Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00618497/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00624549/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00632203/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SIENNICY RÓŻANEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 266A
1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 825759287
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckrsiennica@ckrsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckrsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b767b80f-8306-46fd-8808-d853146d73eb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b767b80f-8306-46fd-8808-d853146d73eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251370/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.1.2.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Pieczywo, świeże wyroby piekarskie:1 Bułka grahamka 80g szt. 1600
2 BUŁKA kajzerka 50g szt. 1600
3 BUŁKA TARTA 1kg szt. 80
4 Bułka paluch 100g szt. 1600
5 CHLEB krojony pszenny 900g szt. 1000
6 CHLEB RAZOWY krojony 500g szt. 500
7 Drożdżówka z serem 100g szt. 1000
8 Pączek z nadzieniem owocowym min. 80g szt. 150
9 Drożdżówka z jabłkiem 100g szt. 1000
10 Drożdżówka z makiem 100g szt. 1000
11 Bułka wrocławska krojona 300g szt 1000
12 Cebularz 100g szt 1000
13 Bułka razowa z ziarnem 50g szt 1600
14 Paszteciki z kapustą i grzybami szt 200
15
Strucla z makiem 450g szt 10
16 Pizza drożdżówka 100g szt 500
17 Ciasto sernik 450g kg 10
18 Ciasto szarlotka 450g kg 10
19 Ciasto czekoladowiec 450g kg 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Różne produkty spożywcze”1 Ananas plastry puszka z otwieraczem 400g 160 szt.
