Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024898 z dnia 2021-03-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego – komputery przenośne (3 sztuki).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.eu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.ckz.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego – komputery przenośne (3 sztuki).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b59ac2-9133-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000511/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego - komputery przenośne (3 sztuki).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 dla projektu „Bliżej zawodu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z delegacją art. 305 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienie nie zostały w istotny sposób zmienione.W związku z tym, że w uprzednio prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu (1/TP/CKZ/2021) w ramach Zadania nr 2 (tj. dostawy komputerów przenośnych – 3 sztuki), nie zostały złożone żadne oferty, a Zamawiający nie zmienił pierwotnych warunków zamówienia, uzasadnionym stało się udzielenie tego zamówienia w trybie z wolnej ręki.Postępowanie nr 1/TP/CKZ/2021 dla Zadania 2 zostało unieważnione przez Zamawiającego w dniu 26.02.2021r. (na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, tj. nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu – w tym postępowaniu, dla Zadania 1, nie złożono żadnej oferty).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 1/TP/CKZ/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/WR/CKZ/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12780,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego komputery przenośne (3 sztuki).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do zaproszenia - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „OPZ”). 3. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich.4. Do oferowanego sprzętu muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w OPZ.5. Dostawa sprzętu, o którym mowa w ust. 1, zostanie zrealizowana do siedziby Zamawiającego – transportem zapewnionym przez Wykonawcę.UWAGA:Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem sprzętu w miejsce (pomieszczenie w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.UWAGA:Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy przedmiotu zamówienia.6. Dostawa nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) – w godzinach 8.0015.00.7. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanego sprzętu, podane w OPZ, parametry są wartościami minimalnymi – każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych, spełni wymagania określone przez Zamawiającego.8. Sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, musi spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14501,7
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. HORYZONT Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 685 165 62 41
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14501,70
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-03-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.