Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00030836/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2021/BZP 00032420/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00080395/01 - Wynik z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025929 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ochrony osób i mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czapliniecka 123
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 446358208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: z.publiczne@szpital-belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-belchatow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi ochrony osób i mienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5157c041-9201-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały opisane w Rozdziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZP.3800.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 777890,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:1) w zakresie nie większym niż 30% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty: 179 513,18 zł netto;2) na podobnych warunkach na jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe, z zastrzeżeniem kryteriów właściwych dla procesu negocjacji, w szczególności poprzez rozszerzenie usług ochrony osób i mienia o dodatkowy okres świadczenia tych usług lub zwiększenie ich zakresu o dodatkowe świadczenia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowana stawka odpisu na PFRON
4.3.6.) Waga: 25,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 2 ppkt 4 lit. „a” SWZ. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 1 000 000 złotych (PLN); - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 2 ppkt 4 lit. „b” SWZ. Uwaga! Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na usługi ochrony osób i mienia (obejmujące zarówno ochronę budynków jak i terenów), w tym co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 250 000 złotych (PLN) w skali 12 miesięcy; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale XXII pkt 2 ppkt 4 lit. „c” SWZ.Uwaga! Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych jakich żąda zamawiający na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: a. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zamawiający żąda odpowiedniej koncesji, jeżeli jej posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: ▪ koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.b. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda: ▪ dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 2 ppkt 4 lit. „b”, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.c. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu usług, żąda: ▪ wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Uwaga! Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 2 ppkt 4 lit. „c” dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Druk OFERTA - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ; 2) Formularz cenowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SWZ; 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru); 5) Inne dokumenty i/lub oświadczenia (jeżeli obowiązek załączenia ich do oferty - złożenia wraz z ofertą - wynika z postanowień niniejszej SWZ).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zgodnie z §7 wzoru umowy według załącznika nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://swb.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Dostawa nabiału i produktów nabiałowych
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Bełchatowa
- Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do SP w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach w 2025 r.
- Zakup włókien i soczewek do posiadanych przez Szpital laserów wykorzystywanych w zabiegach endoskopowych urologicznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy i jednostki podległej w 2025 r.
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.