 10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałania 10.2.3 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/17/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Szkolenia dla nauczycieli:1) Szkolenie z wykorzystania nowoczesnych metod nauczania w szkole zawodowej - 14 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 12725,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Szkolenia/kursy z wykorzystaniem komputera – dla uczniów1) Kurs grafiki 3D - 22 tygodnie od podpisania umowy
2) Kurs Unity - 8 tygodni od podpisania umowy
3) Kurs Motion Designer ADOBE AFTER EFFECTS – MODUŁ I - 10 tygodni od podpisania umowy
4) Kurs tworzenia aplikacji mobilnych - 14 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 39220,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Szkolenia/kursy z wykorzystaniem komputera dla nauczycieli1) Kurs Wydruk 3D w technologii FDM - 14 tygodni od podpisania umowy
2) Kurs Bootcamp Programista android – tworzenie aplikacji mobilnych - 14 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24775,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Kursy z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi:1) Spawanie światłowodów (uczniowie) - 35 tygodni od podpisania umowy
2) Spawanie światłowodów (nauczyciele) - 14 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 104100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Kursy z egzaminem i uprawnieniami państwowymi:1) Uprawnienie do lotów BVLOS (NSTS – 06) – nauczyciele - 14 tygodni od podpisania umowy
2) Uprawnienie do lotów VLOS (NSTS – 01) – uczniowie - 40 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 61868,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Kursy laboratoryjne/chemiczne:1) Chromatografia gazowa z detektorem spektrometrii mas GC-MS - 14 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 28275,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Kurs na podnośniki:1) Podnośniki przejezdne H1 - 10 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9400,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Kurs spawania:1) Spawanie MAG - 30 tygodni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 58500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36517,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36517,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATO GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272845814
7.3.3) Ulica: Okopowa 56 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-042
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36517,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa drogi dla pieszych w miejscowości Gruta w ciągu drogi powiatowej nr 1403C Gruta-Mełno
- Wzorcowanie i kalibracja systemu monitoringu zbiorników paliwowych w składzie paliw Gardeja - 17/2025
- Przegląd i konserwacja agregatów pompowych w Składzie paliw Gardeja-sprawa 18/2025
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj - sprawa nr 20/2025
- Przeglądy okresowe sprzętu pożarniczego - sprawa 16/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Szkolenia dla kadry akademickiej PW: Cz. 1 - Cyberbezpieczeństwo w uczelni, Cz. 2 - Tworzenie materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem AI, Cz. 3 - AI jako asystent kadry akademickiej
- Rejestratorka medyczna
- "PROGRES - zmieniamy się dla potrzeb rynku pracy" - szkolenia pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Bytomiu (EFS+)
- Warsztaty dla uczniów w ramach projektu "Poprawa dostępności architektonicznej i edukacyjno-społecznej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jarosława Dąbrowskiego w Rawiczu".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.