2 Barszcz biały w płynie 20 litr
3 Bazylia 20g 20 szt.
4 Chrzan tarty w słoiku 180g 100 szt.
5 Cukier 1kg. 150 kg
6 Cynamon 20g 20 szt.
7 Czosnek granulowany 20g 200 Szt.
8 Kasza pęczak 1kg 70 Szt.
9 Groszek konserwowy 400g 150 szt.
10 Kasza gryczana 1kg 60 szt.
11 Kasza jęczmienna 1kg 20 szt.
12 Kawa inka kartonik 150g 30 szt.
13 Ketchup łagodny 500g 200 szt.
14 Kasza bulgur 1kg 100 Szt.
15 Koncentrat barszczu czerwonego w płynie 300 ml 30 szt.
16 Koncentrat pomidorowy 200g 180 szt.
17 Koperek suszony 20g 160 szt.
18 Kukurydza konserwowa 400g 250 szt.
19 Kwasek cytrynowy 20g 200 szt.
20 Liść laurowy 6g 120 szt.
21 Majeranek 20g 200 szt.
22 Majonez 700g 50 szt.
23 Makaron canneloni 250g 80 Szt.
24 Makaron wstążka 500g 300 szt.
25 Makaron łazanki 500g 150 Szt.
26 Makaron nitka cięta 250g 250 szt.
27 Makaron spaghetti 500g 250 szt.
28 Makaron świderki 500g 100 szt.
29 Makaron kokardki 400 g 150 Szt.
30 Makaron penne 400g 80 Szt.
31 Makaron tortellini z grzybami 250g 50 Szt.
32 Mąka pszenna tortowa 1kg 200 Szt.
33 Mąka ziemniaczana 1 kg 80 szt.
34 Mąka żytnia 1kg 5 Szt.
35 Natka pietruszki 20g 160 szt.
36 Ocet 500ml 20 szt.
37 Olej słonecznikowy 1l 50 Szt.
38 Olej rzepakowy 1l 200 szt.
39 Papryka mielona ostra 20g 120 szt.
40 Papryka mielona słodka 20g 140 szt.
41 Pieprz mielony naturalny 20g 100 szt.
42 Miód naturalny mini 25g 3000 szt.
43 Przecier pomidorowy 200g 180 Szt.
44 Przyprawa do kurczaka 20g 60 szt.
45 Drożdże 100g 10 szt.
46 Przyprawa do ryb 20g 60 szt.
47 Przyprawa uniwersalna do zup, potraw i sosów bez glutaminianu sodu 200g 200 szt.
48 Ryż 1 kg 120 Szt.
49 Sos słodko kwaśny 250g 400 szt.
50 Sos sałatkowy w proszku koperkowo-ziołowy 9g 150 szt.
51 Sól sodowo potasowa o obniżonej zawartości sodu 1kg 50 kg
52 Suszone warzywa 250g 50 szt.
53 Szczaw konserwowy 280g 30 szt.
54 Ziele angielskie 20g 125 szt.
55 Czubryca zielona 40g 100 szt.
56 Czubryca czerwona 40g 100 litr
57 Fasola czerwona w puszce 400 g 100 Szt.
58 Przyprawa do grosa 20g 100 Szt.
59 Przyprawa do bigosu 20g 120 Szt.
60 Musztarda 210g 200 Szt.
61 Kisiel 58g 150 Szt.
62 Filet śledziowy w pomidorach 170g 1000 Szt.
63 Tuńczyk w puszce 170g 100 Szt.
64 Syrop malinowy 5l 40 Szt.
65 Liść lubczyku suszony 20g 20 Szt.
66 Pomidory suszone przyprawa 20g 40 Szt.
67 Cukier kryształ 1kg 400 Szt.
68 Sałatka grecka w słoiku 840g 150 Szt.
69 Ogórki konserwowe w słoiku 870g 200 Szt.
70 Cukier wanilinowy 15g 40 Szt.
71 Herbata czarna granulowana 100g 150 Szt.
72 Herbata hibiskus 50g 250 Szt.
73 Herbata owocowa, ekspresowa 50g 300 Szt.
74 Kakao naturalne 100g 30 Szt.
75 Płatki kukurydziane 250g 150 Szt.
76 Przyprawa do mięs (bez dodatku glutaminianu sodu) 200g 50 Szt.
77 Seler konserwowy 290g 80 Szt.
78 Mus owocowy 100% z owoców 100 g 1000 Szt.
79 Musli 300g 100 Szt.
80 Tortilla pszenna opakowanie 320g 150 Szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Produkty mleczarskie”:1 Jogurt naturalny 180g 1000 Szt.
2 Jogurt owocowy 150g 2000 Szt.
3 Masło śmietankowe extra min. 82% tłuszczu 200g 450 kg.
4 Mleko UHT 1l. 2 % 400 szt.
5 Ser żółty w plastrach gouda 1kg 100 szt
6 Ser żółty w plastrach 135g 50 szt
7 Serek homogenizowany waniliowy 150g 2000 Szt.
8 Serek topiony śmietankowy krążek 140g 400 Szt.
9 Śmietana 12% 330g 300 szt.
10 Twaróg biały półtłusty 250g 200 kg
11 Ser typu feta (opakowanie kartonowe 270g) 50 szt
12 Serek śmietanowo kanapkowy naturalny 135g 1000 szt.
13 Serek śmietanowo kanapkowy smakowy 135g 1000 Szt.
14 Serek naturalny smakowy 150g 1000 Szt.
15 Serek naturalny 150g 1000 Szt.
16 Koktajl z białkiem serwatkowym 250g 1000 Szt.
17 Jogurt pitny 250g różne smaki 1000 Szt.
18 Serek wiejski z owocami 150g 300 Szt.
19 Serek wiejski naturalny 200g 1000 Szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Mięso i produkty mięsne (wieprzowe)”:Zgodnie z opisem w formularzu cenowym
1 Kiełbasa zwyczajna 50 kg
2 Kiełbasa śląska 50 kg
3 Kiełbasa krakowska 100 kg
4 Kiełbasa żywiecka 100 kg
5 Kiełbasa szynkowa 100 kg
6 Kiełbasa zwyczajna 10 kg
7 Łopatka wieprzowa b/k surowa 250 kg
8 Schab wieprzowy b/k surowy 200 kg
9 Ogonówka 150 kg
10 Kabanosy 140 kg
11 Parówki z szynki 300 kg.
12 Szynka wieprzowa b/k surowa 150 kg
13 Boczek wędzony 100 kg
14 Boczek rolowany 80 kg
15 Polędwica sopocka 150 kg
16 Szynka wędzona 120 kg
17 Schab pieczony 150 kg
18 Szynka biała 150 kg
19 Pieczeń rzymska 120 kg
20 Karkówka b/k surowa 250 kg
21 Kości wieprzowe 180 kg
22 Mięso gulaszowe 150 kg
23 Golonka prasowana 100 kg
24 Mielonka tyrolska 150 kg
25 Szynka konserwowa 150 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Mięso i produkty mięsne (drobiowe)”:Zgodnie z opisem w formularzu cenowym
1 Filet z kurczaka surowy kg 200
2 Korpus z kurczaka surowy kg 30
3 Polędwica drobiowa kg 150
4 Udziec z kurczaka surowy kg 200
5 Filet wędzony z indyka kg 200
6 Pierś gotowana z indyka kg 200kg
7 Filet z indyka faszerowany kg 150
8 Pasztet drobiowy kg 130
9 Pasztet drobiowy 100g szt 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- „Warzywa i owoce”Zgodnie z opisem w formularzu cenowym
