Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług noclegowych i restauracyjnych podczas Konferencji Naukowej Instytutu Zarządzania Politechniki Łódzkiej 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacji i Zarządzania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wólczańska 221
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-005
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 42 631 37 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.michalak@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://woiz.p.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług noclegowych i restauracyjnych podczas Konferencji Naukowej Instytutu Zarządzania Politechniki Łódzkiej 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc58d463-76fc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00460612/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług noclegowych i restauracyjnych podczas Konferencji Naukowej Instytutu Zarządzania Politechniki Łódzkiej 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/W8/262/2023/10/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych, restauracyjnych oraz konferencyjnych dla 120 osób - uczestników Konferencji Naukowej 2024, organizowanej przez Instytutu Zarządzania Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej (Konferencja Naukowa) wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej dla co najmniej 120 osób – uczestników konferencji. Obiekt o standardzie minimum 4*, zlokalizowany w Powiecie Puckim na terenie województwa Pomorskiego.
Z uwagi na fakt, iż część uczestników konferencji korzystać będzie z transportu publicznego wymaga się, aby lokalizacja obiektu, w którym zakwaterowani będą uczestnicy, znajdowała się w niedalekim sąsiedztwie tj. w maksymalnej odległości
1 km od stacji kolejowej/autobusowej, z której i na którą regularnie kursują pociągi na trasie Jastarnia – Polska Centralna – Jastarnia (odległość liczona jak dla trasy pieszej według Google Maps – odległość miejsca zakwaterowania uczestników od dworca kolejowego/autobusowego stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale XXI SWZ „Opis kryteriów, którymi Zmawiający kierował się będzie przy wyborze oferty”). Ponadto obiekt powinien posiadać zaplecze noclegowe oraz gastronomiczne umożliwiające zwiększenie zamówienia na zakwaterowanie i/lub wyżywienie dodatkowych 30 osób, w przypadku zgłoszenia się większej liczby uczestników (prawo opcji, o którym mowa w Rozdziale II.e Specyfikacji Warunków Zamówienia). Dodatkowo niezależnie od potencjału obiektu do zakwaterowania i/lub wyżywienia zwiększonej o 30 osób liczby uczestników konferencji, o czym mowa w zdaniu poprzednim, wymaga się, aby miejsce realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiało jego zwiększenie o dodatkowe 20% wartości zamówienia podstawowego, liczone niezależnie od prawa opcji ilościowego, o czym mowa w Rozdziale II.e SWZ. Niezbędne będą również dostępne miejsca parkingowe samochodowe dla minimum 60 samochodów, należących do uczestników konferencji, z możliwością zwiększenia dostępności miejsc do 80 samochodów, w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa powyżej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193866,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193866,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193866,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobry Hotel Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 585-145-58-78
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBRY HOTEL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DOBRY HOTEL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193866,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-22 do 2024-05-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.