1 Banan 400 kg
2 Brokuł 50 szt
3 Burak czerwony 80 kg
4 Cebula 100 kg
5 Cytryna 100 kg
6 Fasola typu Jaś 100 kg
7 Gruszki 500 kg
8 Jabłka 500 kg
9 Kalafior 50 szt
10 Kapusta biała 150 kg
11 Kapusta czerwona 80 kg
12 Kapusta kwaszona 350 kg
13 Kapusta pekińska 150 kg
14 Kapusta włoska 150 kg
15 Kiwi 300 kg
16 Koper świeży/pęczek 300 Szt.
17 Mandarynki 400 kg
28 Marchew 150 kg
19 Pietruszka świeża natka/ pęczek 50 Szt.
20 Ogórek świeży 300 kg
21 Ogórki kwaszone 150 kg
22 Papryka świeża 200 kg
23 Pieczarki 100 kg
24 Pietruszka korzeń 100 kg
25 Pomarańcza 300 kg
26 Pomidor 300 kg
27 Por 60 kg
28 Rzodkiewka (pęczek) 300 szt.
29 Sałata lodowa 70 szt.
30 Sałata świeża zielona 200 Szt.
31 Seler korzeń 70 kg
32 SZCZYPIOR/pęczek 330 Szt.
33 Ziemniak młody 1500 kg
34 Ziemniaki jadalne 3000 kg
35 Kiełki różne 100 szt
36 Mieszanka sałat 125g 100 Szt.
37 Brzoskwinie 100 kg.
38 Dynia piżmowa, hokkaido 10 kg
39 Śliwka 100 kg
40 Cukinia 80 kg
41 Nektarynki 100 kg
42 Truskawki 50 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 26500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Mrożonki”:Zgodnie z opisem w formularzu cenowym
1 Morszczuk filet bez skóry do 10% glazury KG 80
2 Miruna filet bez skóry do 10% glazury KG 80
3 Dorsz atlantycki filet bez skóry do 10% glazury KG 30
4 Tilapia filet bez skóry do 10% glazury KG 80
5 Limanda filet bez skóry do 10% glazury KG 30
6 Paluszki rybne z fileta w panierce KG 100
7 Kotlet drobiowy cordon blue 1kg szt. 60
8 Śledź matjas 3kg szt. 10
9 Mieszanka warzywna 7składnikowa 450g Szt. 300
10 Mix fasolek – fasola żółta i zielona 450g Szt. 200
11 Mieszanka kompotowa 450g Szt. 300
12 Sałatka śledziowo warzywna 150g szt. 600
13 Warzywa na patelnię 2,5kg Szt. 50
14 Makrela wędzona kg 20
15 Flaki kg 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Jaja”:Zgodnie z opisem w formularzu cenowym
1 Jaja świeże klasa M od 53g do 63 g szt. 5000
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28376,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28376,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28376,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Małgoś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5641389388
7.3.3) Ulica: Siennica Różana 24B
7.3.4) Miejscowość: Siennica Różana
7.3.5) Kod pocztowy: 22-304
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA "MAŁGOŚ" GIEŁAŻYN STĘPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA "MAŁGOŚ" GIEŁAŻYN STĘPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28376,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49060,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49060,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49060,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax Dystrybucja Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49060,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48419,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60777,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48419,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almax Dystrybucja Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132695379
7.3.3) Ulica: Panieńszczyzna
7.3.4) Miejscowość: Jastków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48419,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74115,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83127,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74115,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Publimar Marek Pińkowski SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122306086
7.3.3) Ulica: Związkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PUBLIMAR MAREK PIŃKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74115,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27211,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29568,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27211,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kabanos Spółka Komandytowa, Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120159787
7.3.3) Ulica: Mełgiewska 20a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KABANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA ROBERT KMIECICKI, ZDZISŁAW CZUBA
jakie przetargi wygrała firma
KABANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA ROBERT KMIECICKI, ZDZISŁAW CZUBA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27211,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50253,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71618,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50253,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Łyś Hurtownia Mango
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223027785
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 12
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50253,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20049,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21763,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20049,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REN Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481998168
7.3.3) Ulica: Tartaczna 3
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20049,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Łyś Hurtownia Mango
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223027785
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 12
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 2
- Sukcesywna dostawa pieczywa do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawy różnych artykułów spożywczych i pieczywa dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "DOSTAW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SP ZOZ W SIEMIATYCZACH NA POTRZEBY ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO ORAZ ZAKŁAD OPIEKUŃCZO- LECZNICZEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W BACIKACH ŚREDNICH"
- Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych, wędlin do kuchni Szkoły Podstawowej Nr 37 w Rzeszowie
- Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczów.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.